2017年7月26日 星期三

摩摩電影節之《愛神(Eros)》之《手(The Hand)》:HJ2Q訂終生

想不到魔術師呢隻《愛神(Eros)》DVD,竟然係「限量版」,編號係1097(有線寬頻?),仲內附一套劇照 postcard:
《愛神(Eros)》由三位導演所執導的三個獨立故事組成,魔術師今次就只會集中寫王家衛的《手(The Hand)》。
***
時為1950年代末,裁縫學徒青頭仔小張(張震飾)到我城著名交際花華小姐(鞏利飾)送度身訂造的旗袍,誰知一入房,便聽到華小姐跟人扑嘢的聲音,令小張好不尷尬。

華小姐完事後,便叫小張入房。華小姐見小張猛咁用紙袋遮住下身,便叫他放下雙手。果然,紙袋下的「小小張」,已是蓄勢待發。華小姐見到「小小張」勢欲破褲而出,便叫小張把褲子脫下,把手伸到他的下體,又採菊又捏蛋,教他要嘗過女人的滋味,才可以成為真正的裁縫:

華小姐一面說着淫語,一面跟小張HJ,直至小張以有啲似王豎旗的個表情,在華小姐手中爆了為止。明顯,小張個師傅(金師傅,田豐飾)係整蠱佢嘅,否則咁搞法金師傅一把年紀一定會中風:

華小姐一面養小白臉(趙先生),一面呃水魚想買樓。點知你精人地都唔呆,闊佬最是怕老婆,又點會咁輕易便簽支票呢?

華小姐跟闊佬鬧分手,遷怒於小張。由於顧客永遠是對的,單戀的對象更是永遠是對的,所以小張即使已由小學徒變成穿西裝,同樣都要默默承受:

華小姐的現金流出現問題,只好出外「工作」,還打電話給「老主顧」叫他「捧場」。人地連聲都認你唔到,只是敷衍幾句,又點會真係去夜總會「塔利探你班」呢?

華小姐開始拖旗袍數,金師傅初時還客氣,叫華小姐方便時便叫小張去收錢。這天,小張去到華小姐家,卻聽到小白臉因為沒錢「受養」,於是便跟華小姐分手了:

金師傅心知不妙,便叫小張去追數:

誰知小張去到,華小姐竟然說要將那些新淨未穿過的衣服賣掉了:

華小姐自此搬出舊居,音訊全無。直至1962年7月,颱風姬蒂令天文台「掛起」(不是「發出」)一號風球,華小姐打去洋服店找小張,原來華小姐正住在港島區(電話號碼是6位數,5字頭的)某賓館。小張找上門,二人深情對話。小張還是單身,有意無意間便借機跟華小姐表白:

但愈來愈貶值的華小姐不知是慚愧自己配不起愈撈愈掂小張,還是要試圖 date 個金山阿伯,搏最後一鋪。小張說也不用花錢再做衣服,只消將自己幫華小姐留起來的「新淨舊衣」改一改就成:

衣服改好了,小張拿回去給華小姐試穿,卻是摸門釘。問過門房,原來華小姐去了海皮「兜客」,找了個瘦掹掹的基層工人來「糊口」。小張見到女神竟然淪落到做企街,心痛不已,只好回到洋服店,伸手入旗袍又揸又摸,聊解相思之苦:

小張還給華小姐付房租。從門房口中得知,華小姐患了重病。

原來華小姐患了肺結核,奄奄一息。小張安慰她說,沒有那次跟華小姐初見面時的HJ,他也做不成裁縫。對小張的恩情,病到死死下、素顏都仲係幾靚嘅華小姐無以為報,跟他扑嘢又怕傳染,依家乜都無,只係得返一對手,於是便提出再替小張「打一次最後的JJ」。說完,左手便伸入小張褲檔,右手掩住自己個小嘴以防被 kiss:

結局,小張跟金師傅說「送華小姐去了」,講講下仲好似講到華小姐找到大老闆,搭飛機走了;但其實,自小張的表情,大家都應該知道華小姐的下場是甚麼吧?
***
至於第二個故事《夢(Equilibrium)》,就只係講緊在1955年時,某孖屣停高層(Ironman 飾)飽受綺夢困擾,求助於心理醫生;但該醫生卻只是一面開解佢,一面就唔知做乜(包括用望遠鏡睇對面屋,同埋放紙飛機等等),魔術師睇完都唔係好知導演史提芬蘇德堡(Steven Soderbergh)想講乜:

第三個故事《慾(The dangerous thread of things)》就更只係得兩條西洋豬扒除哂衫跳來跳去,同男主角扑嘢,完全係倒胃口:
***
真係一山還有一山低。王大導呢套「短片」非常淺白,唔會睇唔明,反而另外嗰兩套真係頗為垃圾,完全唔知想講乜。
講返《手》,小張對於奪去其「童貞」的「大姐姐」的迷戀,真係非常之「初夜情意結」。怪唔得,古代要有「專屬宮女」替儲君王子破處才可以了。不過,時移世易,我城一眾少男少女依家都無呢枝歌仔唱的了。女仔仲好,可以話「學踩單車時無咗」;至於港男,莫非真的要「北上叫G」,老雞破處?
又,魔術師都「曾經」識得某些「女性朋友」,佢地都幾 proud of 自己可以「以色侍人」的(客觀上有無 market 就真係見仁見智)。魔術師總是在想,又唔係無讀過書無本事,為什麼一定要黐埋啲男人度做寄生蟲呢?
最後,魔術師真係好鍾意呢個景:

以往魔術師家的電話號碼是0—8xxxxx;而現在,當前僱傭兵公司的黃C上司在開會時將一些舊電視廣告 show 出來,眾小妹竟然是目定口呆,連最「親米」死都要攬住本BNO的小妹E都是O了嘴,不知6位數字電話號碼為何物。
說好的集體回憶呢?
***
伸延閱讀:
香港電話號碼的歷史
颱風姬蒂(6206)

38 則留言:

  1. [集體回憶].....

    本來想同魔術師講講 Death Note , 點知魔術師想講[手]...XD

    [..紙袋下的「小小張」,已是蓄勢待發...] 令我想起當年中學的國學大師, 上上下課, 竟然[扯哂旗], 都唔知佢諗緊乜同攪邊瓣....當年我地中學係全男校...roger 補注.

    回覆刪除
    回覆
    1. Steven Soderbergh? 嗰名好熟, 又好似聽過, 好似康城影展有過佢作品. 近年老之將至, 都冇乜點留意康城的事.....roger

      刪除
    2. //點知魔術師想講[手]

      月尾我多數都有影評。

      //Steven Soderbergh? 嗰名好熟, 又好似聽過

      蘇德堡的電影我只睇過 《世紀戰疫(Contagion)》, 取材自沙士事件.

      刪除
  2. 哇! 原來魔兄話HJ2Q係講«手»! 火速留名先。

    //最後,魔術師真係好鍾意呢個景:

    其實成套嘢對傷港五六十年代景象都還原得好徹底,裁縫店比較易複製,但華小姐棟公寓樓,紙皮石地板/高樓底/樓梯轉角投進陽光的落地窗口...絕對是生於七十年代,眼見社會仍殘留很多五六十年代場景的小弟的集體回憶。

    更重要的是,還原的是當年的中慘紙醉金迷景況--這是近年傷港懷舊(回塘?)風中被刻意忽略的,滿城外省人更是正字不正確--全片除了旅館掌櫃外,沒一人說我城方言(卻與當年毫無違和感)。只是王大導作為一個五十年代生於上海,年幼來港的蝗一代,佢的成長就在這種環境下,造就其對呢個時代呢個階層有病態式的懷念,並一絲不苟的化成影像。

    又寫咗咁多...訓先,聽晚再吹。

    回覆刪除
    回覆
    1. //絕對是生於七十年代,眼見社會仍殘留很多五六十年代場景的小弟的集體回憶。

      講detail 位我就唔夠在塘西風月下成長的摩摩熟嘞; 不過我在住荃灣木屋區時代(3歲都未夠), 都有見過類似setting的唐樓.

      //滿城外省人
      //全片除了旅館掌櫃外,沒一人說我城方言(卻與當年毫無違和感)。

      呢個我又真係唔知, 我成長的地方個個都係講我城方言的.

      //年幼來港的蝗一代,佢的成長就在這種環境下,造就其對呢個時代呢個階層有病態式的懷念,並一絲不苟的化成影像。

      你呢句真係好鬼「偽文青」,服!

      刪除
    2. //講detail 位我就唔夠在塘西風月下成長的摩摩熟嘞;

      小弟細個住灣仔的,搬去西環已經是80's尾嘞。不過當時西環明顯比灣仔老舊,五六十年代甚至戰前建築仍然隨處可見.

      //佢的成長就在這種環境下,造就其對呢個時代呢個階層有病態式的懷念,並一絲不苟的化成影像。

      小弟父母輩在60's都是潮人,甚至蒲友,所以小弟構想中的60's都是女人的高髻頭旗袍迷你裙同男人的蛋撻頭貼身西裝窄管呔,所以王大導的«阿飛正傳»,«花樣年華»,«2046»同呢套描述當年的風花雪月都特別有認同感,反而«歲月神偷»式的相濡以沫並不是我杯茶。

      不過傷港導演以該年代的風花雪月為主題拍電影的很少,王大導是印象中唯一一個,這絕對同佢出身及成長環境有關係,所以不得不提。而可能太少相關戲劇創作,傷民的集體回憶好似並不包括這一部份。


      //全片除了旅館掌櫃外,沒一人說我城方言(卻與當年毫無違和感)。
      //呢個我又真係唔知, 我成長的地方個個都係講我城方言的.

      這種外省人圈子未算無孔不入(未"溝淡"傷民), 但佢地都係49年後避秦南下逃港的,傷港人口一下子由6位數彈上7位數,當中很多非粵籍,之後一段時間一定有自己的圈子,當年一啲戲劇創作亦有各省籍人士混居的題材(例如«七十二家房客»)。據細個讀的社會書講,呢批外省人好多都是資本家同專業人士,所以裁縫行業有較多重操故業的外省人亦不足為奇。

      其實呢類情節在«葉問:終極一戰»都有,就是嗰個賣唱的"老兄婆"(撈鬆的正解是"老兄").

      可能因為王大導係上海人,在«阿飛正傳»同«花樣年華»都有搵老鄉潘迪華演出上海人角色,且大部份台詞都是上海話.

      另外呢個年代雖然粵語是主流語言,但粵語歌是不入流的產物,只配填上"飛哥跌落坑渠"這類惡搞歌詞,國語歌才是上得檯面的主流。小弟細個時亦成日聽到死鬼老母哼一些國語小調。

      //華小姐自此搬出舊居,音訊全無。

      留意小張上去舊居摸門釘時,應門的工人已經由講國語變成上海話。王大導可能想側面反映時代背景--當時的外省"事頭"係會搵返同省籍工人,有啲甚至係南下之前已經跟隨在家打工的。

      //你呢句真係好鬼「偽文青」,服!

      buy得王大導,扮下嘢都實識掛!?

      不過我一直認為佢根本拍緊商業片,因為佢嚟嚟去去都係玩緊幾招,慘得過腦殘粉(如我)又buy,就當是針對niche market吧.

      //直至1962年7月,颱風姬蒂令天文台「掛起」(不是「發出」)一號風球

      我都無為意,原來王大導有刻意考證過,個風真有其事,是1962年7月(應該是21-22日)之間!

      //於是便提出再替小張「打一次最後的JJ」。說完,左手便伸入小張褲檔,右手掩住自己個小嘴以防被 kiss:

      以男女親熱戲來講,我覺得呢段拍得好傷感....尤其華小姐擋着小張親咀的動作.

      //第三個故事《慾(The dangerous thread of things)》就更只係得兩條西洋豬扒除哂衫跳來跳去,同男主角扑嘢

      第二第三個故仔我都無睇過,我剩係記得有損友話«慾»一開頭就影條西扒裸晒,跟住個鬼佬就怒氣沖沖出鏡,問:"你點解唔同我扑嘢?",非常無厘頭...

      //為什麼一定要黐埋啲男人度做寄生蟲呢?

      都未必係寄生蟲既,人地要提供service架

      //以往魔術師家的電話號碼是0—8xxxxx;

      哈,我有份工有個同事大我十幾年,佢仲keep住新界電話係12-xxxxxx既卡片...

      //連最「親米」死都要攬住本BNO的小妹E都是O了嘴,不知6位數字電話號碼為何物。
      //說好的集體回憶呢?

      正如上文所言,粵語歌一直無地位,係直至70's«啼笑姻緣»同«鐵塔凌雲»後先開始逆轉,亦一直被社混界視為"笨土意識的開始"; 你公司班小妹,就連70's都miss埋,如另文所講,佢地既"集體回憶"只是局限於龍獅後期的完美印象和相關的propaganda而已,與傷港的真正歷史絲毫沾不上邊.

      //最後,魔術師真係好鍾意呢個景:

      就係見你好鍾意«葉問:終極一戰»,所以特登推介埋王大導俾魔兄。

      不過佢其他幾套講60's的雖然場景製作依舊認真,但都好重口味下,你睇埋«一代宗師»我再睇下敢唔敢推介吧。

      不過«一代宗師»"決戰火車站"一幕,有個唔知係道具定實物的場景真係令小弟驚嘆不已,你睇之後再吹.

      //大島渚的[感官的世界]

      D,呢套嘢91年翻造過,我仲記得小弟恃個樣老成,未夠秤都入銅鑼灣間翡翠定明珠睇...睇完剩係覺得:1)無胃口食飯2)"小摩"隱隱作痛.

      刪除
    3. //小弟父母輩在60's都是潮人,甚至蒲友,所以小弟構想中的60's都是女人的高髻頭旗袍迷你裙同男人的蛋撻頭貼身西裝窄管呔

      果然配合返我對摩摩老豆的懷舊黑警的想像(《葉問》中的肥波?)XD

      //可能太少相關戲劇創作,傷民的集體回憶好似並不包括這一部份。

      依家班有青販賣基層毒男悲情生活,塘西風月、紙醉金迷的生活其實同現代老蘭係一脈相承(「基金禮貌,用個 pat pat 跟陌生人打招呼」),可謂十分正字不正確。

      //當年一啲戲劇創作亦有各省籍人士混居的題材(例如«七十二家房客»)。

      唔知點解,所象中呢類外省人在戲劇中都係被取笑的對象,可能以前係睇得《歡樂金宵》多。

      //呢批外省人好多都是資本家同專業人士,所以裁縫行業有較多重操故業的外省人亦不足為奇。

      我第一套西裝係去觀奇造嘅,記得當時個師傅仲大力 sell 俾我老豆話有成班上海師傅在廠造衫。

      //另外呢個年代雖然粵語是主流語言,但粵語歌是不入流的產物

      所以許冠傑在我城樂壇先咁多地位。

      //留意小張上去舊居摸門釘時,應門的工人已經由講國語變成上海話。王大導可能想側面反映時代背景--當時的外省"事頭"係會搵返同省籍工人,有啲甚至係南下之前已經跟隨在家打工的。

      嘩,呢個 point 真係睇咁多影評都無見過,摩摩果然都好 attentive to details。

      //佢嚟嚟去去都係玩緊幾招,慘得過腦殘粉(如我)又buy,就當是針對niche market吧.

      笨土派以至販民都係「嚟嚟去去都係玩緊幾招」,慘得過腦殘粉(如中剷黃C)又buy...

      //原來王大導有刻意考證過,個風真有其事

      呢啲 detail 位我一定查。作為導演,對劇情全無影響的情況下,無端端整個背景天文台廣播出嚟,就一定要考究過事實先可以加落去。

      我係認為,愈唔係對成套戲唔 critical 的背景,就愈要啱事實;因為你唔加呢段戲或對白唔死得人,加得落去一定就有佢嘅作用,故此一定要啱同 make sense。
      之前,我 D 到《証人》出煙就係咁解:
      https://magicianyang.blogspot.hk/2017/05/beast-stalker.html

      //以男女親熱戲來講,我覺得呢段拍得好傷感....尤其華小姐擋着小張親咀的動作.

      好過「夫目前」的AV好多。

      //佢仲keep住新界電話係12-xxxxxx既卡片...

      正喎呢個,我老豆老媽剩下來的遺物應該都有,古董來的。

      //你公司班小妹,就連70's都miss埋,如另文所講,佢地既"集體回憶"只是局限於龍獅後期的完美印象和相關的propaganda而已,與傷港的真正歷史絲毫沾不上邊.

      呢班人擁有的,只是「偽集體回憶」而已。

      //你睇埋«一代宗師»我再睇下敢唔敢推介吧。
      //有個唔知係道具定實物的場景真係令小弟驚嘆不已,你睇之後再吹.

      我搵到碟之後即睇。

      //"小摩"隱隱作痛

      搞到我又好好奇添!

      刪除
  3. <>算係好淺白. 其實王大導嘅戲, 都係好簡單. 係啲傷港人, 總係要人用佢哋指定嘅方法去畫公仔, 先肯明.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時睇香討影評,班人真係連好明顯嘅嘢都睇唔明, 有時仲會問埋啲劇情本來就有講的事情, 唔知係咪新十袋的attention span 真係咁鬼低.

      又, 用半形 <> 會被 system 當成係 HTML code 食咗, 請用 全形 <> 或 《》 代替.

      刪除
  4. 幾時整番套《嘴》? XD XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 講完[手] 仲唔夠, 仲要玩埋[深喉]???
      真係唔夠喉?
      想起血氣方剛時的[巴黎最後的探戈]....和當年教父手中的牛油.
      還有那位攪到人瞓唔著的[O 孃].....俱往矣.
      roger.

      刪除
    2. //巴黎最後的探戈
      //O 孃

      同艾曼妞一樣, 舊得滯我都無性趣找來睇了.

      刪除
    3. //同艾曼妞一樣, 舊得滯我都無性趣找來睇了.

      證明魔術師真係好後生.
      咁魔術師一定冇睇過大島渚的[感官的世界].
      咁都好, 我唔會好似當年帶住班細路仔細路女去小戲院睇呢套片一樣, 好內疚.
      晚安.
      roger

      刪除
    4. [內疚] ?
      真的.

      六/七十年代 , 大家都在講[自由] , 大家都在講[ 性解放] , 大家都在享受 lucie in the sky of diamond…非常的[前衛].

      我也是打著[前衛]之名, 帶了一眾[後生]去了拉丁區的小戲院看了當年傷港沒機會看的”大島渚”…..

      我完全忘掉了很多人根本[心智未成熟]……

      這情況大概就是現代的[ 十月圍城]罷. 大家都在說[民主] , [ 自由] , [自決] …多美好?多壯烈? 於是大家胸前掛個[勇]字就去了…可不知道 , 內中有很多[黃毛丫頭] 根本連這些字的真正意義也沒理解多少…..

      晚安.
      roger

      刪除
    5. //證明魔術師真係好後生

      年老定後生, 相對嘅啫. 不過依家60歲前都係中年... XD

      //大島渚的[感官的世界]

      都係因為舊, 無心機搵嚟睇.

      //這情況大概就是現代的[ 十月圍城]罷. 大家都在說[民主] , [ 自由] , [自決] …多美好?多壯烈? 於是大家胸前掛個[勇]字就去了

      十月圍城, 舊文有寫過.

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2803642

      刪除
    6. //大島渚的[感官的世界
      //巴黎最後的探戈
      //O 孃

      提起呢D舊情色片,我諗起當年未夠秤借帶睇既碧麗莎的情人,近排有諗過睇翻懷舊一下。

      刪除
    7. 借帶?! 當年屋企成日都有人, 唔方便. 所以, 走咗去豪X入場睇. 我記得係日本片, 唔記得咩名了.

      刪除
    8. //碧麗莎的情人

      畢泥沙的情人又係經典. 我仲記得當年我屋企有一隻黑膠碟係包哂呢類經典戲的soundtrack, 包括 star wars, jaws, 仲有青青珊瑚島, 艾曼妞, 同畢泥沙

      //當年屋企成日都有人

      我記得當年屯門市中心有金獅影視會, 我連租帶都唔敢...

      刪除
    9. 嗰時唔夠秤, 但係又想睇, 就同一個同學, 兩條友仔摶大霧入場睇, 又俾我哋入到喎. 哈哈.

      刪除
    10. //我連租帶都唔敢...
      //嗰時唔夠秤, 但係又想睇, 就同一個同學, 兩條友仔摶大霧入場睇, 又俾我哋入到喎.

      我租時都好鬼驚,最終成功左真係開心死。
      依家D青頭太易獲得呢方面既資訊,反而冇左呢D樂趣。

      刪除
    11. //兩條友仔摶大霧入場睇, 又俾我哋入到喎.

      戲票唔買都買咗, 守門口的只會hea check.

      //依家D青頭太易獲得呢方面既資訊,反而冇左呢D樂趣。

      這就是「妻不如妾, 妾不如偷, 偷不如偷不到」的意思.

      刪除
    12. 都唔一定hea check,小弟試過睇《淚眼煞星》(又係91年),點知入場時查身份證,結果不歡而散。我覺得個查票員其實都係例行公事,樣稍為marginal的就check(佢叫我攞身份證前正眼未望過我),點知真係有人斷正。

      租帶我就直程被損友推做代表,亦試過俾人查證租唔到;不過都只是維持兩年,大家都夠秤自然唔需要我了.

      刪除
    13. //淚眼煞星

      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%93%AD%E6%B3%A3%E6%9D%80%E7%A5%9E

      摩摩睇嘅係咩嘢版本? 去戲院睇OVA? 無理由會去睇港慘A貨吧?

      刪除
    14. 當然是OVA,事實上兩套港慘A貨都不是三級的:

      http://suling213.blogspot.hk/2011/07/2011-vs.html

      自由人最匹配的演員只有劉華,日野繪霧就是楊采妮(王祖賢都OK但爭少少)

      大一時儲齊晒成套單行本,臨老賣返出去應該都有d價的.

      刪除
    15. 楊采妮做虎淸蘭okay。
      劉華做自由人個樣太正氣了,邪邪地可以搵謝檸檬。

      刪除
  5. //第三個故事《慾(The dangerous thread of things)》就更只係得兩條西洋豬扒除哂衫跳來跳去,同男主角扑嘢,完全係倒胃口:

    Antonioni呢部分被影評人狂踩,同魔兄嘅觀後感差唔多(爭在冇話喺豬扒,畢竟西人審美眼光非常獨特)。王導嗰個就多數都話喺最好嘅。

    //不過我在住荃灣木屋區時代

    咦,我有好多親戚都喺荃灣,細個成日都去探親戚。

    回覆刪除
    回覆
    1. //西人審美眼光非常獨特

      咁佢地餐餐唔係豬扒就係牛扒, 慣哂皮粗肉厚, 係夏蟲不可語冰架喇!

      //咦,我有好多親戚都喺荃灣,細個成日都去探親戚。

      兒時我住石蔭嗰邊的山邊木屋, 仲記得成日搭35同35A.

      刪除
    2. 我住石蔭。
      讀一朵小白花幼稚園,基蔭小學。

      刪除
    3. 我讀恩光幼稚園。後來搬到屯門,幼稚園便轉校了。請參看:
      貓狗雜事
      https://magicianyang.blogspot.hk/2006/10/blog-post_28.html?m=0

      刪除
    4. // 兒時我住石蔭嗰邊的山邊木屋, 仲記得成日搭35同35A

      唔係嘛, 我住石籬喎.

      刪除
    5. //我住石籬喎.

      就嚟可以好似假值大師個「揸兜同香會」咁, 呢度都可以開返個「石籬石蔭同鄉會」了.

      刪除
    6. // 兒時我住石蔭嗰邊的山邊木屋

      我淨喺記得親戚喺沙咀道開眼鏡舖,之後變咗玩具舖,過年去到仲有得打遊戲機,拜太公都喺附近唔知咩山頭

      刪除
    7. 我都記得川龍街沙咀道嗰邊以前有唔少玩具鋪,專營鐵皮玩具。

      刪除
  6. 呢段要落影評版...

    今晚睇咗«戰狼2»啦! 好睇過1都幾多下.

    簡列幾點:
    - 娛樂性比1高
    - 動作比1勁
    - 劇情比1豐富同立體,再加soft skills又有進步,開始可以將"主旋律"隱藏於無形之中
    - 節奏太快,一時捉唔到bug
    - 主角冷鋒幾乎一條友做主力打到尾,這是頗明顯的缺點; 另外歹角大boss有啲意氣用事
    - 幕後工作人員勁多港奸
    - 有幾幕竟然唔怕人諗起轆死

    雖然知魔兄你有睇第一集就會睇埋後續,不過都記得入list呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 《戰狼2》會在聽晚的新聞雜評中出現...

      //節奏太快,一時捉唔到bug

      所以我鍾意睇碟.

      //記得入list呀.

      加咗.

      //另外歹角大boss有啲意氣用事

      Frank Grillo? 我幾鍾意睇佢, 由 Captain America 到 國定殺戳日2/3 都有捧佢場

      刪除
    2. 《戰狼2》給人帶完節奏後應該會買票入場看XD

      尤其是吳京那2句:
      「演員我們只選對的不選貴的。」
      「我不能被資本強姦!」

      希望這套戲不會失望。

      刪除
    3. 「演員我們只選年青的不選老成的。」 XD

      刪除