2017年7月3日 星期一

魔術師資產配置(2017年7月)

本月流動資產投資比重股票:商品:房託:現金及債券為35.4:2.9:27.0:34.8。要變返35:3:27:35的比例,基本上本月動作好簡單,只要將股票組合多出來的部份沽出,轉投商品組合即可,有剩嘅資金就放落可以搬到 Mortgage Link 待機。
不過,由於見到 WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX) 的 14 天 RSI 跌到得返 28.29,正是入貨時機。由於要保持股票組合比重,一邊入咗貨,另一邊便要減倉:於是便將強積金組合中的股票基金調往債券基金,再連同在不影響投資比重的情況下,輕微沽出美帝房託 ETF,作為買入 HEDJ 的資金來源。
(圖片來源:barchart - HEDJ, retrieved on 1 July 2017)
另外房託組合因為美帝 ETF 「沽多咗」,雖然現時港股房託升勢甚勁,但由於涉及資金不多,在港股中補回也不會令平均買入價大升。係呢個時候,上述沽出港股所得資金便能派上用場。
商品組合方面,月前嘗試多元商品(包括貴金屬、卑金屬、農業肉食、及能源類)期貨投資,但一籃子 ETF 跌多過升,應是石油類能源類商品陀衰家。故今次企圖將多元商品分家,不再「一籃子」,反為聚焦於各大商品分類之上。其中貴金屬投資以現有黃金投資組合為主,主力為實金澳洲柏斯鑄幣廠1盎司金塊,另外以 Credit Suisse X-Links Gold Shares Covered Call ETN (GLDI.NASD) 為輔,唔買 ETF;另外要避開石油、能源類投資;卑金屬及家畜農產品 ETF 可以放入觀察名單,貪呢類商品夠 cheap 夠實用,民生食用上唔少得五穀豬牛,而工業上亦無咗銅鋁鋅唔得,都算係另類的「生活基金」也。
(圖片來源:DBC - PowerShares DB Commodity Index Tracking Fund, retrieved on 1 July 2017)
(圖片來源:DBA - PowerShares DB Agriculture Fund, retrieved on 1 July 2017)
(圖片來源:DBB - PowerShares DB Base Metals Fund, retrieved on 1 July 2017)
(圖片來源:DBP - PowerShares DB Precious Metals Fund, retrieved on 1 July 2017)
以100萬股票組合為例,魔術師的調配如下:

***
魔術師資產配置現為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
不變。
2. 生活基金
不變。
3. 沉船基金
  • 匯豐控股(00005.HK):減持,微調投資比重。
  • WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX) :從觀察名單重新加入,微調投資比重。
4. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:減持,微調投資比重,所得將調往環球債券基金。
乙. 商品組合(3%)
1. 實物基金
  • 澳洲柏斯鑄幣廠1盎司金塊:增持,微調投資比重。
2. ETF/ETN
  • PowerShares DB Agriculture Fund (DBA.AMEX):家畜農產品期貨 ETF 投資。加入觀察名單。
  • PowerShares DB Base Metals Fund (DBB.AMEX):卑金屬(銅鋁鋅)期貨 ETF 投資。加入觀察名單。

丙. REIT組合(27%)
1. 個別股票
  • 置富產業信託(00778.HK):增持,微調投資比重。
  • AGNC Investment Corp. (AGNC.NASD):剝削美帝樓奴按揭,以邪制邪。每月派息,增強現金流。加入觀察名單。
2. ETF
  • Vanguard REIT ETF (VNQ.AMEX):減持,微調投資比重。
丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
不變。
2. 收息證券/ETD
不變。
3. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金:增持,微調投資比重,由股票組合調入。
4. Mortgage Link
增持。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。

***
加入 HEDJ 後,每月派息表更新如下:
投資組合理念不變如下:

10 則留言:

  1. To 魔術師, 可否請教一下現時是否沒做任何槓桿及你會在什麼時侯才做槓桿?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一個 Excel 表已顯示, 所有 leverage 為 零; 不過我去年有用信用卡分期套現買入每月收息組合(HSEA/HSEB/405/778), 只當係分期付款, 「早買早收息」, 不存在股票下跌便會被斬倉的風險.

      https://magicianyang.blogspot.hk/2016/06/blog-post_13.html
      https://magicianyang.blogspot.hk/2016/06/blog-post_14.html

      由於已裸辭,有機會考慮槓桿作短期(如果上咗癮便長期)增強現金流的手段, 直至現金流「回復正常」為止.

      刪除
    2. 啊,原來魔兄已辭職,好似之前唔見有提過.恭喜脫離黃c上司,並祝早日揾到份好工.

      刪除
    3. 謝謝無想!

      我諗住過完last day 先提吖嘛!

      刪除
    4. 之前聽魔兄提過,再提時原來已經成事,似乎魔兄係呢度都頗唔老嚟下。不過都好,與其日日唔順心,不如早作了斷算了。last day是上禮拜五?如果我無記錯,應該差少少夠年半吧?

      另外開始搵工未?

      刪除
    5. //再提時原來已經成事

      都話咗呢度啲人turnover rate 大, 辭職請新人易過食生菜.

      //last day是上禮拜五?

      Last 係今個星期五...

      //應該差少少夠年半

      舊年4月1日返工的, 剛好1年零3個月.

      //開始搵工未?

      有搵但未係full speed住...我成年幾無放過假, 差唔多日日都chur 到衡 (寫blog已是我少數的娛樂), 要休息一陣.

      刪除
  2. 石油/黄金我真不懂看,只知長hold易蝕價。祝魔兄rebalancing成功👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 商品組合方面,只係佔我3%,仲要在中間再分配各種投資項目,實數真係唔多。

      刪除