2006年12月10日 星期日

時間觀念

今天(2006年12月9日)魔術師做了一件久違了的事情:鬧人.

事緣是做義工的時候,每周例會中學員經常遲到,但係衰就衰在我個拍擋港女義工都係遲到當食菜,今日仲離譜,開兩個鐘既會遲四十五分鐘.魔術師本來想話班學員,但係見到自己個拍檔都係咁,又好似唔夠point,結果魔術師把心一橫連學員連拍檔齊齊省.

魔術師算是一個守時的人,儘量都不會要人等.雖則都間中都有遲到,但應該都在可容忍的範圍內(5分鐘以內).如果因較早的事情拖延而會遲多一點的話,亦會致電通知對方.至於魔術師認為可等人的容忍的範圍有幾多,則視乎約會性質而定,公事絕不可遲(對自己對別人都應這樣),私事可以有較大的彈性,不過都不能太離譜,總之要過得自己過得人.


***
唔知點解,而家香港人係會慣性遲到.就以港女拍檔為例,第一日主辦單位briefing都已經遲半小時,第一次同班學員開會,又遲二十分鐘,黎到仲笑笑口:「哎呀,唔好意思,我有個壞習慣就係遲到.」

頂,真係虧你咁好意思講到好似好正當咁,響d細既面前做壞榜樣.

之後佢每星期都會平均遲二十分鐘,一來到便會問魔術師:「而家討論緊乜野呀?」

前個星期,港女拍檔話:「要班學員開會早d入正題至得.」魔術師便打蛇隨棍上:「咁你下個禮拜不如早d返.」

結果佢上個禮拜「只係」遲左十分鐘,真係蝕少當贏.

到今日,魔術師等左半個鐘,連學員都問魔術師呀港女拍檔係咪唔返?魔術師谷鬼氣咪打俾佢:「呀xx小姐,請問你幾點到呢?」

港女拍檔:「哎呀,唔好意思,今日有d事遲左.」

魔術師:「有事要遲,你唔通知我?」

港女拍檔:「咁你想點呀?」

魔術師:「我想問你幾時到.」

港女拍檔:「咁十五分鐘啦!」

魔術師:「好,我俾夠你二十分鐘.」

結果,港女拍檔果然在第十九分鐘到達.

***
開完會,港女拍檔同魔術師講:「sorry呀,今朝早真係有d亂...」

魔術師心想:「咁你係咪個個禮拜都亂?」便曰:「你都唔係一次半次架啦,我以為咁大個人,做得人導師,都唔應該好似d細既咁,點都會有d discipline掛.」

港女拍檔即刻啞左.

***
不過魔術師認為,比遇到慣性遲到的人更激氣的是:慣性遲到仲要施施然行過來的人.大佬/大姐,你俾少少誠意,扮下野跑兩步,好冇?

2006/12/10 00:22:42

沒有留言:

張貼留言