2007年2月14日 星期三

功利愛情

新聞組的港女討論又起波濤,魔術師從脫苦海網頁抄來幾個例子:
例一:
港女主播:「有朝一日我們結婚,你會將所有收入交給我嗎﹖」港男甲:「不可能﹗你的(錢)是你的,我的(錢)是我的,家庭開支到時各自分擔。」港女主播心道:「此人嫁不得。」港女主播:「他朝有日我們結婚,你會將所有收入交給我嗎﹖」港男乙﹕「好的﹗拿去吧﹗」結論:情話可以很甜蜜,卻不一定能夠兌現。若有人肯為你毫無保留地付出所有,那麼你還在等甚麼﹖
例二:
討論區精華:想釣金先要豪妝自己「其實男人都好蠢,只要你對他好少少,獻點姿色,錢就手到擒來!」Yuki在she.com給姊妹留下溫馨提示,分享結識有錢男朋友心得。她說要被有錢人看中,首先要提高自己生活品味。打扮是投資,「衣服起碼在500元以上的名牌。」此外要多到高檔場所,如五星級酒店的富豪食肆,才有更多機會遇到鑽石王老五。樣子是最重要的「工具」,Yuki稱世上沒有醜女,只有懶的女人,醜人可利用化妝品後天補救;內在美則是箍實男人的手段,「千萬別講別的女人是非,這樣不能傷害情敵,還可能適得其反。」也不要隨便與他發生性關係,「要顯示一點矜持,你越高貴,他就越心癢。」最後一招是適當時候「放電」,Yuki稱此舉很有迷惑作用,Yuki聲稱已用這幾招取得三個太子爺的信用卡。但網友Josephine稱以前曾與一名有錢仔拍拖,男友性格隨和,他的家人卻很難頂,「好多有錢人家族好勢利,入到門都未必係好事。」
例三:
現在香港d男人梗係唔掂檔啦, 好似我阿爸o個代咁, 結婚娶老婆, 個老婆真係只需自己預備d金器做嫁妝, 其他開支, 好似酒席, 蜜月旅行, 新屋裝修, 各樣開支都係個男人俾, 咁就真係叫做娶老婆啦.
現在香港d男人出街同女朋友食飯睇戲, 都要個女朋友自己俾番一半錢, 結婚買戒指, 又要個女朋友自己俾番一半錢, 結婚酒席, 蜜月旅行, 新屋裝修, 各樣開支, 都要個老婆最少俾番一半錢. 然後就周圍同人地講, 我娶老婆啦.
sorry喎! 娶老婆個definition唔係咁架. 咩都要個女朋友/老婆出一半or多過一半錢, 咁應該係同人地講: "我女朋友"甲"錢同我結婚."
而唔係你有本事娶老婆.
若果第日生左仔女, 個老婆其實只係"甲"錢同個老公結婚o者, 又唔係嫁俾佢老公, 咁d仔女點解要跟老公姓?click here for the whole thread)


N年前,魔術師在飯局閒聊時聽到某港女同事以驕傲的姿態說:「我第日個老公呀,佢搵d錢要係我既,我搵d錢都係我既!」

魔術師當時入世未深,而且當時正值回歸前的瘋狂大牛市,也不知道呢句「普通到唔普通」的「港女宣言」係講真定講假,但早已令到血氣方剛而又純真一片的魔術師心裡涼了一截,又無車又無樓,點去識女仔呢?

於是魔術師便柄埋一邊,好似黃裳咁潛心修練投資道,出山以後已是第二個世界.至今,魔術師都好多謝呢位港女同事的一句話,完全是改變魔術師生命的driver.話時話,呢位港女同事響x年前已經嫁左,雖然老公幾有米,但好似都係話財政各自獨立.

雖然唔知點解,魔術師被人冠以「數怪」的稱號,但論計算,魔術師遠不及上述港女的厚顏與專精.其實,先不論適婚男女人口金字塔的供求關係,以而家經濟環境來說,始終都不及90年代的瘋狂歲月,點解仲有咁多女生有呢種不切實際的幻想呢?

魔術師實在不想相信,那些如天幕下的戀人呀,大地主娶媳婦呀,女主播老公的深情情話呀,公主王子呀之類的戲劇和報導,是真的會「教壞人」呀!但看看以上的網上言論,那些女生難道真的是要聽到那些「自我抄家」的「情話」才算是真誠嗎?魔術師認為,人總是會為自己打算一下的,隨隨便便的便「自我抄家」,難保不是一份滿是水份的年報,又哪來「真誠」呢?

又想,抑或是女生們都明知不可能,卻還是要開出這樣的條件,以示自己妗貴呢?但她們又知不知道,此舉會趕走一些 within accpetable level 的男生呢?到了自絕於人時,又把問題歸咎於祖國同胞嗎?

又,看完了網友「男女配對」一文關於 speed dating 的分析,其實魔術師也有好介紹的:



又再話時話,魔術師曾問過以上的港女同事:「你要男朋友同老公至少都貢獻一百幾廿萬咁多俾你,你有無諗過你憑乜野攞人呢筆錢呀?」

港女同事先是 O 哂咀,不知如何應對(佢應該無諗過呢個問題,完完全全是 take it for granted).
一刻鐘後,港女同事挺起胸膛,以無比自信的語氣答:「佢 有 我 囉 !

2007/02/14 01:44:18

3 則留言:

  1. 張小姐講佢結婚十年,當佢拍拖三年,佢講緊的事已經係13年之前發生的,即係大約1994,佢撇第一個男朋友可能係1992-93,亦即係港女全盛期。
    今時今日,仲用翻全盛期的方法面對衰落期,同d父母仲想淨教英文唔教普通話簡體字希望下一代有好日子過一樣無知。

    回覆刪除
  2. 魔術師,
    數怪係我叫既,不過我既意思係讚多過彈.咁你吾鐘意,咪吾再叫lo.
    吾好成日睇She.com,好易變懲戒男.係都要睇,不如睇依個啦:

    http://community.she.com/messageboard/index.cfm?bdid=11&topic_id=615173&page=1

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2007年2月15日 晚上7:25

    我都無話介意
    原文都只係想搞下爛gag

    回覆刪除