2007年2月6日 星期二

簡易數學(六)之反智生果

問: 38年前存款1元,現在在97.5元,平均年回報是幾多?
答: 平均回報率為 97.5/38 = 2.56倍

不要驚訝,上述計算法可在生果日報2007年2月5日財經版的中環在線找到,仲有作者李華華的大大隻字畫押作實:
中環在線:長渣優質樓變千萬富翁股神畢菲特發達之道係長渣優質股,用呢個方法投資物業一樣掂,依家就有辦畀你睇。西半山旭龢道10號清暉大廈,67年落成,有個用家係兩年後,用11.8萬連車位買入一個兩千呎既中層C單位用黎自住,期間樓市出現幾個大升浪,佢都不為所動唔肯賣。最近趁豪宅狂潮,沽貨賺錢鬆人,約1150萬賣出,呎價5750蚊。業主渣住個單位38年,勁賺1138.2萬,升值96.5倍,平均一年升超過2.5倍,咁既回報去邊度搵?係咪同股神有得揮?呢個業主冇投資物業,只係靠渣住個豪宅單位,就變成千萬身家;不過,都要佢識揀至得既。利嘉閣柯遵標話,依家大廈僅餘兩個放盤,叫價高到9000蚊呎。
魔術師對大部份香港的記者都無甚好感,太多誇張失實煽情的報導不在講,人云亦云不用腦去思考所寫的報導亦見怪不怪.撇開那些無聊娛記不說,地產財經報導亦能充分反映其不學無術的特質,呢篇係計上次信報羅某人計log後又一傑作.而最最可悲的是,正如網友脫苦海所言,係連個編輯都無睇過或者唔識,又或者無sense;同埋,恆指69年時100幾點,而家20000幾點 (資料可在恆指服務公司找到),樓宇仲要扣除管理維修雜費,咁又點計數?

至於正確答案:
11.8*(1+r)^38 = 1150
38*ln(1+r) = ln97.5
r=12.8%


在此多謝網友脫苦海和sjbean提供資料.

2007/02/06 10:54:47

7 則留言:

  1. 隊得好!!!!

    隊佢隊佢

    回覆刪除
  2. 我做你同窗時最差都係呢D「要計實錢,冇得吹水」的科,但連我也知道錯在哪裡!這李先生真的是混飯吃的人!

    回覆刪除
  3. 好驚嚇.
    不過講真我就咁"立"吓篇文係吾會留意到既,我公司部Canon HS-1200TV亦無開方根這樣野.
    講起我都好耐無用過+-x除以外的operation,真是大腦細胞壞死.

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2007年2月8日 清晨7:14

    呢部... 

    回覆刪除
  5. 係,其實我頭先好驚地睇多次,肯定真係有開方先有咁驚.

    回覆刪除
  6. 係冇開方先冇咁驚至真.
    我都真係好驚吓.

    回覆刪除
  7. 1. 恆指回報率還未計股息

    2. 股息是不用納稅的,租金收入要

    3. 盈富基金(即係恆指)係不斷跌錢地,即實際回報更高http://hk.myblog.yahoo.com/UP-M/article?mid=832}

    回覆刪除