2007年7月18日 星期三

二手市場

魔術師一向都不喜歡那些如「咪爛站」之類既二手店,認為佢地既顧客都係一d無錢又要追名牌追款式既「潮童」,就係呢d毫無品味既人搞cheap哂d名牌.好彩呢班人搞極都係LV, Gucci, Prada之類,好彩大部份魔術師用開既牌子都無份,咁先無咁驚.

***
記得年前有位同事,問人65蚊一隻滑鼠要唔要.魔術師心諗,話哂我地都係大公司,你份糧唔係真係咁唔夠用下話,窮到要變賣家當連65蚊都殺?呢位同事後來竟然仲有港女嫁俾佢,結婚擺酒洗一筆;後來生埋仔仲要成四百萬.嘩,呢位同事咪賣身都唔掂?
***
股票期貨既二手市場,交易既係intangible既股權同standardized既合約,無需驗貨;但係實物交易就唔同,以消費品來說,好多時係買家市場,個買家真係會將件貨驗屍咁驗,又會極盡壓價既能事去數落賣方,以求得到好價.
所以話,要賣野,都係賣d保值野,唔係話要做收藏家拿收藏品去蘇富比拍賣咁遙不可及,即便是好似黃金,好幾年牛市,絕對可以等到岩價先沽.
***
那天看見某流行攝影雜誌介紹轉賣二手器材的店舖,魔術師見那支入門鏡頭已無用武之地,但又完好無缺,棄之未免可惜,又不環保,造成浪費,於是便去某二手店問問價,都叫做多一個經驗.
魔術師見那入門鏡頭有新型號推出,料來二手需求應該不大,對價錢亦無大寄望,只係本著唔好浪費既心情去那二手店舖.
魔術師到達後說明來意,老闆果然將支鏡驗屍咁驗,又問魔術師想賣幾錢?
魔術師:我呀?唔知價架...我諗千幾蚊啦!
x老闆:(以不屑的神情搖頭)咁你諗都唔使諗喇!
魔術師:(唔使咁串下話?)哦,咁我都話我唔知價架啦.咁你睇應該幾錢呢?
x老闆:(嘆了一口氣)唉,一千啦,俾到盡架啦!
魔術師:(你當我好等錢使乎?或者當左自己係朝奉定當我係乞兒?)係呀?哦,果一千幾百我都未放係心上啦,我又唔等錢使既,唔值錢既我咪掉左佢羅...

說罷便執拾好離去,我呢個「客仔」,同佢平時果班,係好唔同既.
最後決定,把鏡頭拿回公司,看看有無同事要,象徵式一千幾百賣左佢,總好過受人閒氣.
嗯,果班「咪爛站」既「潮童」客仔,係咪又會在賣野既過程中被人串既呢?其實咁樣,對自尊心會唔會有打擊?
2007/07/17 18:17:17

2 則留言:

  1. 唔夠錢又鍾意名牌,又唔想買A貨,咁二手店都係一個選擇呀。
    記得當年剛畢業時,有個同學話好恨好恨某個Gucci袋,其實都好可愛呀,咁簡單就可以開心。我仲叫佢唔好咁快買添,保持依個好恨既心情耐d。
    數怪哥哥,厚道d啦。

    回覆刪除
  2. 香水妹妹:
    你搞到我唔知點回應好喇!

    回覆刪除