2007年7月3日 星期二

殭屍約會

那天想起舊片「奇幻人間世」係魔術師當年少有會追既電視劇,而亞記既「我和殭屍有個約會」系列就係魔術師近十年來少有既追哂全套仲要買齊原聲大碟既港劇.

「殭屍」系列雖然骨幹好有日本漫畫影子,情節亦係中國既神話傳說故事(如白蛇傳,女禍煉石補青天,和秦始皇求不死藥等等)既大雜燴,但係將各故事改篇串起來,甚至連「貞子」也有 crossover,而又能講得通順同吸引既,都幾考功夫.

仲有就係編劇好明顯係做過research,好似係密宗手印同「說岳全傳」中的岳銀瓶,真係唔知佢點可以找到出來,呢樣野比起無記果d公式化警匪律師醫生爭產師奶戲既公式骨幹角色起伏情節強得多了.睇戲既野,一面睇,一面對照下自己所識同讀過既野,都幾有趣味架!

仲有就係,早前放農曆年假睇到一集半集無記既「十兄弟」,原來「殭屍」既特技屎得黎都唔太差丫.

最後,「殭屍」既賣點,除左係長腿姐姐萬二蚊之外,就係d歌喇.以亞記人力物力之少,可以有d咁好聽既劇集主題曲同插曲,相對起「唔唱k」唱「別怪他」,更顯無記對觀眾既「侮辱」程度.

唔,其實魔術師都無睇無記好耐啦!

***
假如真的再有約會(蔣嘉瑩)
呢隻係「殭屍2」既主題曲既 alternate version,極少見,唔知版主點搵到,魔術師都想要,條白色吊帶連身裙...



重生(何晶晶)
呢隻係「殭屍3」既插曲,亦係魔術師既手機 ringtone,亦係魔術師每次同朋友做婚禮配樂既必然正選.主唱者何晶晶原來係讀德蘭中學既,呢樣既係某次婚禮時某姊妹好鍾意呢隻歌,掹住魔術師要歌時講既.



愛債幾時還(王馨平)
呢隻「殭屍1」既插曲就威咯,整到喵妃喊!

2007/07/02 20:21:53

11 則留言:

  1. 原來殭屍系列唔經唔覺都咁多年嗱,突然好唏噓添!

    回覆刪除
  2. 好機會向心目中的好殭屍系列致敬~^^

    回覆刪除
  3. 呢套真係神劇...

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2011年9月13日 凌晨4:23

    完全KO CCTVB的劇集!

    回覆刪除
  5. 亞視最後一齣經典!

    回覆刪除
  6. 不敗的魔術師2012年7月29日 下午2:05

    故事我鍾意第一集,歌就集集都有佳作.

    回覆刪除
  7. QUOTE
    不敗的魔術師 :
    故事我鍾意第一集,歌就集集都有佳作.
    UNQUOTE



    正如《勝者為王》,都是第一集最好。

    無記的紀律部隊專業人士淪流拍就別提了。

    回覆刪除
  8. 不敗的魔術師2012年7月29日 晚上9:04

    我有時搭車經過消防局,見到D消防員好鍾意在烈日當空下打排球show 汗水同肌肉,又唔見CCTVB的「烈火XX」有呢D情節嘅?

    回覆刪除
  9. 嘩,估唔到魔術師都係同道中人
    呢套真係正

    先生介紹個D我都好喜歡
    我又介紹下我喜歡個D
    王馨平 - "夢裡是誰"

    http://www.youtube.com/watch?v=XjeF03GOsYI&feature=bf_next&list=PLF683BCC3D532DACB

    呢首當年響夜晚睇重播真係好feel到震

    前中後段的sexphone感覺好鬼情陷夜中環 :P
    愛在地球毀滅時

    http://www.youtube.com/watch?v=z9drHq4CBPc&feature=bf_next&list=PLF683BCC3D532DACB

    唯一搵得到既劇場版MV,仲要係男主角唱,女主角讀白,雖然唱得真係.....咳嗯,不過個種粗糙同淒美感真係好feel
    愛在地球毀滅時

    http://www.youtube.com/watch?v=WDRHsinR0u4&feature=autoplay&list=PLF683BCC3D532DACB

    李國祥原版

    回覆刪除
  10. QUOTE
    fighting phoneix :
    呢套真係神劇...


    UNQUOTE



    神到之前在黃金時間重播
    CCTV 新劇抽水

    回覆刪除
  11. 不敗的魔術師2014年11月2日 凌晨1:27

    大台酸葡萄.

    回覆刪除