2007年7月22日 星期日

魔術點唱(三)

天時暑熱,最好係去游水,各位聽眾,係時候試下你地既泳衣泳褲喇,不過我呢,就仲要係直播室同大家做節目.
以下係惡妹點俾佢既好朋友聽,佢話好朋友呢排唔多正常,一時喊到收唔到聲,一時又解開束縛,阿惡妹話要帶呢位朋友去睇醫生喎.

第二封信呢,係機佬寫黎,封信乜都無寫,得一撻血跡.

呢封係由署名「細佬」既聽黎既,話永遠都想做大佬同家姐既小小朋友仔喎,特別點俾惡女同C.M.聽.

第四封信係由「遊樂場老闆」寫黎,話點俾所有同ex斷斷續續,或者有野放唔低既朋友聽,話一面聽一面un身un勢跳下舞,發洩左就無野架啦.

又到左節目既尾聲,係呢度希望果d拉未搵到、搵到無耐、又或者已經搵到食得住自己既朋友,會有一段細水長流既感情.

2007/07/22 13:04:52

3 則留言:

  1. 嘿!

    命運多亟

    細水長流

    何以言?

    回覆刪除
  2. 魔術哥哥:
    你的細心,令人萬分感動... 謝謝你。
    金光閃閃多美麗,金光閃閃叫人迷... 是黃金俠嗎?希望弟弟會聽到...(發威!)

    回覆刪除
  3. 第一首歌呢

    咳咳

    咩呀

    講緊邊個呀

    下!

    回覆刪除