2007年7月27日 星期五

魔術點唱(四)

各位聽眾好,又係點唱既節目時間喇.今日小珠當旺呀,有兩封點唱係俾佢架!
第一封係由「美心股東」點俾小珠既,話多謝佢多年支持喎.其實魔術師都好鍾意麥包搽牛油花生醬,不過我覺得東海堂好味喎.


第二封係由inner space點俾小珠既:
???
跟住呢,係惡女寫黎既,話點俾自己:
???
之後呢封係由署名「不平人」既聽眾寫黎既,佢話公司附近有間食店,每張檯都有個告示牌用中英文顯示,請食客用完膳後自行把杯碟托盤放回,但係都有少數人(其中多數係一d成班一齊吱吱喳喳滿口英文既白領儷人)裝作看不見,拍拍屁股便走路.「不平人」話好替食店果d阿姐唔值喎,但係自己又唔想「話女人」,只好點返隻歌俾呢班 well educated 既女士:

又到節目既尾聲,最後一封信係由「助導」寫黎,佢好激氣,因為日前佢有份幫公司拍宣傳片,經過既所有外籍同事都會aware有人拍緊野,唔會亂入鏡,但有個港男就見住阿助導打哂手勢叫佢唔好埋黎,依然施施然行入鏡,然後先優悠地 say sorry.

阿助導,呢d咪醜陋既香港人law,不過,拍野NG可以有Take 2,人生就唔好以喇.所以,睇開d喇.

2007/07/27 00:48:52

4 則留言:

  1. 我聽了在電腦前kaka大笑!謝謝你的細心,你的確是有heart之人,我買禮物給友人時都會想想對方,將心比己,不希望對方收到太行貨的禮物,特別是我愛錫的朋友。
    至於坐巴士,唉,真係一匹布咁長,我經常都會一上車就昏迷不醒,上星期坐到總站,要車長叫醒我,又試過瞓哂落啲唔識o既人度囉,想死呀,好失儀呀...

    回覆刪除
  2. 本來畀人激親,心情真係麻麻,不過你個節目令我好感動,聽完都好番好多喇。

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2007年7月29日 上午8:14

    你唔係被人copy & paste 下話???

    回覆刪除
  4. 唔係,咁睇得起我呀!
    係另外有人講錯嘢,我自己小器啫。

    回覆刪除