2007年9月19日 星期三

工作雜談

最近真係忙到抽筋,成點幾鐘先做完公事加私事!

1. 近年魔術師因為經常參與大中小茶飯,本業反而似是兼職,所以老細便索性加魔術師人工,並調往她麾下的另一組,只待請到人頂替魔術師的本業職務,便可生效.
2. 老細開小組會議,講講下要在機械人座位後的牆壁上貼上flipchart協助講解,豈知機械人卻遲遲都沒有反應,直至眾人都盯著他--背後,機械人才懂得挪開座位.果然係近乎唔叫唔郁.
3. 返工入門時有雙手都拿著東西的女同事行先,只見她站在右手面將access card放在門口的感應器上,接著又吃力地向左踏一步去開門.而後來的年青男同事卻毫無反應,只是站著看那女同事幫他們開門,卻不懂得趁女同事「哂卡」時站好位置幫手開門.魔術師若不是也是一手拿公事包,一手拿手提電腦,早便去幫手啦.入門後魔術師跟女同事說;「哎,而家d後生他真係唔似樣!」女同事答:「你大人唔好記小人過啦!」
4. 放工臨走時收到某部門同事的電郵要求魔術師提供某幾份文件,係佢地要來for audit purpose.接著不夠十秒,電話便響起來,話筒的另一邊傳來的是一把年青的男聲,是電郵的寄件人,提著同一要求.魔術師頓時心生不快,使唔使出完依貓即刻打電話黎呀?魔術師便話而家走緊,可唔可以聽日先呢?點知條○靚仔仲話「可唔可以而家要?」大佬,果時六點半,已經過左工作時間,魔術師原則上可以走左,點到佢話要想點就點?結果同佢拗左幾句,先發覺佢自己係可以響內聯網下載呢幾份文件.又係d自己唔先嘗試便要去麻煩別人的「青年才俊」,真係同佢講都○徒9氣!
5. 新同事要需時同公司、工作環境、和上司磨合,上司又需要時間同新同事磨合,建立信任同暸解.所以有時新同事真係會無乜野做,悶到發慌.呢個時候,就睇當事人自己點樣去主動地take up d 工作喇.

2007/09/19 02:39:56

2 則留言:

  1. -->成點幾鐘先做完公事加私事!
    聽講宜家就黎三點囉,蝙蝠俠!

    回覆刪除
  2. 你好,我們是一個華文聯播網站www.mix-blog.com,誠意邀請你加入我們的聯播大家庭,有空請來看看啊!^.^

    回覆刪除