2007年9月13日 星期四

猶有過之

不是老王賣瓜,魔術師組裡的機械人,比起綿花妹妹組裡的釣魚先生,實在有過之而無不及.
***

小茶飯期間,成組全軍盡出咁濟,連來實習的大學二年生都不能幸免.而機械人,當然留在公司看門口.

當我們正在會場忙得不可開交之際,臨時辦公室的電話響起,學生M接聽,原來係機械人找學生T(實習學生是一個 pool of resources,T某程度上會向機械人匯報).T剛巧不在,M便留了言叫T回覆.

T回來後,剛巧魔術師也在,便聽到了以下對話:

T:喂,請問有咩野事?

機:...(魔術師當然聽不到他說甚麼)

T:你試下boot機得唔得?

機:...

T:唔(想了一會),咁你可能要熄機reset.

機:...

T:你要長按個power掣,按到佢熄機先得架喎!再唔係,咪拔掉插頭囉!

機:...

T:係呀,機身後面個插頭呀...

魔術師聽到呢度,真係幾乎暈低.

***

某日,老細叫魔術師將某檔案上載到內聯網給同事們下載.魔術師便吩咐學生T執行.誰知學生T便去問機械人(機械人的工作之一是看顧部門網頁),機械人話唔可以,因為檔案太大,內聯網就黎無位,部門B話會導致內聯網唔穩定.魔術師覺得奇怪,便去問機械人:

魔術師:老細話以前試過咁樣上載架喎!

機械人:老細記錯啫!

魔術師:咁你有無問部門B,我地用左幾多硬碟空間,係咪真係爭呢個檔案既size便會爆?

機械人:我無問,人地咁講我就信架啦!

魔術師:(試圖引導機械人去諗下點樣可以做得好d)咁其實你會唔會同部門B了解下我地會被分配到幾多空間?而家用左幾多?會導致系統不穩定既threshold係點?

機械人:我唔會同佢地計呢d數架喎!

頂,真係問佢都多舊魚!

***

這天,魔術師又將要代老細去開某會議.三個月前,魔術師都曾代老細去開同一個會,期間曾被人問及新版本內聯網網頁幾時會更新,當時魔術師敷衍說要跟老細商量;今次便預見到時必會被追問,於是今天便去問老細邊個負責緊,等魔術師可以去暸解下情況,老細答曰:「我俾左機械人睇,但係佢仲未有feedback.」

魔術師見到機械人便生氣,於是便趁今天和組員小組討論時,找個機會當著眾人面前去質機械人:

魔術師:咦,係喎,講開網頁,網頁更新好似係機械人你負責架喎,而家搞成點呀.我過幾日要代老細去開會,想知道個進度.

機械人:(無反應)...

魔術師:呀機械人,我講緊個網頁呀...

機械人:吓!吓!

魔術師:我想問你,個網頁而家整成點,準備幾時出?有無schedule?我去同人開會,隨時會被人問,我都要暸解下個情況,心裡面有個底先得架!

機械人:其實而家要睇學生T.

魔術師:(有無搞錯,竟然將個波推俾個學生?)咁佢有乜問題?

機械人:學生T唔係好識更新個網頁,要俾d時間佢研究.

魔術師:咁大約要幾耐?一個月?兩個月?人地響上個會話我地呢單野搞左成年都無乜結果喎!

機械人:er...er...

魔術師:其實部門B有無俾份manual我地跟住做?

機械人:有,但係寫得好差下.不如叫部門B搵人黎教學生T.

搞左一輪,機械人終於都有一個「建議」,但係睇黎,佢都係唔會主動去搵人幫手.魔術師便暗暗決定,先睇下份manual係咪真無咁難理解先,費事問人時俾人串.

於是魔術師便向老細匯報,話會跟進.最後加一句:「我諗都唔可以對機械人有咩野expectation架啦.」

老細竟然無奈地點頭.

***

和同事談起機械人的行徑,有同事話唔能夠期望人人都咁醒,而且每個人都有佢既長處.我地要包容機械人,佢就係即使被質疑,都唔會有反思點樣去做先可以做好d既思維,亦唔會覺得有需要咁做.我地要做既,係俾清楚既instruction佢,當然唔可以俾佢遇到任何困難,因為無可能期望佢去想一個解決辦法出來,遇到問題,佢只會企係度,唔出聲.

魔術師覺得老細真係好好人,竟然可以容忍機械人咁多年.

2007/09/13  00:53:51

4 則留言:

  1. 魔術哥哥:
    你個機械人先生,絕對係搞笑版既釣魚先生!(Oops, sorry,大家都應該係激氣版至啱)
    〉〉魔術師覺得老細真係好好人
    你真係笑死我... :)

    回覆刪除
  2. 哈,可能你老細有苦衷都唔定呢?

    回覆刪除
  3. 魔術師兄:
    小弟都遇過不少如機械男般「踢一踢,郁一郁」o既同事,有新入行o既又有資深o既。見親老細都係用o個招—當佢係人球踢佢走—去對付d機械人。
    既然魔術師兄o既老細都頂唔順機械男,小弟想借問老細點解唔踢機械男走,有乜理由留機械男係個team到做個可有可無o既team page admin呢?

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2007年9月15日 上午9:11

    安安、珠珠:
    機械人咪係被另一組踢過來架啦!
    有次飲野時問過老細啦,佢話人人都有長處,機械人既長處係英文好喎!
    但係,之前我都寫過,我地平時只需要用簡單易明既英文溝通,使鬼要個英語軔家咩?

    回覆刪除