2007年9月23日 星期日

港女是怎樣煉成的(一)-港婦

先回顧下山孱既講話先:


再睇下而家d港婦媽媽點樣「愛護」自己的子女:

從傳媒得黎既印象係,而家香港既新一代父母,真係愈來愈不知所謂,其不知所謂主要係在於其「偽」,即係作狀、扮野,尤其是係「偽中產」.就好似訪問中果位港婦,睇佢屋企既裝潢,點都唔似「豪宅」(唔排除屋苑個名有個「豪」字呢類「偽豪宅」),但係佢既思想行為,完全係旨在同個女扮cutie,亦都係「偽」.
買二百幾件衫,廿對鞋,成個「小馬可斯夫人」咁,所以,育成港女,四百萬隨時未必夠.平均每套衫著唔夠兩日,而且小朋友大得快,d衫便好易唔啱著.港婦媽媽呢類對物質「不在乎天長地久,只在乎曾經擁有」(Thanks朱生,sorry紅姑)既意識形態,絕對係令個女將來踏上港女之路既奠基石.
港女(其實可以引伸到所有人)中令人不快既特性中,強烈既物慾同貪慕虛榮都係次要,最惹人厭的是「偽」.
嗯,學「小霖秘笈」話齋:「若有真的心,便有最高的劍道;沒有真的心,得到也是無.」


2007/09/23 00:30:17

8 則留言:

  1. 好多父母都當囝囝囡囡係Ken&Barbie.

    哈哈!

    回覆刪除
  2. 上面果位港婦嘅行為,其實就係典型嘅虛榮感表現,仲要虛榮得黎幾咁理所當然,又變相褒獎自己識得攞"舊"衫去二手市場賣係幾有現代人環保意識。救命呀!見親呢啲人就火滾架嘞。

    回覆刪除
  3. 不敗的魔術師2007年9月23日 晚上7:50

    另外,港婦話個女根本無意識佢有咁多新衫.雖然話三歲人仔未必真係會明,但係家庭應該教小朋友去「感恩」,呢樣野係要從小教起,否則又係會變成事事老奉,食飯唔知米價既港女.

    回覆刪除
  4. 不敗的魔術師2007年9月23日 晚上7:52

    係呀,港婦咪又係「偽環保」,真係環保既,點會亂花錢買d無謂野用來浪費?

    回覆刪除
  5. 唉,本來打了一大堆都無晒,只想講,要身教來令小朋友學會惜福同感恩。

    回覆刪除
  6. 我睇完果段新聞後真係打左個突.

    回覆刪除
  7. 妖`唔會覺得徙`~理由係小朋友童年過左就冇喎`~

    人生乜野階段都係過左就冇架啦~~聚著個咁既老婆,萬一有一日`~有乜野事要同佢講起道理,真係想死`~

    回覆刪除
  8. 又唔駛踩到d港女咁盡, 港男亦唔見得好啫

    回覆刪除