2007年9月8日 星期六

擺設(一)之企鵝

惡女說過,她有個好姊妹,在某個晚上,哭得比她還傷心.
魔術師一向暸解這樣的心情,聽到某人某事,如果是令人心情沉重的,自己也會難過起來,尤其是當重讀自己的文章和網友的留言的時候.

反正最近魔術師成為了部門的攝影師之一,心情不大好時,便端出攝影機來把東西拍下來.


2007/09/08 01:02:08

2 則留言:

  1. 數怪哥哥:
    係咪象牙來嫁?世伯好似好鍾意企鵝喎,不如影個close-up來睇下。
    佢只有你一個仔,一定好鍚你嫁。咁,你估佢會想你點呀?一定係希望你開開心心囉。我睇五師兄講佢個仔,真係睇得好感動,可能上一代負擔唔到咁既物質生活,可能當時既育兒建議好落後,可能佢地唔識表達...不過,天下父母心都係一樣嫁原來。我爸爸媽媽都分別同我講話只想我開心,所以,你都快d開心啦!
    依個留語真難寫,就算我講錯d乜野,你都唔好嬲,好唔好?
    姐咁,張相本雜誌好反光,可唔可以交下閃光燈既角度?

    回覆刪除
  2. 不敗的魔術師2007年9月11日 清晨7:40

    香水妹妹:
    無錯,係象牙黎架!出自老父之手,個concept就係來自呢本雜誌既封面.
    企鵝得意丫麻,又英勇(見亞視「冰雪的童話」).
    係呀,本雜誌光面,又曲曲地咪反光lor.

    回覆刪除