2007年9月4日 星期二

三訪東洋

東洋,唔係指日本,係指東洋山.
尋日(2 Sep 2007),魔術師偕友人再一次行東洋山,是近年來的第三次.今次也和以往一樣,是友人參加了雷利行動,魔術師便一起陪行兼拖累之.

記得第一次行東洋山是在三年前既九月,果次係練習衛奕信徑第三至四段,由油塘行西到沙田坳,經西貢井欄樹,共17公里.果次由於響油塘經將軍澳到井欄樹已經消耗左唔少體力,結果上到東洋山一半雙腿一齊抽筋,真係躝到上,結果到基維爾營後便要call的士返歸,未能完成全程.
衛徑第三段


衛徑第四段


第二次行東洋山,係同年十月正式活動.果時已經經過了兩次既練習,分別係衛徑第九段,淋住雨行八仙嶺;同衛徑第六至八段,由城門水塘至噩夢數千級樓梯既九龍坑山,其間有月餅紅酒賞月慶中秋,再到九龍坑山頂看日出,再在太和飲早茶,體能便有所增強.
結果當日做完義工,便去西貢滿記買甜品再到井欄樹良好士多前支援友伴,然後陪行.由於當日狀態頗佳,上東洋山並無難度,途中更用冰水(是的,魔術師背囊是經常有一支冰的)幫助了一位抽筋既行山友舒緩痛楚,該行山友話:「大會都唔知有無搞錯,呢條路都唔啱一般人行既,又唔講清楚!」
魔術師只好苦笑,想:「你有無搞錯至真,唔睇清楚就黎參加.」
該行山友既同伴更搞笑,問魔術師係咪基督徒,原因係「會幫助別人」.吓!?呢個係咩邏輯黎?難道世上只基督徒會幫助別人!?
其實果段路真係好辛苦下,魔術師行到上基維爾營,果真見到有白車在等候.
之後行行重行行,去到大埔公路重有友人當時男友而家老公車汽水蛋糕響checkpoint邊來替魔術師慶祝生日,真係感動到極.
之後又係行行重行行,直至城門水塘才退出.司機哥哥問魔術師由邊度行過黎,答曰:「西貢.」竟然嚇了司機一跳,其實友人行畢78公里更是厲害呢!
魔術師呢次行了衛徑第四至六段,共20.7公里,大約花了7小時.
衛徑第五段


衛徑第六、七段


衛徑第八段


衛徑第九段


今次行東洋山,反而無咩好講.中午十二點九係良好士多出發,淋住雨行到東洋山一半時腳踝暗暗坳了一下,大腿和小腿肌肉也開始酸痛,幸好友人馬菲鍾幫魔術師孭了一程背囊才可以平安完成第四段,到師子亭吃山水豆腐花.
之後第五段淨行引水道悶到發慌,好在可以跟友人傾傾講講才可以「飛快地」完成.到達大埔公路已經係六點,行左五個多小時,共15.4公里.
2007/09/04 01:14:39

1 則留言:

  1. > 該行山友既同伴更搞笑,問魔術師係咪基督徒,原因係「會幫助別人」.吓!?呢個係咩邏輯黎?難道世上只基督徒會幫助別人!?
    你可以答佢,唔係,但我係○○保險既,所以好樂意幫人 :P

    回覆刪除