2008年1月4日 星期五

旺角卡雯

(幕開)
(在一個寒冷的冬日,旺角朗豪坊樓下,卡雯抓著過兒的衣袖,把頭埋在他的臂彎中,在散步拍拖.)
(忽然,H&M對面的電視播出了:「姑姑,I Love You,請嫁給我吧!過兒」)
(此時,過兒男子忽然跪下,接過從假裝情侶一早躡手躡腳跟在二人身後的記者遞來的花束和戒指.)
過兒:姑姑,我愛你!(唱:)
「我向你求婚 我求應呀承
我愛你情深 這情意天能證
Won't you marry me, i love you very much.
Won't you say "i do", my love is very true. 」

(卡雯花容失色.)
眾途人:「嫁俾佢!嫁俾佢!」
(兩名記者拿起相機狂拍.)
(過兒見狀,連忙加多兩錢肉緊.)
過兒:(唱:)
「I SAY 我愛你
我在市中心高呼需要你
要讓每一個過路人知道
我是發瘋一般的深愛你
快樂到死」

(卡雯承受不了壓力,忽然嘔吐大作.)
(卡雯嘔了一陣,接過了過兒遞來的紙巾,抹了抹嘴,正想一腳撐過兒出馬路,但轉念一想,反而分別踢了那兩名記者一腳.)
卡雯:嗱,嫁俾你唔係唔得,但係當白你拜我為師既時候講過話要聽哂我話架,唔記得就切左你條特硬肌肉吖嗱!(唱:)
「只要你真心
拿愛與我回應 甚麼都願意
甚麼都願意
為你」

(卡雯接過玫瑰和戒指,再縱身入過兒懷中,展現出「冧樣」,熱淚盈眶地往過兒手臂咬了一口.)
卡雯:(唱:)
「似夢似幻卻又最真
心裡感應愈來愈近
緊閉雙眼跟情人一吻
真心意最是動人
無言地交托一生
回謝你是勇敢和誠懇」

(這時被踢了兩腳的記者傻乎乎地把一輛車尾綁了汽水罐的單車推來,過兒挽起卡雯的手,騎上單車,讓卡雯坐車尾,住古墓踏去.)
(不一會,卡雯驚有一滴血滴在自已的手背上,)
卡雯:過兒,你流鼻血喎!唔通頭先你俾人用石油氣罐車親個頭?
過兒:唔係,係你攬住我攬得實得滯,心口頂住我背脊啫!(大叫)卡雯,從此,唔使捱!(唱:)
「我 決意一生將你看 要
養你一世我願望 更會將
一生積蓄都獻上 就算天老地老
不會移路向」

(幕下)
2008/01/03 22:40:55

4 則留言:

  1. 蝙蝠俠,咪住咪住,過兒咁細個,唔識唱呢啲咁o既歌架喎!
    謝謝你,感動。

    回覆刪除
  2. 笑死左,哈哈哈

    回覆刪除