2008年2月14日 星期四

通識教育

魔術師唔係變態,基本上人地既床第之事,閨房之樂,無興趣去理,以已度人之下,所以真係唔明解,呢單野可以賣成兩個禮拜頭條,仲咁多人有興趣.結果有呢資訊爆炸既年代,被迫接收左好多關於呢單野既新聞.
最搞笑既係,魔術師睇到以下既新聞片段之後,實在忍唔住要錄落黎,作為通識教材:

1.滿口懶音
唔使多講,睇片就知.
2.邏輯混亂
咩叫「選擇性執法」?即係如果你高買,俾警察捉到,就話香港地好多人高買,點解警察唔拉其他人?人地有無犯法,犯咩野法,同你有無犯法,有何關係?
3.窮病發作
蘋果日報 2008年2月11日
在醫院工作的劉先生帶7歲兒子上街。他認為警方有必要拘捕陳冠希,「要拉源頭,點解唔拉影個?點解由 得佢搵律師同你(警察)對話?唔通有錢人大晒?」
只要係你情我願既情況下影既,大家成年人,又有乜問題?即使陳總係相片源頭,只要佢唔係「發佈源頭」,又何罪之有?人地有錢請得起律師代表自己權利,係正當不過,又眼紅人地d乜野?唔通唔抵得心中女神被人搞左?總之,而家好多香港人就係憎人富貴厭人貧,無產階級大哂就最啱.
4.賊喊捉賊
星島日報 2008年2月10日
疑似藝人裸照風波愈鬧愈大,被謔稱「新世紀賤男」藝人陳冠希繼續「潛水」,其辛苦建立的潮人及CEO形象亦大插水,令廣告商及電影商醞釀飛「希」潮,可能令他損失逾千萬元。
魔術師即使在少年十五二十時,都唔知「潮」值何價.見到潮人用成幾千蚊買猩猩頭,就諗點解唔買Hermes,Cartier?至於「CEO形象」,咳咳,魔術師都見過幾位跨國公司高層,人地做CEO,舉手投足,同行出黎個氣勢,仲有語文程度,同陳總比,真係...
其實呢d「潮人及CEO形象」又係邊個賦與佢既呢?而家要喊打喊殺既,又係邊個呢?
5.天真瀾漫
蘋果日報 2008年2月12日
家長撰公開信:不要扮可憐
對於阿嬌的「天真說」,有巿民以「一群被欺騙的家長」名義向傳媒發公開信回應,「請阿嬌不要再流眼淚扮可憐博同情,不是你天真,而是我們天真,竟然以為你是天使,讓孩子們封你做偶像,以你為榜樣。你傷害了我們的心,我們將永遠成為陌路人。」
呢班家長唔係未聽過「娛樂圈係大染缸」下話?如果真係咁天真,就真係strange ordeal了.
***
天真家長教出天真小孩,再進化成「大唔透」既港女同「拒絕長大」既電車男.銀包無產,腦袋更無產,所以滿口懶音,同潮人偶像一樣「中文程度欠佳」(蘋果日報 2008年2月13日),講野滿口懶音,再受d神係佢鬼又係佢既賊喊捉賊既傳媒影響,周不時窮病發作,終日望政府打救.12345,實乃因果業報也.
2008/02/13 23:19:46

沒有留言:

張貼留言