2008年2月9日 星期六

叉燒堂妹

新年流流,本來都唔想咁嘮嘈,但又真係估唔到,新年第一篇就係寫港女。
大年初一,魔術師照例去伯娘屋企拜年。由於伯父早在數年前過身,伯娘家裡便只剩她們三母女,即伯娘自己,再加魔術師既堂姐和堂妹各一名。

伯娘住既係新界某著名屋苑,係當年樓市高峰期堂姐怕「再唔買遲d就買唔起」既心態摸頂買入,結果間屋二百幾三百萬但係就豆腐潤咁細,只係擺得一張細細既食飯檯同幾張椅子,開檯食飯都要將擺係檯既雜物搬來搬去。
話說回來,魔術師去到伯娘屋企,一按門鈴,開門的是老態龍鐘的伯娘。一問之下,才知原來堂姐去了辦年貨,卻沒說堂妺去了哪兒,而伯娘則在煮飯。
魔術師坐了一會,見伯娘正準備開飯,便問有甚麼可以幫忙,老人家當然話唔使客人幫忙。魔術師見初頭伯娘搬飯桌上的小雜物時還可以,但桌上還有一大花瓶年花,作為男人,沒理由不幫忙吧?
可惡的是,當魔術師幫手搬好東西和桌椅,堂妹才揉著眼睛,穿著一付單車競賽選手既裝束出來打招呼!伯娘叫她打給堂姐,她還不理睬呢!還不是要老人家自己去打!
不一會堂姐回來,便跟魔術師一起幫忙端好飯菜,這時又見堂妹洗完澡施施然的出來吃飯。談起來,才知原來堂妹一早便跟她那些(豬)朋(狗)友踩單車環繞新界一周,共踩百多公里,怪唔得「成身散哂」喇!
呢位堂妹,廿九幾歲人,仲係咁爛玩,幫下老媽手都唔識(可能係唔肯多d),屋企野就懶到出汁,出去玩就鬼打都無咁精神.如此不識大體既港女,真係生舊叉燒好過生佢!
2008/02/08  22:54:04

2 則留言:

  1. 不敗的魔術師2008年2月7日 上午8:03

    QUOTE
    xiao zhu :

    的確抵鬧!不過,呢舊叉燒,究竟係生出黎就係叉燒,定係慢慢變成叉燒呢? 係咩原因呢? 唉!

    UNQUOTE

    鬼知佢係先天定後天叉燒!不過爛玩既人真係好難搞,做事往往不分輕重,有失大體.

    回覆刪除
  2. 的確抵鬧!不過,呢舊叉燒,究竟係生出黎就係叉燒,定係慢慢變成叉燒呢? 係咩原因呢? 唉!

    回覆刪除