2008年2月5日 星期二

物輕情重

這是魔術師有生以來所買過最便宜的禮物包:
首先,當然是一封問候和自我介紹信,不過得果丁咁多位,寫得幾句就滿左,莫講話祝福語,甚至連Happy Birthday都唔記得寫。
然後係一張行貨香港島夜景明信片。
跟住到正題,一盒十多隻顏色的粉彩。本來木顏色會有更多選擇,但木顏色要刨,d非洲窮鄉僻壤會唔會連鉛筆刨都無?雖然老父話過佢當年學美術時係用刀仔削炭筆既,但係叫個得幾歲既細路用刀仔當鉛筆刨會唔會危險左d?所以都係蠟筆或者粉彩安全d。以前魔術師小學都係用粉彩,就一於咁話喇!
咁,有畫筆又豈能無畫紙?所以又買多本小畫簿,貪佢細細本易收藏,唔使咁揚.不過,d粉彩又會唔會粗得滯,響本小畫簿畫唔到咩野呢?哎,話知啦,畫唔到畫咪當算術草稿囉!
好嘞,買個小熊維尼禮物袋,將所有野入好佢,再貼好封口.死啦,魔術師從來都唔會買小熊維尼產品架喎!
再放入郵政局postpack,填好掛號表格,貼好郵票和空郵貼紙,便寄之去也.


2008/02/04 23:23:42

1 則留言:

  1. 數怪哥哥:
    係喎,寄粉彩都好喎,我仲只係寄左簿同筆添,Melody嫁,小妹妹多數鍾意粉紅色。但係你唔寄自己既相比佢既?我有寄我媽媽同我既相比佢,human touch。
    果張紙好細既,你可以另外加紙寫,不過唔好寫咁長,譯死local宣明會既人。

    回覆刪除