2016年7月2日 星期六

魔術師資產配置(2016年6月結)

每年71放假,都係檢視6月投資組合回報的好時間。今年由於「米爆」的關係,嬴出三重彩的都是以避險為主題投資組合,其中又以商品組合的$109.58大幅領放,次名為 REIT組合($107.18),第三名為入息組合($103.11)。四、五、六名的成績較為貼近,分別為為複式盈富基金($102.24)、生活基金($102.17)、及 MPF組合($101.53)。敬陪末席的是沉船基金($97.84),亦是截至目前為止的唯一蝕錢組合,原因是主要持股為匯豐控股(00005.HK)及WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX),兩者都是「米爆」重災區是也。


同時上月住宅樓價估值亦大升數十萬,加上避險組合的投資回報,一個月內令身家(Net Asset Value, NAV)勁升5.34%(=10,685.7/10,143.9—1);流動資產雖然大升,但其實只是因為信用卡分期套現,將日後的現金流提前釋出而已,日後還款時,因工作收入而引至的流動資產增幅便會相應放緩,反而更能彰顯投資組合升跌對流動資產的影響:

將魔術師份身家拆開來看,資產負債分配如下:

註1:起始日以2016年3月31日收市價計算,交易則在4月1日開市進行。
註2:為免過度煩瑣,外匯轉換價係以每月一次的匯豐銀行卓越理財戶口月結單所顯示的牌價為依歸。
註3:收息組合為「現金及債券組合」中以收息為主的投資項目,故需要除去 Mortgage Link 及活期存款等「非投資類別」。
註4:物業估價為匯豐銀行、恆生銀行、中國銀行網上估價之平均值。
***
伸延閱讀:
米爆

7 則留言:

  1. "同時上月住宅樓價估值亦大升數十萬"~
    嘩勁,睇黎魔術師兄的家宅風水唔錯喎XDD

    講起"米爆",近期唔少UK bloggers都喺度呻,我就上咗呢個link去食花生: monevator.com/investing-in-the-shadow-of-brexit/

    最搞笑係班投脱歐既讀者,話要unfollow哋支持留歐的blog主=)


    回覆刪除
    回覆
    1. //嘩勁,睇黎魔術師兄的家宅風水唔錯喎XDD

      OK 喇, 最得意之作都係收返一筆舊公司的「掟煲費」(其實我已經諗咗好耐點樣去encash呢筆錢).

      //最搞笑係班投脱歐既讀者,話要unfollow哋支持留歐的blog主=)

      咪同班佔派黃C郁啲就unfriend人一9樣囉.

      刪除
  2. 可惜支爆並沒有幫我製造hsea/hseb的入市良機

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗱,學大師話齋,投資呢家嘢一定要認識清楚自己的投資項目,唔好見人地買你又買呀吓!

      刪除
    2. 係既係既,呢兩隻真係愈睇愈鍾意

      刪除