2016年9月13日 星期二

一人飯局

是日(2016年9月13日)大家樂(00341.HK)除息,連特別息每股派$0,98。

雖然要再等兩個星期股息才到手,魔術師已急不及待,放工去食返餐。
令人意想不到的是,話哂都係中秋,話知氣溫仲好似熱天,大檸樂已經再推出火煱應市,:

想起來上年的大檸樂的火煱餐在今年三月暫停應,現在9月中又再推出,即係一年中有六個月有火煱食,真係不枉魔術師做其股東。
於是今日便叫了個海鮮火煱,連飲品86元正。今年比去年有改進的是除了烏冬和米線之外,仲可以選即食麵底(可惜兩年前的胡椒豬肚湯底無再出,實乃憾事),一於游小三上身(都係夜晚唔好寫人,見《五人飯局》),大啖鮮蝦去也:

順便買埋去冬海棠買盒月餅,反正未依過呢隻口呼,六隻細細個,兩隻用來擺神位(係,魔術師屋企雖位懶有 style懶 modern,但係都叫設計師姐姐整返個神位來安置老父老媽),剩返四隻一於當早餐食!

26 則留言:

  1. 快餐店火鍋真係近十年一大發明,方便快捷,仲可以偷偷地自己過隔離超市買餸加料...

    回覆刪除
  2. //但係都叫設計師姐姐整返個神位俾老父老媽
    好難得!

    //剩位四隻一於當早餐食
    朝早食月餅好似唔係好健康喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. //好難得!
      當年就連Lisa都讚我孝順仔 XD

      //朝早食月餅好似唔係好健康喎!
      都係嘅,最多朝早食半個,夜晚食半個囉.

      刪除
    2. 月餅唔當早餐,屋企得我一個男丁無健康問題可以食,直係好難消滅,當然我知唔健康(今早已消滅了半個)

      刪除
    3. 算喇, 長痛好過短痛, 快快趣KO了吧!

      刪除
  3. //仲可以選即食麵底
    記得前兩年食過係可以揀即食麵的,千祈唔好揀,食慢小小即食麵會索晒D湯一pat糊咁,都係烏冬同米線正路D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常係食完一兜再一兜,啲麵唔會索哂湯的.
      我通烯係先食菜,再食麵,再食丸,海鮮,最後牛肉, 先平淡後美味,亦反映了我嘅人生觀. XD

      刪除
    2. 我通常最尾先食麵,索晒啲湯好好味!

      刪除
  4. // 大檸樂
    好為股東著想吖, 連炭粉都咁慳, 差啲以為找番四蚊俾你

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我依家公司仲「慳」,部printer的duplex component成日壞, 雙面打印次次食紙, 俾住要用單面...

      刪除
    2. printer 係租返來的,可能有約掛?

      刪除
    3. 「錢可以解決的問題就不是問題」
      況且換 provider 有太多選擇

      刪除
    4. Provider 多競爭大,所以HP愈做愈唔掂(利申:我司並非HP 客戶)

      刪除
  5. 上年最貴都好似六十幾蚊,今年要78, 咁真係要買下佢d股票收下息先得。

    回覆刪除
  6. 魔術師兄真的很有孝心,祝你雙親在天之靈也中秋節愉快呢:)

    回覆刪除
  7. 快D娶返個老婆, 生個小朋友, 唔係將來就會變成某人口中的孤獨老人 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Lisa 請勿拉三打四,令某些四捨五入後年齡跟我一樣的「老人」下不了台。

      刪除
    2. 為你好姐, 雖然你唔當我是朋友 :)

      刪除
    3. 「人多,殭屍係怪物; 殭屍多,人就係怪物!」

      刪除