2018年1月21日 星期日

今期流行

身為股東,魔術師多數都評論大家樂(00341.HK)的食物(見《有青三氣魔術師》及《人蔘雞湯》),但今次不得不提的是美金火鍋,呢一款新發售的海鮮火鍋真係唔錯:
(圖片來源:美心MX官方網站
美金火鍋最有特色的當然就係個莞茜皮蛋湯底,同埋菜多烏冬少牛肉亦較少,但三滑較對魔術師口味,海鮮有青口同蝦,算係同大檸樂有唔同做法:

特別喜歡的是美金提供多款調味料,只不過是加湯的水壼款式比較老土:

講起火鍋,就不得不提下李肥明呢個火鍋配料廣告:

話說舊年由秋入冬之際,好多港女都唔怕凍,專門着摟屌裙短裙仔加一字膊露下肉咁,如果發現街上有毒L被吸了晴便報以一個不屑的臭臉:

港女每年時興的衣着款式都不同,不以為怪,但重點都係無論體態是美是醜,要露下肉咁。不過,今年冬天好似比以往都凍,都得真係入冬,露肉港女在街上出現的機會好似少了,取而代之的是不分男女笨土外傭都會穿的「風褸加帽」套裝:
(攝於上班時巴士一角。相中人最後較魔術師先落車,原來是我城大山婆一名。)
重點係頂帽,一定要笠住個頭,等人睇唔到你個樣。在魔術師印象中就只《刺客教條》中的「恐怖份子」look 和「周董當入樽」的乞兒 look 可以媲美:
(網上圖片)
(網上圖片)
在魔術師所見過最離譜的「過頭笠帽」裝,就係有一名疑似係阿婆的女士,笠住個頭黑超加口罩,手手腳腳都用「跑手套裝」包到實,皮膚幾乎一點也不外露,只餘少許頭髮留海在外讓魔術師勉強「覺得」佢係一個阿婆...
其實魔術師真係幾憎呢種衣著,尤其是你唔俾人見到你個樣,又分唔到男女,真係好令人不安...嗯,原來法國禁布堅尼都係有佢道理嘅!
魔術師只係希望下年唔再興呢種衣着喇!

(註:順便睇埋老占講古仔嗰兩篇文,魔術師誠意推介。)
***
伸延閱讀:
老占:爛片之王古天樂
老占:The Greatest Showman古天樂
人蔘雞湯
有青三氣魔術師

4 則留言:

  1. 美心個海南雞飯都幾好食,比大家樂出色好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 美心個海南燒鷄飯真係正,最出色係冬瓜湯!

      刪除
  2. 可惜美心冇上市
    Max

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,如果有上市,肯定係生活基金一員。

      刪除