2018年1月7日 星期日

長者退憂屋

富爺爺富嫲嫲回流退休,搬入大西北,為咗吸引孫仔孫女來探望,竟然不惜工本以2,000萬掃入連天台複式單位,可以一齊燒烤咁話!乜依家呢類CCTVB膠劇結局橋仲會吸引到班細路嘅咩(37:28—48:00)?
樓盤傳真 2017/12/16 2017/12/16 23:15

元朗尚悅‧方以三高姿態開盤,高呎價、高按揭成數、高管理費,無視美國加息及香港拆息逼近1.1厘的九年高位。而長沙灣傲凱、及將軍澳MONTEREY,同樣高溢價開售,均銷情冷淡。
新地北角海璇開標,逾五萬元呎創出港島東住宅呎價新高,卻有部分傳統低密度住宅落後大市。翻查又一居過去一年成交,國語拼音客絕跡,是否與樓價落後有關?
新地西營盤明德山入伙,驗樓單位325呎,樓價800多萬,而同款單位月租22,000元,租住會否更划算?歸納新地當日提供的按揭方案,供租大比拼找出答案。
退休夫婦,由外國回流返港,為的是多與兒孫共聚,搬入元朗峻巒,享受屋苑綠化環境,設計也要以共聚天倫為目標。
咁有錢點解唔買獨立屋,反而住分層?魔術師淨係知道人稱頂樓對落一層的「鳳凰層」,樓價反而比頂樓更高;因為頂樓夏天大陽直接哂住又熱,打風落雨時天花又易滲水是也。講到頂層連天台咁好住,魔術師真係識條鐵:

只有兩夫婦住,無工人,用不着四房雙套(左上)。設計師唔使問當然就是將近主人房的睡房全打通,房門移出,即時連走廊都可以用埋(右上)。將主房與客1打通後,放完大床,床尾仲可以放梳化,對面牆掛電視(左中、右中);電視下有雲石枱,可供男戶主工作,女主人亦可以在此化妝,共享空間(左下)。客房2原先門口封掉,改由主人房進入,化身衣帽間,不過就無乜裝潢(右下):

設計師話飯廳太過空闊,俾人一眼望穿(左上),無乜安全感,於是整色整水加個屏風同矮櫃(右上、左中)。設計師又話樓梯位無位裝燈,為免屋主上落樓梯時好似魔術師咁跣腳跌親,便造成貼牆貼地滲燈設計,樓梯級仲要以土豪香檳金金屬板包起(右中)。上到天台,設計師話係一家聚會的好地方:遠處有梳化,近鏡頭有木餐檯以供開餐,仲有石製吧枱俾戶主一家燒烤時放食物用具等,但說好的燒烤爐可以放起邊?真係木宰羊(左下)。另一邊就有種植區,以供女戶主消遣(右下):

個露台由客廳伸延到客房,長到可以打保齡球(左上、右上)。設計師為了賺錢增加氣派,使加裝了電動窗簾,就連百葉角度都可以用遙控調較,全部閂埋打得(左下),打開透光亦得(右下),得咗!

廳外景色暸闊,採光度十足(左上)。客房3門用條子暗門設計,唔講唔知邊度係門(右上)。打開牆上四幅畫隔離的隱藏門,就是客房,給孫女間唔時來住,簡約設計就夠(左中)。主人家唔知作何營生,竟然收藏有銅像同大型雲石枱(右中、左下),不過睇起來都夠氣派,唔似得一屋模型咁 kidult。既然屋主自己傢俱自己出,設計師唯有幫手配下餐椅,用雲石整下矮櫃擺紅酒咁(右下)。

魔術師成日見到呢啲天台設計,都唔明打風落雨屋主點樣收埋頂樓啲戶外傢俱?今次仲要係兩位兒孫滿堂的退休人士,又無請工人,可以點搞?雖然話係用「戶外木」物料,但係天台梳化又如何保養?又頂得住黑雨、十號風球吹襲嗎?

查實,諗埋咁多 fancy 嘢,不如諗下老人家病痛開始多,醫療配套反而最緊要。就算係預約診治,住私家醫院都要出市區;又萬一兩老到時有乜依郁,睇起急症上嚟,新界西聯網就只有屯門醫院係最具規模,都勿話唔遠也。

6 則留言:

  1. //咁有錢點解唔買獨立屋,反而住分層?

    移民住過獨立屋唔想再住,好多都話保安麻煩又多個花園等等要攪。但喺又真喺唔使住大西北又頂樓,既然回流就梗喺市區中心,莫講話醫院行街食好西都易啲。不過可能啲仔女都喺大西北掛,有咩事易照顧。

    //樓梯級仲要以土豪香檳金金屬板包起

    原本好哋哋搞到俗成咁,照理老人家風格唔喺咁㗎噃。

    //大型雲石枱

    唔少香港移民當年都會買呢啲雲石枱。

    //放完大床,床尾仲可以放梳化,對面牆掛電視

    又有風水問題要請教喇,我以為床尾最好唔好擺大件嘢,仲有電視機都算喺鏡,對到正床都唔喺咁好。唔知喺唔喺呢。

    //都唔明打風落雨屋主點樣收埋頂樓啲戶外傢俱
    //但說好的燒烤爐可以放起邊

    嗰天台一啲有蔭嘅位都冇,呢啲最好都喺有啲遮蓋好啲,如果唔喺真喺好快殘。人喺咁曬都殘啦!

    咁又整咗百五萬喇!頂我不如轉行做吓塞內設計C喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. //移民住過獨立屋唔想再住,好多都話保安麻煩又多個花園等等要攪。

      外國應該唔興屋苑式管理的獨立屋吧?

      //莫講話醫院行街食好西都易啲

      「食好西」, 哈哈!!

      //喺唔使住大西北又頂樓,既然回流就梗喺市區中心

      市區2,000萬買唔到1,000呎囉!

      //可能啲仔女都喺大西北掛,有咩事易照顧。

      主持話要用特色單位「吸引」孫仔孫女來陪伴, 咁啲仔女又未必住係大西北.

      //唔少香港移民當年都會買呢啲雲石枱。

      搬都搬餐死. 有錢都唔使下下搞到好似溏心風暴咁架嘛!

      //電視機都算喺鏡,對到正床都唔喺咁好。唔知喺唔喺呢。

      雖然未聽過有「大師」正式咁講, 但電視機關掉後有倒影, 照計咁都講得通. 不過我認為更大的問題是電器屬火, 火生土, 雖則話八白財星屬土,但同時病星二黑同五黃大煞都係屬土, 九宮飛星吉凶比例為1:2, 唔係咁值搏.

      //呢啲最好都喺有啲遮蓋好啲,如果唔喺真喺好快殘

      加遮蔭? 唔知算唔算僭健呢?

      //原本好哋哋搞到俗成咁,照理老人家風格唔喺咁㗎噃。
      //咁又整咗百五萬喇!頂我不如轉行做吓塞內設計C喇!

      只要你把口 sell 得, 我城無話無上流機會的!!

      刪除
    2. //外國應該唔興屋苑式管理的獨立屋吧?

      都有啲gated community嘅,美帝好似多啲。但唔知保安喺點嘅樣。

      //搬都搬餐死. 有錢都唔使下下搞到好似溏心風暴咁架嘛!

      哈睡房又咁啱有張按摩椅就真喺似溏心風暴嘅睡房喇!好多以前買咗雲石枱而家已變雞肋。

      //唔知算唔算僭健呢?

      上一手業主冇僭建定先,真該煨!

      【鄭若驊涉僭建】購屋時僭建已存在 爆丈夫是潘樂陶

      【14:39】鄭若驊多謝傳媒守候,她稱有關僭建是購入物業時已存在,非她興建,但承認警覺性可以做得更好,對公眾造成不便,表示抱歉。鄭若驊又指,昨日收到屋宇署要求視察,但由於未能開門,因此立即請認可人士檢視。如果有任何違規,會馬上進行相關工作。她稱自己沒有進行結構性改動,又承認工程師潘樂陶是其丈夫。

      刪除
    3. //好多以前買咗雲石枱而家已變雞肋。

      淨係一個大同重,已經好唔 user friendly,隨時要搵個廳來就張檯。

      //真該煨!

      真係激死777.

      刪除
  2. 咁多野要打掃, 可能好快後悔冇預工人房

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以請鐘點...都係萬幾蚊一個月啫:
      https://magicianyang.blogspot.hk/2017/12/blog-post_17.html

      刪除