2018年6月18日 星期一

風水實習:零分重建屋

囍滙為囍帖街重建項目,特衰正苦與地產霸官商勾結下的結晶品。600呎單位竟然可以搞個複式單位出嚟,懶係有特色,但根本就係偽豪納米樓的屈水之作。

去到大門前,抬頭一望,驚見行人天橋直穿而過,不吉。行人道由左至右向下斜,水向下流,無法聚財:

本案為囍滙二期第三座中高層J室複式特色單位,樓價1600萬,叫租39,000;但係齋睇 floor plan 已見大門對穿露台,樓梯亦對穿廚房,屬嚴重漏財格局:

本案露台望西北偏西,為反弓煞:

上到單位,行出露台,左右皆見附近大廈以尖角直沖,為尖射形煞;另大廈之間罅隙甚窄,為刀煞:

樓梯不單止沖廚房直出水龍頭,梯級仲有保護色,如果光線不足,一不小心隨時叉錯腳跌倒:

全屋唯一的廁所在樓上睡房隔離,雖然不是黑廁人有三急起來仲要行樓梯,認真夠哂有「特色」:

拿出羅盤量度,門向114度,為八運樓坐戌向辰兼辛乙盤,再以小畫家仔修正地產霸刻意將上下層拆開兩邊之圖則:

1. 門開甲位,震宮,山星5向星7,山星為五黃大煞,開正門口大兇;加上向星7,七赤五黃,主疫病。由於屋主行動不便,但本案去廁所都要上落樓梯,故改賣為租,又睇下邊位交租奴咁好彩。
2. 睡床在坤位,山星4向星6,八運衰敗,四綠木被六白金剋,主手術刀傷,更甚者四為巽卦主繩索,極端者恐有懸樑之危;再加上運星為五黃大煞,不宜以之作為睡房。
3. 全屋最佳位置在巽宮,山星6向星8,流年為八白財星,但卻是在樓梯位,對出就是缺角,無甚用處。
4. 東(震宮)及東南位(巽宮)皆為缺角,不利長男及長女。
5. 最大問題開算為連茹卦,破財損丁,大凶:

觀乎此單位,倒貼39,000俾魔術師都唔會租;如果要自住,恐怕真係要重金禮聘鎢絲 sir 將全屋拆哂大反轉,睡房搬去樓梯位,改裝升降機上落先至得嘞!
***
圖片來源:中原地產>囍滙

6 則留言:

  1. 喂魔兄,你隊愛隊好似有啲偽強隊之嫌

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜鬥志咁, 我覺得選添娒雲拿係錯. 雖然辛度華拿係渣啲,但係有heart,依家踢波好講氣勢同鬥志,有heart好過好波.

      刪除
    2. 喂喂,魔術師唔係一向唔buy利記高普嗰套嘅咩?

      刪除
    3. 我係唔 buy高普的個人風格,拜仁三冠嗰屆一樣打快又得打慢又得,唔使下下熱血上腦嘅!

      刪除
    4. 不過今晚睇瑞典同韓國真係太差,如無意外你隊愛隊應該可以轆過

      刪除
    5. 睇賽程有可能三隊六分要計得失球,泡菜今次大鑊了。

      刪除