2019年2月17日 星期日

消失了的 Return of Capital(GOF 2018 派息分類)

唔知係咪 Guggenheim 的阿添俾魔術師D完一輪(見《奇異 GOF 回信》),開始知驚(誤),於是便在本周末 update 了 Guggenheim Strategic Opportunities Fund (GOF) 的派息分佈:
(圖片來源:GUGGENHEIM > CEF > GUGGENHEIM STRATEGIC OPPORTUNITIES FUND > DISTRIBUTIONS & TAX INFO, retrieved on 17 Feb 2019)
(圖片來源:Guggenheim Closed-End Funds 2018 Tax Information Guide, retrieved on 17 Feb 2019)

詭異的事情發生了:咁多個月來,風教授和 Mike 兄所關注的「將本金派回 (Return of Capital)」事件,竟然消失不見:2018年度,GOF 的 return of capital 竟然是 $0!
好喇,就算 Interactive Brokers (下稱 IB)真係扣多咗稅,魔術師要問美帝重奪多交了的稅款的話,咁都要有證有據去支持。既如此,就 GOF 而言,魔術師究竟交多咗幾多稅呢?
前文提過,如果係以 Section 19a 的 estimates 來預估,每股全年派息$2.1852 帝幣(下同),其中 $0.7450 可免稅;而在這 $0.7450 可免稅的派息之中,$0.2807 屬於 return of capital,佔總派息的 12.85%(=0.2807/2.1852*100%)。以魔術師的投資組合來說,2018年稅前共收息$2,194.31,其中應繳稅為 $418.99 (實際稅率為19%)。即使計埋 IB 的 退稅,魔術師依然交多咗$213.13。

但係,依家 GOF 的 tax information,淨係打出一個百分比,又無每月 breakdown,魔術師也只好就咁計一次,以作比較(留意:GOF 的 tax information 只考慮了美帝公民投資者,故此 Short-term capital gain 和 Direct US Government obligation 都當成是應繳稅項目,實際上對 Non-resident alien(NRA)來說,以上兩項均為免稅):

真係有無搞錯?由於 Return of capital 最後決定「被消失」(GOF 年尾粉飾窗櫥?),魔術師應繳稅款由 $418.99 激增至 $603.39,實際稅率升至27%。計埋 IB 的 退稅,魔術師「只係」交多咗$28.73,折合我城貨幣約200多元。單單一隻 GOF 都有呢個退稅金額,加埋其他的退稅項目,寄信俾美帝應該都圍得返條數嘅。
又,無論 IB 又好,Guggenheim 又好,總之有關稅務嘅嘢,都會叫投資者去搵 tax advisor。咁究竟係我城,又點樣可以搵到合資格的帝股 tax advisor 呢?
***
伸延閱讀:
半桶水爸爸:債務基金派發本金(Return of capital)
風教授:IB組合2018全年結
奇異 GOF 回信

27 則留言:

  1. 魔術師, 祝你新一年事事順利, 財源廣進.

    GOF派左幾個月本金都可以話無 =_=

    另想請教魔術師有冇網站會講下 IB 退稅? 想知多點第時自己可以幫自己退稅, 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. //有冇網站會講下 IB 退稅?

      據我所知,除我自己之外, 無其他人有我咁詳盡.

      //想知多點第時自己可以幫自己退稅, 謝謝!

      我是DIY的, 請爬文「拒交陀地」系列.

      刪除
    2. ////有冇網站會講下 IB 退稅?

      //據我所知,除我自己之外, 無其他人有我咁詳盡

      同意以上所講...

      Return of capital「被消失」實在係有趣...定係應該話古怪...好似龍門任搬咁樣...

      刪除
    3. 呢次 Guggenheim 真係令我信心盡失。其實佢賣咗 BulletShars ETF 系列俾 Invesco,人地真係可以出返每個月 breakdown的,可見Guggenheim 係唔肯公布而已。

      刪除
    4. 本身唔派本金係好事,但係彈弓手就真係衰

      我另外仲有PFL,Pimco既,好快咁睇官網有份form 8937寫return of capital,但未搵到long/short term capital gains個D。。。有時間再搵下

      刪除
    5. //有時間再搵下

      小心俾人當成係盲毛咁串你。 XD

      刪除
  2. 真係有問題喎,morningstar 嗰邊仲話緊佢係 2018 年有0.0984 return of Capital, 佢官網又話無。

    睇嚟,今年寄信去美國既心機同錢係唔慳得啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. Morningstar 應該只係睇當月 Section 19a 的公佈吧?一切應該以官網為準。

      刪除
  3. 隔山買牛,難免比人當肥羊,左閹右閹
    就算你已經了解清楚遊戲規則,人家要趕客的話,總有大把其他方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對「當肥羊,左閹右閹」的理解是欺投資者看不明白的隱藏條款,又或是好似保險公司從101/105 plan收取的管理,Withholding tax 應該不屬於呢一類。

      我又想問吓呢位匿名,如果唔「隔山買牛」,我城邊樹有呢一煩的產品提供?唔好 hit and run 放低一句就走人呀!

      刪除
    2. 我不是投資專家,不知道你的美國肥牛和本地肥牛差在哪裏,更別說如何教你如何在本地買美國肥牛,如有得罪,恕我無能為力。我睇見你case,就似有朋友買開日本樓,明明買之前早已清楚晒啲稅點計,但收到的租金總是不停地被當地中介以各種稅項或代繳費用而扣減,回報比預期低左一截,故有感而發而矣。

      隔山買牛呢句說話,我當日都係咁同佢講,還好佢無掉返轉頭問我:咁係香港邊度買倒日本樓?

      刪除
    3. //不知道你的美國肥牛和本地肥牛差在哪裏
      //如有得罪,恕我無能為力。

      無錯,你唔識又要懶醒咁留comment,引喻失義,的確係得罪咗我。

      //我睇見你case,就似有朋友買開日本樓,明明買之前早已清楚晒啲稅點計,但收到的租金總是不停地被當地中介以各種稅項或代繳費用而扣減,回報比預期低左一截

      理解錯誤。worst case 扣30% withholding tax,人所共知,這是最底線,亦是我的預期回報。基金公司退返幾多,對我來說是 windfall profit,因為基金如何為派息做 classification, 是在年終是才知曉,完全是他們說了算。呢個我玩咗報稅兩年,年年都係咁預期,並無理解錯。

      前一篇文我亦有講基金公司的 estimation 不能當真;而且亦有其他網友對基金公司的 return of capital 有所關注,所以我先寫呢篇文,所以我才發文跟進,驚嘆基金公司可以完全地「打倒昨日的我」罷了。估唔到俾你以為我係盲毛一樣被人呃,出篇「回報不似預期」來呻。

      //咁係香港邊度買倒日本樓?

      偷換概念:我係問在香港如何可以買到類似GOF的產品,類似的意思,可以包含回報和ETF/CEF內的項目分類。如果以你的日本樓例子來對比,可以理解為如何在香港買來類似日本樓間格/質素/租客 behavioral trait 等等,而唔係一句「咁係香港邊度買倒日本樓?」在邏輯上已經係有問題的說話。又,如果貴友追求類似「日本樓的特質」,而我城俾唔到類似的投資選擇的話,「隔山買牛」亦無可厚非喎。

      刪除
  4. 如果跟番GOF官網咁計

    Long term capital gains=4.02%
    Direct US Government Obligations=96.68%*1%=0.96%

    兩者相加大約等如5%,竟然同IB個退稅吻合。。。

    我在IB的GOF 2018全年實收股息/(GOF 2018股息*30%)=95%

    我無睇QDI計唔計稅,只得0.16%,影響好細。

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯字,應該係Short term capital gains=4.02%

      刪除
    2. //兩者相加大約等如5%,竟然同IB個退稅吻合。。。

      我用返 monthly breakdown 個表計過,assume long term capital gain = 0% (現實為3.32%),只計short term capital gain 及 US Govt obligations, 都對唔返條數。何況就算你將short term capital gain 及 US Govt obligations加埋對得返IB 退稅,你依然計漏了 long term capital gain 3.32% 是免稅的。

      //我無睇QDI計唔計稅

      QDI 係 for 美帝公民用,NRA 可以不理。

      Anyway, 暫時的結論是始終都要問美帝拎返錢。

      刪除
  5. long term plus short time plus total dividend payout are more than 100%. therefore, you need to only consider total divdend payout plus LT Capital gain figure. 3.32 + 1 + 0.16 = 4.48% refund of tax from IB

    回覆刪除
    回覆
    1. My understanding is that total ordinary dividend has already absorbed ST capital gain, no need to double count. Observe GBAB and GOF tax page for reference:
      https://www.guggenheiminvestments.com/cef/fund/gof/distributions

      刪除
  6. 1+0.16 is tax exempt for overseas investor?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不知你的 1 從哪裡來。Qualified Dividend Income (QDI) is taxable, where Qualified Interest Income (QII) is tax exempted for NRA.

      刪除
  7. 96% must be taxable at 30% rate

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry, IB 已經出咗最新的 dividend report, 以此為準吧。

      刪除
    2. 可否貼出黎看看? 是否意思系 你的Issue已被解決?

      刪除
    3. 是的,因為 IB dividend report 包含了某些 non-public 的 information,所以我已經無法 validate 了(如果你係用IB,也可以自行查閱),遲啲寫。

      刪除
  8. 那麼最後IB有否退回餘下你應得的稅款給你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇怪。你連珠炮發咁問咗我好幾個問題,唔該都無句,又無提過自己是否持有GOF、是否IB的用戶...點解你問一句,我就要答一句呢?

      刪除
  9. 對唔住,系我無禮貌。唔好意思激動了您的神經。多謝您的分享讓我獲益良多,我自己本身未系IB的用戶,而且沒有持有GOF。但我對您遇到的問題很有興趣了解多點。 我找到了一個網頁講關於NRA退稅的資料,覺得蠻複雜的。Link: http://ribtw.blogspot.com/2013/03/blog-post_22.html

    回覆刪除
    回覆
    1. //http://ribtw.blogspot.com/2013/03/blog-post_22.html

      呢一篇我有睇過,講得尚算中肯;但由2018稅務年度開始,NRA已不能用 personal income 的免稅額來搏大霧(呆民呢一招再也行不通):

      https://magicianyang.blogspot.com/2018/03/llp-partnership-k-1-schedule.html

      我所有的美帝報稅心得,都可在此找到:
      https://magicianyang.blogspot.com/search/label/拒交陀地

      刪除