2019年2月20日 星期三

又係金叵籮之屋

主持人話戶主2017年買入,樓價2,300萬,呎價$17,000,搬入郊區,可以等港孩親親大自然云云...梗唔係喇(35:40—47:20)!
樓盤傳真 2019/02/02 2019/02/02 23:37

一月份,一二手樓成交量均回升,重返去年年中、旺市之初的水平,部份大型屋苑之呎價亦略有反彈。加上美國暫緩加息,長遠私樓供應不足等,令近日各業界均重新預告樓市調整已到尾聲,甚至回升在望。但啟德商業地皮出乎意外地流標,而負資產個案重現都為樓市反彈,添上重重疑點。
上車盤樓價時光倒流至一年前,吸引上車家庭開始心動,農曆新年假期前,業主又表現得很有信心,是否已完成回調、找到平衡?
新地南昌站匯璽、向海單位,同時要正向長沙灣漁類批發市場,以及西九龍公路,開則如何破解車聲、異味兩大缺點?
滿名山接近一千三百呎、連九百呎花園的單位,四房雙套,但房間面積細,業主一家五口,包括兩位小朋友,怎樣重新分配空間才合理。
單位四房雙套,兩隻港孩一個剛出世,一個未夠三歲,又要同舅父一齊住...咁奇?舅父豈不是做戶主夫婦的電燈膽?

由於開門直入見客次,戶主便要求設計C將客次拆掉,亦將主次縮細,連同隔鄰的客房2和客房3,變成特大主人房連衣帽間及書房(左上、右上)。飯廳以土豪金燈飾為焦點,非常難頂(左中、右中)。旁邊圓鏡櫃和對面的企身櫃都係鞋櫃(左下、右下),一屋五個人住真係有咁多對鞋?唔怪得睇到記者妹變 poker face:

同飯廳的土豪金唔同,主人房睡床無乜花巧,係床頭板得幅晝(左上);但係篤信風水的戶主竟然住由設計C整個假天花自整橫樑壓頂,認真唔明解(右上)。行入去衣帽間的走廊做滿衣櫃(左中)。女戶主的梳妝枱又係無乜花巧,得塊鏡同埋光管,不過土豪金又返咗嚟(右中)。書房以 cyber look 設計,書櫃又係用金鋼懶 grand 咁,電動書枱仲可以調校高度(左下、右下):

港孩房燈飾係藍天白雲設計(左上),碌架床就裝上圓角籬笆圍欄「圈養」房設計,以免小魔怪撼親頭(右上)。咁大間豪宅港孩竟然要訓碌架床,床頭一隔隔係玻璃(左中),記者妹話呢個係設計C的「貼心設計」,好讓父母夜歸而港孩又訓咗,父母便可以隔住玻璃「探監」。港孩房亦少不了「一步到位」的滑梯,記者妹似乎都好得幾開心(右中)。魔術師最唔識欣賞的就係呢種圍住港孩做中心的設計。細路仔大得快,搞到成間幼稚園咁,絕對唔耐用,而且大咗就唔會一齊訓了。不過有錢就係任性,戶主肯科水做水魚就得喇。至於舅父,畢竟「唔係一家人」,設計C便將本來客房1的門口移入,將套次騰出來變成客次(左下)。舅父間房比較細,裝潢亦較平實,只係有啲層架可以擺下 kidult 模型(右下)。

書房同港孩房可以通向平台,而客廳的另一邊就可以通向花園。花園本來係草地,但因為戶主怕小孩在「污糟」的草地上玩耍,又或者會玩得興起PK,所以設計C便起咗個草坡,鋪上戶外木(左上、右上)。廚房保留交樓標準,只係改了門口方向,方便使用(左下、右下)。

DK,主持話「戶主可以讓港孩親親大自然,健康成長」,但實情連草地都怕,咁即係唔係咁鍾意囝囝親親大自然喇!滿名山毗鄰哈囉喂國際學校,戶主搬到入屯門,唔使問阿貴,都知點解喇!

13 則留言:

  1. 好奇問一下,無花無草的花園擺放的沙發椅,落大雨時如此處理?或它們是全天候的,落乜都唔怕!

    回覆刪除
  2. 電動書枱較高度呢個設計相當廢。間書房最多咪得男女主人會用,就算你要求高,度身黎做咪得點解要電動。

    點睇張沙發都係布,落雨應該死梗。或者叫工人姐姐落雨時用帆布遮晒佢囉。當然,有錢就是任性,壞左咪再買過亦無不可...

    舅父間房嘛,畢竟親疏有別,做到成間酒店商務房已經算咁。男戶主應該心諗「整咁靚做乜? 有本事你就出去住唔好痴住晒」,不過要俾面老婆所以焗住要俾間房舅父。

    回覆刪除
    回覆
    1. //電動書枱//
      電動書台可以升高,幾好喎,坐久了,可以站着用, 肩頸換個角度,減少勞損。有朋友曾經做過一間公司,就有這類可以升降的書枱。

      刪除
    2. //就算你要求高,度身黎做咪得點解要電動。

      仲可以俾舅父用,又可以「大宴親朋」...

      //點睇張沙發都係布,落雨應該死梗。或者叫工人姐姐落雨時用帆布遮晒佢囉。

      打風就用唔到帆布了, 濕了水就送去堆填區吧,實在太不環保了.

      //要俾面老婆所以焗住要俾間房舅父。

      真係難為了老公.

      //可以站着用, 肩頸換個角度,減少勞損。

      企係度彈電子琴 XD

      刪除
  3. 舅父可能係無人工的柴可夫、花王、保姆混合體...... DM

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係張床又好似好短咁...唔通舅父係有青來的?

      刪除
    2. 就算是成年人,沒有付出就沒有發言權。短啲都要將就一下啦!名滿山獨立房間喎! (無私家車靠公交的士出入的話,想起都「興奮」!! 哈! DM

      刪除
    3. //靠公交的士出入的話

      青山公路段都有公交出荃灣、葵青、旺角、老銅等地的,不過班次同有無位坐就唔敢包了。

      刪除
  4. 間屋設計係俗左少少,不過算整得幾靚既!btw 戶外堆梳化防水架?

    回覆刪除
  5. //好讓父母夜歸而港孩又訓咗,
    //舅父可能係無人工的柴可夫、花王、保姆混合體.

    舅父喺"免費"湊仔工人X2

    //哈囉喂國際學校
    A貨都制得過?咁疊水,送去米國嘛。米爆分分鐘帝鎊又跌...

    回覆刪除
  6. //送去米國嘛。米爆分分鐘帝鎊又跌.

    仲去劉鶴? 人地米腸米婆隨時要做「流浪米民」XD

    回覆刪除