2019年2月2日 星期六

金叵羅之屋

兩夫婦一人一頭分別買入錦綉花園相連單位,用來慳辣招稅,你話特衰政府係咪搵嘢嚟搞,整埋啲無無謂謂嘅限制,搞到班傷民又要更無無謂謂咁做埋啲無聊嘢來避過政府的限制呢(36—20:46:50)?
樓盤傳真 2019/01/12 2019/01/12 23:32

2019 年伊始即現多區新盤戰,馬頭角 DOWNTOWN 38、大欖 THE CARMEL,均以低價搶客。THE CARMEL 入場呎價重返三年前區內價位,但事出有因,項目宏觀上,可算背山面海,但微觀就夾在屯門公路及青山公路中間,帶來三個考慮: 景觀?噪音?塞車?而開則奇怪,亦成為用家入市前須知。 
土瓜灣成為樓市戰場,有資助房屋,又有低市價新盤。在區內二手市場屬少數的新晉屋苑,面對新發展是福是禍?參考翔龍灣高層放盤例子。 
新盤入伙潮,遍佈港九新界,粗略估計,租盤量直逼 1,500 個,連北角區也是戰場之一,入伙盤之一新世界柏蔚山,內園單位,低層景觀較高層更優勝,透過驗樓檢視單位特色。 
錦綉花園相連單位,有小朋友營地、小型彈床、滑梯。廿四孝父母為兩個小朋友,把 2,000 呎家居裝修成兒童樂園。
主持話戶主搬入錦綉花園,都係為了「小朋友」可以有多些走動空間;但2,070呎其實只係建築面積,實用面積只有1,600呎,仲要係兩間屋打通,分兩層,咁咪即係每單位每層只有400呎?就算打通,仲有條樓梯,真係好睇唔好用。仲有,「小朋友」大咗要返學,豈不是又要搬返出去名校區?

原來間屋的玄關大而無當(左上),於是設計C便將玄關改造,以雙面櫃分隔一個空間出來(右上)。雙面櫃的一面是鞋櫃(左中),另一面則用來放「小朋友」的玩具,新間隔出來的空間就學洋腸咁在屋中放了個帳幕給「小朋友」來個「私淫空間」(右中)。客廳空間大到無嘢擺,給果就放咗個玩具滑梯同埋迷你彈床俾「小朋友」是9彈,仲有一張小小的書枱同埋聖誕樹給大家 Merry Christmas(左下、右下):

客廳有門通往位於另一個單位的飯廳(左上)。飯廳有雲石飯枱、開放式廚房同埋吧台,樓梯下方造櫃以增加收納空間(右上)。飯廳靠花園一端設有坐墊,可供男女戶主隔窗看住「小朋友」在花園的活動(左中)。花園鋪有草皮、坐墊等(右中),仲有小瀑布同埋鋰魚池,可供戶主學貪曾咁養吓錦鯉。魚池設有玻璃圍欄,以免「小朋友」發生意外(右下):

設計C將樓上的大而無當的主人房空間縮小,部分改成衣帽間(左上、右上)。主人睡床的設計十分奇怪,扶手設計與醫院病床甚為相似(左下),角落仲有張好似俾病人家屬探病時使用的梳化椅,加上窗外的優美景色,真係好鬼似療養院:

打開主人床兩邊的隱藏門,就是衣帽間,一邊是男戶主喜歡的深色設計,通過都係深色的中間通道,另一邊就係女戶主鍾意的淺色,仲有梳妝台添(左上、右上、左中)。主次的面盤就咁分開兩個單頭,有點怪怪的(右中)。淋浴間有企缸又有浴缸,但放埋一齊又好似有啲怪,應該都係為同「小朋友」沖涼而設。牆壁上有凹位放淋浴用品,但卻會有藏水的問題(左下、右下):

上層的另一面由兩房變三房(左上)。「小朋友」床又係帳篷設計(為將來二次佔中作準備?),又有滑梯,都唔知呢位「小朋友」點解咁鍾意訓帳幕同埋玩滑梯(右上)。牆紙係地圖設計,用來俾「小朋友」mark 低去過旅遊的地點,真係5歲人仔要遊過5大洲先叫「見過世面」,唔會輸在起跑線(左中)。走廊牆壁以玻璃設計,以供「小朋友」塗鴉發洩之用(右中)。戶主似乎重男輕女,阿妹間房就齋到無倫,仲要同熨衫板一齊訓(左下)。中間的睡房又係以深色設計,看來是給男戶主半夜欲求不滿,自己走去書房睇AV,打JJ之用(右下):

主持話戶主仲請咗兩個工人照顧兩件金叵羅,但節目就無講工人房係邊了。

6 則留言:

  1. 帳篷和滑梯都好搞笑!第一,放在家裡,兩下就玩厭。第二,過兩三年,小朋友長高了,仲會縮入帳篷?仲會玩一下到地的滑梯?

    回覆刪除
  2. 可能兩個帳篷就係工人房。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係真, 戶主就係最刻薄的豪宅戶了!

      刪除
  3. //兩夫婦一人一頭分別買入錦綉花園相連單位
    有冇學司長僭建?XD

    又用咗一球幾裝修咁和味,難怪嗰肥妹妹lam lam 脷喇(右上)

    //扶手設計與醫院病床甚為相似
    仲有得一邊床邊有嗰黑色欄杆,真喺好怪,驚瞓瞓吓撞到嗰床頭櫃角?

    //以供「小朋友」塗鴉發洩之用
    連儂牆粉筆少女

    //仲要同熨衫板一齊訓(左下)
    早早訓練嗰女當工人? XD

    //牆紙係地圖設計,
    呆灣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. /肥妹妹lam lam 脷喇(右上)

      not my cup of tea

      //仲有得一邊床邊有嗰黑色欄杆,真喺好怪,驚瞓瞓吓撞到嗰床頭櫃角?
      但係另一邊都有床頭櫃...唔通好似醫院病床咁,扶手可以拆下?

      //連儂牆粉筆少女
      女戶主係黃C

      //牆紙係地圖設計
      男戶主係藍C

      刪除