2019年2月3日 星期日

風水實習之海之戀某座高層B室

現在的新納米盤,賣點係開放式廚房(方便無飯煮婦?)、落地大玻璃連露台、廳房同向等,但其實好多地方都不合風水法度。


以外圍環境來說,海之戀算係唔錯:鄰近港鐵站,樓盤對落又有碼頭。雖然仍有些地方在施工,但影響其實不大。
由於本案的大廈位於屋苑較入的位置,故此便「食」唔哂個碼頭所聚的氣了。大廈大門前通道頂有7條起尖角的7字形的金屬欄柵,又唔能夠遮風擋雨,作用不明;但風水上七赤金為兌卦,帶金戈煞氣,剋應為少女,不吉時為跛眇,為口舌,為盜賊,為損丁。女戶主早前懷孕,預產期為年中,似是早有預示。入到大廈大門,只見天花有冷氣出風口有三支百葉斜向 lift 口;三為口舌是非,住在這裡買貴樓做樓奴,壓力大,家庭只怕會多嘈交。旁邊牆壁裝飾亦為斜向 lift 口插住住客,亦為不吉之象。

上到單位大門,門外是垃圾房,唔使講都知係唔好;垃圾房隔離係走火樓梯,開門斜見向下,為漏財格局。

大門直穿露台,亦為漏財格局,需要在客飯廳之間以企身櫃或屏風檔格,闊度要跟大門一樣。行出露台,見對正碼頭,呢一點有利財運;但另一邊的高速公路車流甚快,不利聚財。

開放式廚房又係將微波爐擺到鬼死咁高,容易倒瀉;鋅盤仲要有蓋,唔用時當枱面用...雖然唔關風水事,但呢類納米式設計真係唔太合魔術師意。

本單位512呎,造價912萬,但無論係主人房定係預算作為BB房用的客房,全部都係四面牆橫樑壓頂,張床要擺得四正,絕不容易:

本單位坐午向子,八運樓,男戶主二黑土命,女戶主六白金命,未出生的女兒七赤金命(土生金,男戶主註定為妻兒勞碌半生也),起星盤如下:

1. 坎位(北)、艮位(東北)缺角,不利中男及母親。本宅並無中男居住,暫且可以不理,但要小心女戶主健康,尤其是懷疑期間收樓搬屋,不合傳統智慧。
2. 大門開乾位,運星九向星5坐星2,為全屋最衰位置:5為五黃大煞,只能宜靜不宜動,現位於大門位,可謂災星降臨;2黑巨門為病星,位於大門亦不利健康。權宜之法是在大門掛上銅製風鈴化解,但亦只能稍減影響一二。
3. 全屋最佳位置為客房(BB房)近窗處,運星三向星8坐星8,向星坐星均合八運格局;加上八白土生旺女兒七赤金命造,相當唔錯。美中不足是先天運星為三,今年流年亦為
三,三為木,剋土;而下年則有二黑病星飛入,出生呢兩年可能會多少少病痛吧。
4. 主人房運星七向星4坐星3,坐向均為木,木剋土不行男主人,金剋木亦會洩走女戶主的生氣。而且窗台鋪雲石面,甚為冰冷,有如寒玉床;男戶主如果唔係古墓派傳人,如果訓個頭上去,會影響腰腎無力...所以,張床都唔應該放上窗台。化解方法係多點採用金銀灰色、與及土色(公文袋色)設計(包括床單枕套):火生土旺男主人,但火剋金卻對妻子女兒不利,男戶主唯有犧牲一下,以金色和土色生旺妻兒,最多自己洩多些少精氣。
5. 全屋次佳位置係客廳,運星五向星6坐星1,主發財祿。整體而言,男女戶主皆不宜留在睡房「活動」,反而多點兒留在廳中 hea 為佳。
6. 最後,廁所在全屋中心,又係黑廁,亦為不利健康之象。真係DKLM,都唔知邊L個幫李+X畫埋呢啲則...

8 則留言:

  1. 露台可否放條女人底褲擋煞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我只係學過玄空飛星, 呢啲邪門法寶我唔識架喎! XD

      刪除
    2. 哈哈女人底褲用棉花做,似乎屬木,都喺唔得XD

      //鋅盤仲要有蓋,唔用時當枱面用
      真喺多餘,唔用水龍頭就多數唔喺煮食,仲使乜攞嚟當枱面用?

      又,陪魔兄睇風水喺長髮妹妹?魔兄似乎都幾高吓 XD

      刪除
    3. //陪魔兄睇風水喺長髮妹妹?魔兄似乎都幾高吓

      明顯你有幻覺 XD

      刪除
  2. "火生土旺男主人,但土剋金卻對妻子女兒不利"

    魔兄是否指火剋金?

    回覆刪除
  3. 網上一打”海之戀 風水”就找到魔兄的文章呢!

    近日BB kingdom也有人開post話呢個屋苑風水唔好,一搬走老公就搵番全職:
    https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23471902&extra=&page=1

    回覆刪除
    回覆
    1. 宅要夾人,而且每個單位座向景觀不同,不能一概而論.

      刪除