2019年2月21日 星期四

安安燒

這天魔術師忽然好似貓仔咁發牙癢,想搵啲嘢咬,於是收咗工便爆到去麥花臣匯附近的呢間西川串燒專門店吃過晚餐:

首先來到的是辣汁海蜆。雖然可能係預先製作,不過又真係非常惹味,又夠辣,搞到魔術師想問店員拎匙羹連汁都隊埋!

豬頸肉就一般咗少少,唔夠沙嗲味。魔術師熱捧的龍門居泰式齊齊串應該好味啲,又平啲。

雞翼嘅味道亦唔係咁夠,完全所謂的秘製醬唔知係乜味道:

由於魔術師唔食芝士,所以呢間嘢嘅招牌菜芝士撈丁魔術師都無緣一試。取而代之,重點就變成海鮮,呢兩隻蟶子雖然係細隻咗少少,但調味唔錯,尤其是係蒜蓉超多,魔術師就最鍾意了:

扇貝有4隻但都係 mini 版,同蟶子不相伯仲,都算唔錯;美中不足的是沒有粉絲底(串燒店畢竟唔係大排檔):

埋單$241(魔術師簽卡通常唔會俾貼士,亦唔明點解有啲人會俾),唔算抵食,可能去龍門居打包泰式串燒會更好味:

16 則留言:

  1. 燒雞翼其實譚仔都幾好食,又平又易搵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得有次前僱傭兵公司有電車仔離職,唔係派散水餅,反而派散水譚仔土匪雞翼,都算是別出心裁。

      刪除
  2. 我之前畀呢間嘢激嬲咗,我覺得價錢唔係問題,我鍾意食佢嗰调過味嘅蒜蓉,我叫佢畀多啲我,佢唔肯,所以我諗住以後都唔去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘢有部份員工的態度都幾麻麻的。有次我食完埋單碌卡,條肥佬店員竟然話用哂 slip,要我俾現金。我話咁啱得$100係袋,未撳機無錢,磨咗好一輪先肯死死地氣幫碌返張卡。

      刪除
    2. 有唔少鋪頭做起咗就係西口西面.

      刪除
    3. 689:「你地班巷豬,只係識未富先驕。」

      刪除
  3. 只喺睇照片,真喺流哂口水,味味都想食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間嘢ok的,晚晚都旺場,係有少部分員工態度差咗啲。

      刪除
  4. 相中的蒜蓉望落去好好味...昨晚公司在旺角東鐡上蓋酒店開sales Team誓師大會,之後請大家食自助餐,見到食物質素不錯,可惜我冇報名吃,蠢豬左添。

    回覆刪除
    回覆
    1. //請大家食自助餐,見到食物質素不錯,可惜我冇報名吃,蠢豬左添。

      我公司好鍾意搞部門 function 時要同事做天才表演, 真係唔去好過去.

      刪除
    2. 表演坐係度食嘢, 得唔得先?

      刪除
    3. 腦細:「你財務自由未先?」

      刪除
    4. //要同事做天才表演

      吓?要唱歌?有冇人跳鋼管舞XD
      我公司最鐘意請嗰DJ大家一齊un un吓用pat pat 打招呼--嘈到想傾吓偈都唔得。

      刪除
    5. //有冇人跳鋼管舞XD

      D, 公司的妹妹仔多數是僱傭兵, 才不會去參加這些 team building function; 但係長工就只剩下中女和大媽, 跳 tube 都無人睇喇...

      //大家一齊un un吓用pat pat 打招呼

      重點係個 pat pat 的主人...

      刪除
  5. 咦冇米飯...生酮飲食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我慣咗每星期有一餐係食少啲澱粉質的, 感覺上個人會無咁易疲倦.

      刪除