2019年5月23日 星期四

千五萬樓訓窗台

戶主去年件初買入單位,作價1,500萬,呎價$16,000有多,再搵百幾萬來裝潢,結果...竟然要訓窗台(35:54—45:08)?
樓盤傳真 2019/04/27 2019/04/27 23:08

發展商拖慢建樓,有利這刻推盤,星期六億京開售,在白石角的海日灣二期首輪貨 295 伙,收票約 5,000 張,超額約 16 倍。不過估計大批票源聚焦在 54 伙開放式單位,折實價低於 400 萬元,銀碼與呎數都是白石角區內最易入場! 
二手價位持續向上,但成交量則相反。統計全港 50 大屋苑,上周二手買賣跌至九個星期以來最少,相比二月尾反彈市縮減近乎一半。原因之一是上車盤陸續消化,業主開始心雄,以跳價幅度放盤,叫價變得略高。今集看的正正屬於高一級的換樓盤,來自北角的三房一套單位。 
細單位,廳細房細,如果身高六呎,擺一張床,躺下應該伸不直雙腳,這種情況對細單位而言不算稀奇。 
有窗台其實是好事還是壞事?自從用實用面積計價,窗台變成額外送給業主,似乎有、好過無。都怪發展商當年計建築面積,用窗台發水發得太盡,引致條例收緊。當中將軍澳都會駅是發水高峰期的樓盤之一,樓齡十二年,窗台接近兩呎闊,為符合一房一窗台的規例,睡房開則細細間,窗台就大大個,成為裝修的頭號問題。
單位909呎,四房一套,仲要住一家四口,三代同堂。業主於是要求設計C二人組將四房變三房,即係兩間主人房同一間小孩房的設計:

設計C將客房1與客房2打通,拉平牆身放衣櫃,並可設置書房,成為戶主夫婦的私淫空間,而母親房則改門向,客次改造企缸,擴大囡房空間(左上、右上)。一入門,換鞋位有滲燈效果,然後成幅牆都係粉綠色,乜 feature wall 都無,只係在地磚花紋上玩花樣(左中)。廚房同樣都係用唔同花紋的牆磚「營造效果」,不過真係唔多覺眼(右中);更抵死的是記者妹話廚房的另一面牆身的花紋係同玄關的地磚呼應(左下),此等設計概念實在令人難以理解。換鞋位對面有大而無當的裝飾櫃,用來拉廚房對出的斜牆(右下):

客廳放滿大公仔同小孩玩具,老成設計C話電視櫃是用來給戶主放旅遊紀念品,但實際上卻貌似小孩玩具(左上)。飯廳椅子、櫃角、吊燈均以圓弧設計,將小孩 friendly 設計融入設計概念;有青設計C仲話企身櫃中間偷空,放囡囡的「畫作」,一家人可以邊吃飯邊「欣賞囡囡的作品」,擦鞋擦到面不紅氣不喘,搞到人地以為阿囡係達芬奇級數的大畫家(右上)。天花燈槽、拱門、與走廊天花燈都係延續圓弧設計概念(左中、右中、左下),而走廊則掛上阿囡的BB大頭相,營造出「成長時光隧道」的效果(右下):

主人房升高地台,追平窗台高度,將床舖放上本來房1的窗台,本來屬於房2的窗台則作為休閒區,兩者以玻璃趟門相隔(左上)。本來房2就用來做書枱;記者妹話電腦面壁,以防受日光照射,但實情上女戶主可在床上監視老公有無睇AV(右上)。設計C又從本來走廊偷位出來造衣櫃,側面就放疑似是男戶主的 kidult 模型(左下、右下):

婆婆房同樣延續升高地台訓窗台加圓弧設計,不過就多咗有滲燈的梯級,方便老人家上落(左上);床頭櫃整色整水,以 feature wall 引伸至天花掛吊燈(右上)。主人套次無得睇,小孩房亦無得睇,只係睇咗小孩房隔離的客次,企缸以香檳金色金屬做門框(左下、右下),不過細路沖涼唔係用浴缸方便啲咩?

其實...好似唔係搞咗好多嘢,咁就百幾萬裝潢費嗱!?

8 則留言:

  1. 成千呎,而家一百呎大概10皮,百幾萬差唔多啦。全屋啲傢俬都係訂造的,最貴係木工

    回覆刪除
    回覆
    1. 木工係分開計架, 17萬而已; 52萬係「傢俱」, 真係唔明點有可能咁貴...

      刪除
  2. 傢具52萬元係咩玩法? 睇唔出佢每間房點洗10皮?

    回覆刪除
  3. 大門前的地板,花到似是測試認知障礙的圖案。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似喎!

      https://www.doctorsimonsiu.com.hk/腦退化症評估及測試/

      刪除
  4. 兩嗰切雞C,咪收貴啲囉
    唔明點解要兩嗰又唔喺N層獨立屋--都喺嗰九百幾尺嗟

    //都會駅
    最柒嘅樓盤名,整嗰日文字,點讀?都會eki?

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔明點解要兩嗰又唔喺N層獨立屋

      可能個有青只係助力,係個阿頭睇得起佢俾佢出吓鏡。

      //都會eki?

      https://magicianyang.blogspot.com/2006/09/blog-post_27.html

      刪除