2019年8月2日 星期五

競投貓銀幣

話說幾個月前,前僱傭兵公司的短裙妹約魔術師出來午飯,並派出紅色炸彈一大個。相請不如偶遇,魔術師便八八卦卦地問下前公司近況。原來前黃C上司已成功將整個舊 Project Management team 的舊人剷除,就連當年佢自己親手請、有份「勸退」魔術師的T公公都未能倖免。而最爆的就係T公公臨走前更寫了一份超長 email bcc 了各部門阿頭與小組組長(應該唔少得大老闆卦?)數臭前黃C上司...
查實間公司前黃C上司又無份嘅,咁細間公司都仲要玩埋啲咁嘅「權力遊戲」,真心唔明為咗乜。
而更搞笑嘅係,婚宴當日魔術師同一班舊僱傭兵坐埋一枱,竟然人人都係度D9前黃C上司,而前黃C上司亦無去到短裙妹的婚宴(反而大老闆有去)...
言歸正傳,短裙妹咁賞面請魔術師去飲,送禮當然唔少得。
魔術師見短裙妹都係貓奴,於是便去訂了以下的禮物給她:
(圖片來源:The Perth Mint > Silver Coins > All Silver Coins > Always Together 2015 1/2oz Silver Proof Coin, retrieved on 26 May 2019)
由於呢隻貓銀幣已經絕版,原價 57.73袋鼠幣,魔術師亦只有一套作為收藏,要送禮便要到網上訂。原來呢隻貓銀幣在 eBay 有得 bid - 當然擺得上 eBay,自不然有直購價,但魔術師不願被無厘頭 markup,於是便直截了當落 bid 算數,連直購價係幾多的圖都無 capture:

過了數天,竟然有人搶高了價:

呢類咁小眾的 item 竟然都有人搶?唔係好信囉!魔術師懷疑此人其實就是賣家自己,想托高少少個價等魔術師去搶。魔術師也暫不理他,一直等到截標期限前才 revise bid。原來 ebay 個 bid 唔容許自由更改,係要一口一口價咁加上去:

果然,魔術師個「競爭者」無意令魔術師買唔到,只係酌量提吓價,令魔術師的買價多了4袋鼠幣咁大把:

由於個賣家唔提供國際郵運,於是魔術師便採用呢間代運商的澳洲地址作郵遞之用:
(圖片來源:買+易服務收費, retrieved on 22 May 2019)
於是便可以通知賣家出貨了,全部承惠600幾元我城貨幣:

袋鼠郵政在4天內便寄到代運商的澳洲地址:

代運商亦同時以電郵通知魔術師:

手續費只是45個我城大洋:

本地付運可以用順風:

順風會將貨件送到智能提取櫃,收費22個我城大洋:

實物照如下,你話係咪好靚仔呢?



32 則留言:

  1. 呢份禮物好得喎��

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每次送禮都會花唔同心思的 XD

      刪除
    2. /我每次送禮都會花唔同心思的 XD

      *thumbs up*
      禮物不想太隨便 所以乾脆唔送 XD

      刪除
    3. 我將「隨人家喜歡的禮物」當成係對自己的 challenge.

      刪除
  2. 我都想讚魔兄好有心思👍,收到禮的愛貓人一定好鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實送禮又好,做乜都好,都可以俾啲要求自己,花多少少心機,咁就係一種 challenge 喇!有青成日話自己無希望、看不到未來,倒不如係話佢地對自己無要求吧!

      刪除
  3. //原來前黃C上司已成功將整個舊 Project Management team 的舊人剷除,
    如果請返啲喺黃C,下星期罷晒工就好玩了,哈哈。

    //T公公臨走前更寫了一份超長 email bcc
    咁嘅憂怨動作恨不得咬碎一口銀牙款,真喺好乸型--何必呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間公司都頗多有青的。

      //咁嘅憂怨動作恨不得咬碎一口銀牙款,真喺好乸型--何必呢...

      證明前黃C上司係幾咁受人愛戴。

      刪除
  4. 好靚呀👍🏻魔兄送禮有心思,唔係hea送

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做事從來都會對自己有要求的,唔會 hea 做。

      刪除
  5. 去飲我都係比人情多, 廢事送份人地唔知鐘唔鐘意既禮

    不過換著收倒魔兄份禮, 應該會好驚喜, 多謝提供好點子

    回覆刪除
    回覆
    1. //廢事送份人地唔知鐘唔鐘意既禮

      呢個就要視乎自己平日有無觀人於微喇!Attention to details!

      刪除
  6. 當年剛出入過一套送友人。她家正好一灰一黃,和圖案般配。

    回覆刪除
  7. 吸貓大過天,快活過神仙

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓真係好得意的,比有青可愛得多了。

      刪除
    2. //吸貓大過天,快活過神仙
      //貓真係好得意的

      我每朝返工,經過一間舖頭有2隻貓,其中1隻橘貓喵佢會回喵我,最重要是2隻貓都可以任摸唔嬲!(眼心心)
      好似呢輪成日落雨佢地就唔出舖頭,或者要返超早間舖未開門,當日的心情會down兩個數量級。

      刪除
    3. 唉呀,呢排見唔到水電貓,有少少擔心佢。

      刪除
  8. 魔術師送禮好有心思。
    話説GNW好似爲了與泛海的交易又向債券持有者派錢。我就選擇同意啦,十几個帝幣都不無小補。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未返屋企睇有關GNW的公告。不過呢類派錢行為通常都會接受。

      刪除
    2. 我看了IB有關GNW的公司行動後還是一頭霧水。請問是甚麼來的?

      KK

      刪除
    3. 睇得明呢段嗎?

      http://newsroom.genworth.com/2019-07-24-Genworth-Announces-Consent-Solicitation-for-its-Outstanding-Notes

      The purpose of the consent solicitation is to create an express authorization under the Company's indentures for the sale or other disposition, in one or more transactions, of all or part of the Company's non-U.S. mortgage insurance businesses or assets (a "Non-U.S. Mortgage Sale"), including Genworth MI Canada Inc. (together with its subsidiaries, "Genworth Canada"), which operates Genworth's Canadian mortgage insurance business. Genworth is considering the sale of Genworth Canada in order to increase the likelihood of subsequently completing the acquisition of Genworth Financial, Inc. by China Oceanwide Holdings Group Co., Ltd. and its affiliates (the "China Oceanwide Transaction"). The Company also believes that the sale of Genworth Canada would allow it to reduce its outstanding indebtedness and increase its financial flexibility, whether or not the China Oceanwide Transaction is consummated.

      刪除
    4. 看了魔兄提供的連結便瞭解。即用錢收買我們去同意。

      謝謝魔兄!
      KK

      刪除