2020年7月21日 星期二

疫情到了最危險的時候?

防疫措施收緊 公務員明起在家工作一周 食肆禁晚市堂食延長7日 特首:情況惡化或推禁足令 2020/07/19 23:13

【有線新聞】新一波疫情未有受控跡象,政府宣布再次收緊防疫措施,包括強制在室內公眾地方戴口罩及公務員在家工作、食肆及12類處所的管制措施會延長1星期。
林鄭月娥形容新一波疫情嚴峻、更加棘手,必須再次收緊措施,包括強制市民在所有室內公共場所都要戴口罩,律政司正研究修例抑或要訂新例,行政會議會召開特別會議商討。政府早前已強制要求搭公共交通工具或在港鐵已付車費區域的乘客佩戴口罩,違例者最高可被罰款5000元,政府指措施生效以來有40宗不遵從個案,無任何檢控。
另外星期一起公務員重回三月時在家工作安排,只提供緊急及必須服務,大部分櫃臺服務會暫停,政府活動、委員會會議亦會取消,先維持一周至7月26日。林鄭月娥:「每一次再行一步都要視乎形勢,不等於上一步行少了或行錯了,要不斷檢視情況,我亦難保再過一段時間,如果情況仍一直惡化,我們還會出招,出招出到什麼地步?可以是禁足令,大家不能外出。」
食肆方面,下午6時至翌日凌晨5時不能堂食的安排原先到星期三,措施會延長多七日,其他12類處所管制都一樣延長一星期,林鄭月娥:「我們曾經考慮禁止堂食伸延至早餐和午餐,經過我們反覆研究,這與香港市民一般日常生活有太大落差,事實上很多香港市民都在外面用餐,如果連這些都禁止,對他們影響太大。」
今次已是政府一個月內第二次宣布收緊防疫措施,林鄭月娥指理解市民抗疫疲勞,希望大家為了抗疫繼續忍耐,並再次呼籲業主,尤其是旅遊、餐飲及零售業等與租客共度時艱,考慮減租、讓租客唞唞氣。
1. 「每一次再行一步都要視乎形勢,不等於上一步行少了或行錯了,要不斷檢視情況,我亦難保再過一段時間,如果情況仍一直惡化,我們還會出招,出招出到什麼地步?可以是禁足令,大家不能外出。」
其實呢啲嘢認真係難聽過粗口,唔講好過講。抗疫好、止暴制亂也好,當係戰時狀態時市長理論上就係三軍總司令,面對「敵人」(病毒、黑暴)就係要料敵機先,要有「先讀能力」,預計到將有最有可能出現的情況,早就備好兵馬預防;而唔係好似 project management 的 agile approach,逐少逐少 deliver,成日都要靠撼頭埋牆知道痛先至識得「此路不通」,然後再 trial and error 試其他 approach,俾人叉能廚就話未見過咁嘅情況無經驗應對。名將殺敵,愚將殺自己人,只係打份工的777市長究竟係乜料子,佢自己應該心中有數吧?
本港增108宗確診 83宗本地感染 衞生防護中心憂疫情持續 醫療系統或崩潰 2020/07/20 00:34

【有線新聞】本港新增108宗確診個案,本地個案佔83宗,是疫情以來新高,超過一半未有源頭。衞生防護中心說個案太多,追蹤很困難,亦更易擴散,又發現近期個案病毒量高,幾分鐘接觸就會染病,更擔心情況持持續,醫療系統可能崩潰。
近半年疫情迎來第三波,數字創新高108宗確診,83宗是本地感染,48宗未找到源頭。實際數字是更多,因為追蹤不切,衞生署提早夜晚1200截數,之後已經再有60多宗確診或初步確診。 
個案除了重災區的黃大仙,還有港九新界,九龍灣、觀塘、屯門、元朗、長沙灣、港島區小西灣都有。多個群組繼續擴大,翠河、薀莎群組再有新確診。
旺角雅蘭稻香慶回歸歌舞晚會有百多二百人參加,再多一人確診。新蒲崗乒乓球會再多一人,再有3個的士司機確診。聖德肋撒醫院、內視鏡中心健康服務員確診,跟她打過邊爐的同事都染病。
未有源頭個案多了很多,很多是家庭群組,吃飯、打麻將,其中一個群組5人確診。衞生防護中心傳染病處主任張竹君:「追蹤起來都很困難,而且都很容易擴散,根本我們發現時,很多時個案已經一家人都有病徵。如果持續再下去,其實檢疫中心都不夠,醫院都未必會夠,香港的醫療體系都很容易因此崩潰,所以我們都要大家齊心,盡量留在家中,有少少不適都要去看醫生。」
不斷上升個案有一些新特徵,張竹君:「CT值都很低,即是病毒量很高,傳染性都非常高,我們都有個別個案,我們問與確診個案的接觸都是很短,可能大家沒戴口罩幾分鐘(就傳染到。」
個案急升,可能患者未能即時送院。醫管局呼籲確診人士留在家中等,又會協調讓嚴重病人先送院。而兩人以上確診的疫廈,派樣本樽安排可能再延遲,以往交樣本後三日未有消息就是陰性,現時要再長時間才知道。
市民擔心染病,連日來開始很多人到急症室做檢測。醫管局指,最近一星期分別有1000人和3000人到急症室和門診做測試。局方呼籲有病徵的人到門診做測試,無病徵就不要做。
另外本港新增25宗輸入個案,最多來自菲律賓,有15宗,包括3名海員、10名外傭;其餘來自巴基斯坦、法國、印度等,另外有兩宗個案仍在聯絡中,包括一個日本抵港的人,未知是轉機或是直接抵港。
2. 旺角雅蘭稻香慶回歸歌舞晚會有百多二百人參加,再多一人確診。
呢班藍C實在太過醜惡喇!無論係唔戴罩同埋聲色藝都係令人作嘔!唔鬧唔得!黃C好多 youtube 自彈自唱的水準比佢地真高幾班,拍埋去班藍C寬己嚴人的嘴臉就更令人不感恭維。

3. 未有源頭個案多了很多,很多是家庭群組,吃飯、打麻將
其實都唔係在公眾地方戴唔戴口罩的問題,而係傷民太害怕寂寞,成日都要社交,要幾個人一齊吹水圍威喂先安樂。睇見班煙民圍爐,一大班麻甩佬(的士司機尤甚)聚在茶餐廳食完唔走亙噴口水花,仲有一大班廢老在公園大聲喧鬧(因為墥聾),就知道咩叫「姣婆守唔到寡」了。
4. 本港新增25宗輸入個案,最多來自菲律賓,有15宗,包括3名海員、10名外傭;其餘來自巴基斯坦、法國、印度等
傷巷實在太多來自高危國家(大部份係南亞裔)的人喇!工人姐姐或是基層勞工都有,呢啲人的民族性又特別喜歡一大班人混埋一齊,如果有人中咗招潛伏期長驗唔到,亦都好容易傳聞開去的。
專家批豁免檢疫成防疫漏洞 政府發聲明反駁 2020/07/20 00:24

【有線新聞】政府專家多次提出第三波疫情可能源自獲豁免強制檢疫人士,政府就發聲明認為有關評論是誤解,重申豁免有實際必要,確保市民生活所需不受影響。
爆發一波疫情不久,政府專家連日都有類似的分析,許樹昌:「機組人員和海員,另外有些公務、商務人士,他們很有可能將病毒間歇地帶入社區。」
袁國勇:「 邊境有漏洞不是一早無人講,有人說過,都無做好。」
政府就出聲明反駁,指有評論認為豁免強制檢疫帶來漏洞是誤解,重申豁免有實際必要。食物及衞生局局長陳肇始:「是不是豁免人士或甚麼源頭,衞生防護中心正追查,但我們沒有證據顯示一定由豁免人士帶來病毒或傳播。」
現時有33類人士豁免強制檢疫,其中由外國入境獲豁免的有10類,大部分是機組人員及船員,政府指至今未錄得任何由內地、澳門或台灣入境的豁免人士確診。
翻查資料,單在七月份至少二十名機組人員或海員抵港後或經過香港後才確診,政府指已經加強對外國到港獲豁免人士的檢測,除了要接受14天醫學監察,所有機組人員及船員在機場抵港後都要驗深喉唾液。
5. 政府就出聲明反駁,指有評論認為豁免強制檢疫帶來漏洞是誤解,重申豁免有實際必要。...我們沒有證據顯示一定由豁免人士帶來病毒或傳播。...單在七月份至少二十名機組人員或海員抵港後或經過香港後才確診,政府指已經加強對外國到港獲豁免人士的檢測,除了要接受14天醫學監察,所有機組人員及船員在機場抵港後都要驗深喉唾液。
話就話無證據顯示豁免人士有份播毒,但的確係有例子係有「機組人員或海員抵港後或經過香港後才確診」,咁如果佢地在潛伏期中走來走去,的確「唔排除」有播毒的可能性喎。「政府指已經加強對外國到港獲豁免人士的檢測」,又係一貫的後知後覺。其實正苦本來都攸得幾好架嘞,點知父親節前後疫情稍緩,即刻被零售飲食界逼宮放寬措施,一瀨嘢又即時故態復萌,手忙腳亂倒瀉籮蟹了!
***
政府要求網上放榜 校長急「變陣」預備網上訓話 考生失落:回校感覺始終不同 2020/07/20 18:19

【有線新聞】文憑試星期三放榜,因應疫情政府要求學校盡量轉為網上派發成績單,有學校隨即「變陣」,學生輔導都轉為網上形式。
荃灣這一間學校原本預備好「傳統放榜」,學生回來學校在班房領取成績表,放榜前四天,政府要求改為網上派發成績表,學校要立刻「變陣」。博愛醫院歷屆總理聯誼會梁省德中學校長楊文德:「找老師諮詢出路、去向,很多問題要解答,我們商討了用一個網上的方式,班主任利用ZOOM開一個模擬課室,早上九時在禮堂不能舉行聚會,同學可以進入學校的ZOOM課堂,大家進來後,先聽我說幾句訓話,實體不能見面都不想他們好像淡淡然便離開了學校。」
校長說網上派發成績單技術上不難做到,當日早上6時45分校長會收到密碼,登入考評局系統下載所有學生的成績表,再轉為一個個加密的PDF檔案,以電郵發送給學生便可。以往學校開放禮堂讓家長等候陪同子女一同放榜,但今年因疫情而取消。
文憑試放榜一生人一次,考生對於「網上放榜」想法各有不同,應屆文憑試考生JOSHUA:「疫情比較厲害不是很想回校,而且學校在慈雲山、重災區,可以的話我也想減少出門口,認為在家直接看到成績很好。」而李同學表示:「我會想回校始終感覺不同,我們都認為放榜是很重要的時刻,之前文憑試又延期,自修室又關門,放榜那個時刻都沒有了有少少失落 。」
教育局則指「網上放榜」非硬性規定。教育局局長楊潤雄:「如果有些情況學校有一個判斷,認為部份或大部份學生需要回校較容易做一個輔導我們亦容許,所以安排上我們只是希望學校盡量做到分批、分時段。」教育局相信學校最清楚甚麼是最適合的安排。
6. 校長說網上派發成績單技術上不難做到,當日早上6時45分校長會收到密碼,登入考評局系統下載所有學生的成績表,再轉為一個個加密的PDF檔案,以電郵發送給學生便可。
班校長老師應該做唔慣呢啲 IT 嘢,好易有人為錯誤,只好希望「轉 encrypted PDF、send PDF、send 密碼」而幾樣嘢可以由考評局 IT system 搞定就最好。如果要靠老師校長「手動傳」,send 親呢啲 email,一定係一個電郵一個 encrypted PDF,另一個電郵 send password;最易有人為錯誤嘅就係 send 咗資料俾唔應該俾嘅人,又或者 copy and paste 錯 password,到時就真係唔知點拆!
文憑試周三放榜 歷反修例衝突、新型肺炎疫情 非一般的公開試 考生有甚麼心聲?  2020/07/19 21:08

【有線新聞】中學文憑試星期三放榜,過去一年先有反修例衝突,後有疫症困擾,文憑試一度考慮過取消,最終延期開考。面對這場非一般公開試,學校考生和自修生有甚麼心聲?
「我是JOHNNIE,我是2020年DSE的自修生。」JOHNNIE去年獲嶺大取錄,後來放棄學位重考文憑試。
「我是Yoyo,我想讀醫科或者nursing。」Yoyo的夢想是考入中大、理大,「2002年這一代人,很不簡單。03年沙士,我才一歲,我不記得。豬流感,小一那時候,停課。去到中一,雨傘革命,去到中六,本應是學習生涯完結,但就(發生)反送中同武漢肺炎。」
「(今日提早到了?) 早了45分鐘。媽媽給了我濕紙巾。我噴枱噴凳,然後抹枱抹凳。第一日是緊張到整晚睡不着,睡得不好。好像我們整批,第一批要去死這樣。其實大家都好害怕,我記得那時候我是做到手震和腳震。
JOHNNY:「我記得好像考DSE第一科的時候,已經有人感染。去到考場門口不允許進入的時候,真的害怕了。今年作為自修生,有件事都頗大壓力,就是政府宣布說有機會取消。那一晚,我記得我是完全不想復習。始終這半年我好努力做卷,不斷復習,都沒有玩樂。但最後一句取消,我就什麽都沒有了。原來人生可以變化得這麽大!」
文憑試最終延期4月24日開考,因應疫情,學校停課、自修室關閉。
對於考試延期的感受,Yoyo表示:「開心在於我多了時間復習。沒有這麽乖賣你對這件事,好像拖長了,覺得好開心。但去到後期就覺得,因為疫情延期了,我的補習正好都停了。我會好想念他們(同學),最後一日說要一起『暴大見』,已經沒有了。本應是中學生涯,最後一個值得珍惜的回憶,但是很美中不足。即是好像我的經歷很不完整。」
JOHNNY:「我本身是一定要去自修室的人,我上年考第一次都係每天去。今年沒有得去,只可以在家。家裏真是太多東西玩,我有時溫溫下書就想睡覺、玩手機。」
今屆文憑試考生,去年11月亦曾因反修例衝突停課。Yoyo表示:「可以這樣講,我不可以說我全部都參與,但大型的(活動)一定有我。有人說過口號一個人叫就犯法,但很多人一齊叫就不犯法。有些東西你不去爭取,就不會有。」
JOHNNY:「反修例我記得,溫書溫溫下,我會想看直播。真的會專注不到,真得好想看直播等,好想參與。但我自修的時候,好多人跟我說,你拿了大學學位先。即抗爭有好多不同方式,可能做一些對我溫書沒有很大影響。」
第三波疫情爆發之際,文憑試7月22日放榜。
Yoyo:「感受不太緊張,又不是無感覺,是不知會變成怎樣。突然考得很好,當然想讀醫,考差了只有20多分,我當然想入Nursing,或者CU或者POLY。是我的夢想,雖然老套,真的有使命感。我好想和以前一樣,跟朋友出去,不用戴口罩。好懷念那時的香港,大家都開開心心。不是問你家中有沒有口罩,或者說價錢太貴,買不到。不想話題只有這些。我覺得很心酸,有些朋友沒有口罩,即使不認識的,也很傷心。(經歷)令我覺得,如果我有能力,如果我出一分力,雖然多我一個不是多好多,是否可改變到或是變回以前開開心心生活?」
JOHNNY:「上年的成績單,其實我成續不是那麽差,我有一科5*。今年我想考中大或者城大(如果知道有咁多反修例、防疫事件,會不會不選擇今年重讀?)雖然難,但精彩,印象好深刻。我給多一次機會自己,我不後悔。我真得想去一間較好的大學,如果我今年不自修就沒有機會。」

7. Yoyo:去到中一,雨傘革命,去到中六,本應是學習生涯完結,但就(發生)反送中同武漢肺炎。...好像我們整批,第一批要去死這樣。...最後一日說要一起『暴大見』...我不可以說我全部都參與,但大型的(活動)一定有我。...突然考得很好,當然想讀醫,考差了只有20多分,我當然想入Nursing,或者CU或者POLY。是我的夢想,雖然老套,真的有使命感。
「正名」係抗爭派必做嘅事,一個字都唔可以錯。呢位開口就「縮骨遮革命」,閉口就「武漢肺炎」的黑暴女「正名」就做到足,但卻反而驚考試?唔通個試場仲恐怖過班黑警?你唔驚無咗隻眼、被人拍心口、因姦成孕,反而驚DSE?真係唔知點玩法。話到尾你溫書是都有首觸畫像照住,好似關二哥咁,有乜事犧牲咗嘅首觸一定會保佑你,再唔係去搵阿雪同爸爸,一定可以如願入到暴大做黃黑醫護的!
8. JOHNNY:我本身是一定要去自修室的人...反修例我記得,溫書溫溫下,我會想看直播。真的會專注不到,真得好想看直播等,好想參與。但我自修的時候,好多人跟我說,你拿了大學學位先。即抗爭有好多不同方式,可能做一些對我溫書沒有很大影響。
最大的引誘便只會是一部電視機。呢位 Johnny 仔似乎又係「天然獨」(所以27年後2047呢班「天然獨」就40歲,是社會的中堅份子喇!),念念不忘的是睇直播,搞抗爭。魔術師呢?讀書時只是學霸一類,考親試一早溫好書,唔會驚更唔會臨急抱佛腳,亦唔需要去自修室,所以無機會識美少女,真係悔不當初。
***
尋日魔術師睇睇吓直播真係笑咗出嚟!咩叫「強制戴口睪」?

check 返,應該係有線員工用速成輸入法時打錯,4係「睪」,5係「罩」的手民之誤:

呢個錯唔難解,但係好似上年 Magic TV 個節目表,「拜仁慕尼黑」變咗「刮仁慕尼黑」就認真難解了:
***
伸延閱讀:
豁免由內地、澳門或台灣抵港人士接受強制檢疫安排
本港新增64宗確診 逾半源頭不明 累計個案超沙士 2020/07/19 07:45

【有線新聞】本港今日有64宗新型肺炎確診個案,還有六十多宗初步確診,病例累計1,777宗,超越03年沙士總數。新個案中,60人屬本地感染,亦有新群組出現,包括旺角一個十幾圍的歌唱食飯聚會,以及新蒲崗一個乒乓波群組,另外35人染病源頭未明,包括一名酒廊歌手。
一日的確診人數,令累計染病的人已衝破03年染到沙士的1,755人總數,港九新界多區都有確診個案。上周四有人在旺角雅蘭中心稻香舉辦慶回歸歌舞晚會,有10多圍,出席的人又唱又跳,大部分人更沒有戴口罩。早前有兩人中招,現時再多兩人確診,稻香指三、四樓都已暫停營業,會安排清潔消毒,未有員工表示不適。
在慈雲山附近的新蒲崗捷菁乒乓球會早前有一人中招,再多兩名一起打球的男子確診。慈雲山的食肆群組,多兩個彬記和薀莎員工,以及光顧他們的三個顧客確診,慈雲山區現有150至160人中招。
尖沙咀海港城city'super美食廣場有兩名洗碗清潔女工確診,美食廣場部分位置被圍封,有人穿著保護衣清潔消毒。
有35宗未找到感染源頭,同樣在尖沙咀,有61歲在酒廊唱歌的男子確診,他唱歌時無戴口罩,上周六開始咳嗽、肚瀉。油麻地真光女書院一個16歲女學生上周六起咳嗽,但之後兩日都有返學校,同區有個42歲男小販確診。一個在機場客運大樓負責清潔廁所的71歲男子確診,小西灣藍灣廣場一個50歲女售貨員確診,一個海關人員和其妻子亦確診,夫妻住在黃大仙。
衞生防護中心傳染病處主任張竹君:「愈來愈多個案是非常擔心,百多人的宴會,有些是唱歌、打球,大家生活比較多姿多采,追蹤密切接觸者非常有困難,不可以單靠追蹤密切接觸者可以控制疫情。大家都停頓一陣子,盡量少活動、少外出,減少社交活動。」
另外再多一人死亡,該男病人94歲、有長期病患,住在慈雲山慈安苑,發病前去過慈雲山中心及百匯軒。上周四發燒及咳嗽,送入伊利沙伯醫院後確診,之後情況轉差,家屬同意不為他急救,延至早上離世,是疫情至今第12名病人死亡。

19 則留言:

  1. Yoyo 想响暴大同保你大感受首觸佔领既快感。真心希望佢考唔入醫科,佢呢D,有真活摘器官既傾向(黃十字會做part time 算啦)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,佢咁嘅心態絕對不適合做医護人員。

      刪除
    2. //Yoyo 想响暴大同保你大感受首觸佔领既快感。

      YoYo 姐開到聲話想要(學位), 段爸爸識做喇!

      //佢咁嘅心態絕對不適合做医護人員
      //有真活摘器官既傾向(黃十字會做part time 算啦)

      雨夜屠夫 :X

      刪除
  2. >6. 校長說網上派發成績單技術上不難做到,當日早上6時45分校長會收到密碼,登入考評局系統下載所有學生的成績表,再轉為一個個加密的PDF檔案,以電郵發送給學生便可。

    如果用往年既File去寫一個簡單既Program仔去做就好簡單
    但用人手去Send一定會有人Send錯成績比其他同學

    >有人說過口號一個人叫就犯法,但很多人一齊叫就不犯法。

    ???

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果用往年既File去寫一個簡單既Program仔去做就好簡單

      如果考評局 system support 就唔同, 全巷學校大圍都係咁拎個別學生的 PDF 和 password; 如果係靠個別學校自己的 technician 寫 software 就死得.

      //???

      黃人思想不嬲難以理解. 呢句我都唔明:「突然考得很好,當然想讀醫」考試成績可以讀醫的, 應該一直以來讀書成績都唔錯, 點可能「突然」考得好到入到醫科?

      刪除
    2. >如果考評局 system support 就唔同, 全巷學校大圍都係咁拎個別學生的 PDF 和 password; 如果係靠個別學校自己的 technician 寫 software 就死得.

      同意
      其實是危也是機
      由考評局系統統一發放成績更加合理
      將來都可以考慮用Blockchain tech統一紀錄成績
      依家都未嘗不是一個Policy window去試下新野
      不過香港唔少大小機構既老闆們連電腦都唔識用
      ...哈哈

      >Yoyo的夢想是考入中大、理大,「2002年這一代人,很不簡單。03年沙士,我才一歲,我不記得。豬流感,小一那時候,停課。去到中一,雨傘革命,去到中六,本應是學習生涯完結,但就(發生)反送中同武漢肺炎。」

      學生有假放開心都黎唔切
      唔明有乜咁唔簡單呢
      其實每代人都有自己既難處
      但同祖父母, 曾祖父母一代比起來都不算甚麼事

      >黃人思想不嬲難以理解. 呢句我都唔明:「突然考得很好,當然想讀醫」考試成績可以讀醫的, 應該一直以來讀書成績都唔錯, 點可能「突然」考得好到入到醫科?

      佢地有唔少說法係邏輯上難以理解
      常見模式係: 我要達到目的B, 所以必須要做行動A, 係你迫我咁做
      但我從來睇唔出點解做左A可以達到B
      B往往睇落更加似為A開脫既藉口
      令人費解

      刪除
    3. //不過香港唔少大小機構既老闆們連電腦都唔識用

      同蝗國下下都QR code 比, 我城真係好似去咗石器時代咁.

      //每代人都有自己既難處

      咪係囉. 但係人總係會為自己的無能找藉口開脫, 而唔育承認憑自己的資質, 去到某個點就是盡頭.

      //我要達到目的B, 所以必須要做行動A, 係你迫我咁做
      但我從來睇唔出點解做左A可以達到B
      B往往睇落更加似為A開脫既藉口//

      「唔試過又點知唔得」, 但係 trial and error 試咗方法A唔得, 就要試方法B; 不過黃人就係唔會承認失敗, 死到要加力試方法A, 結果焦頭爛額.

      刪除
  3. 如果特首是香港的統帥,那香港市民該就是香港的昏君。這昏君事事專與統帥對着幹,把所有的好主意都否決了,又被強迫實現脫離現實的目標,任那統帥如何料敵如神,又能怎麼把事情辦好呢?

    其實,林鄭,CY,以至董伯伯等人,到底是將材還是庸材,還真的不好說,但個人認為至少不應以成敗論英雄。

    CV

    回覆刪除
    回覆
    1. 都早有評價
      董伯伯係好人,但係冇國際大局觀,好時順風順水,外部環境一惡化就仆街
      煲呔林鄭係純種公務員,只有執行能力而冇決策能力,但阿爺放手俾佢地自己攪,一冇SOP跟嘅話,又係仆街,所以今次阿爺自己站上台面,林鄭個樣立刻寬容晒,因為終於唔使佢帶腦諗嘢
      狼鷹係唯一玩政治嘅,可能實現咗部分阿爺需要嘅政治目標,但係而家睇返轉頭,佢其實乜都冇做過,要話佢打壓反對派,其實都冇打過,結果反而係廢聰一樣嘅明哲保身

      刪除
    2. //香港市民該就是香港的昏君
      //這昏君事事專與統帥對着幹,把所有的好主意都否決了,又被強迫實現脫離現實的目標

      市長其實唔使一定聽傷民話. 黃C就成日賴「殺人政權」太強大一樣, 唔使可以「數夠票就通過」的正苦就連做好某些議題的包裝溝通都唔得, 係要好似黃C一樣賴人地專門抬槓? 老董8萬5根本唔應該叫停, 因環球經濟情況暫緩一下唔得咩?

      //林鄭,CY,以至董伯伯等人

      做漏咗貪曾 XD

      //只有執行能力而冇決策能力,但阿爺放手俾佢地自己攪,一冇SOP跟嘅話,又係仆街,所以今次阿爺自己站上台面,林鄭個樣立刻寬容晒,因為終於唔使佢帶腦諗嘢

      最PK就係咁. 做咗咁多年人, 又話好打得, 一啲啲隨機應變料敵機先都無?

      //佢其實乜都冇做過,要話佢打壓反對派,其實都冇打過,結果反而係廢聰一樣嘅明哲保身

      689最叻就係叫停雙飛, 同埋限奶令囉.

      刪除
  4. //「每一次再行一步都要視乎形勢,不等於上一步行少了或行錯了,要不斷檢視情況,我亦難保再過一段時間,如果情況仍一直惡化,我們還會出招,出招出到什麼地步?可以是禁足令,大家不能外出。」

    唔覺得咁講有問題 能夠體會政府難做得好 只要佢能夠不斷改進做得更好就可以了

    //抗疫好、止暴制亂也好,當係戰時狀態時市長理論上就係三軍總司令,面對「敵人」(病毒、黑暴)就係要料敵機先,要有「先讀能力」,預計到將有最有可能出現的情況,早就備好兵馬預防... 成日都要靠撼頭埋牆知道痛先至識得「此路不通」... 俾人叉能廚就話未見過咁嘅情況無經驗應對。名將殺敵,愚將殺自己人...

    整個港府班子都是非常弱勢的 上要對阿爺交代 下要討好200萬+1的刁民 仲有事事對著幹的飯民 而特首私底下似乎亦是萌生過退意 “三軍總司令”亦有是紙扎出黎的;
    疫情反反復復 計劃趕不上變化或者考慮不夠周全怎麼不可以體諒吓 一直在埋怨沒有意思;
    做又錯 唔做又錯 做A就鬧你唔做B 做B就鬧你唔做A 做嗮AB就有CDEFG等緊 做嗮26個字母就會喊苦喊忽要吊頸要跳樓

    講開 真係討厭有些做飲食嘅老闆 做飲食好辛苦但亦好暴利 當佢們依家蝕左5個月 之前賺50個月呢又唔講 有些老闆仲係有幾間舖頭的 冇錢開咁多?!善堂咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港府衞生署,今次真係做得唔好:

      距「疫症之都」不遠了

      刪除
    2. //能夠體會政府難做得好 只要佢能夠不斷改進做得更好就可以了
      //計劃趕不上變化或者考慮不夠周全怎麼不可以體諒吓

      呢句用在大學畢業生上就得。政府高官個個年薪過百萬,竟然次次都要用無經驗來開脫?即係只能做有 SOP 的事?無遇見過嘅情況就預咗做得差,要 trial and error?知唔知咩叫 fire-fight, improvise?乜都要教咁同工人姐姐有乜分別?我成日都以打仗來做比喻,敵軍出招偷襲,你做領軍個 decision 就唔可以錯,一旦應變唔來就會吃敗仗,死的是己方官兵百姓,無得俾你試試下慢慢改進的。

      //整個港府班子都是非常弱勢的 上要對阿爺交代 下要討好200萬+1的刁民 仲有事事對著幹的飯民 而特首私底下似乎亦是萌生過退意 “三軍總司令”亦有是紙扎出黎的

      商界好多CEO都係一樣,要應付顧客、傳霉,又要應付供應商、環保團體、監管機構之類。當我地話有青要考慮到每袋人都有其難處,唔應該吓吓懶正苦;咁正苦都唔應該吓吓賴三賴四,個個正府、機構都有佢難處架喇!唔應該俾藉口話自己做得唔好。

      //做飲食好辛苦但亦好暴利 當佢們依家蝕左5個月

      「輸打贏要」是傷民核心價值。

      //距「疫症之都」不遠了

      呢條 link 要人言報 login,唔係人人都有的。For the sake of being audience oriented...

      信報 2020年7月13日
      劉健威 此時此刻
      距「疫症之都」不遠了
      香港疫情又趨惡化,曾住香港、現居杭州的朋友在微信上寫道:「香港政府有問題的,我從歐洲到香港到上海都隔離過,香港是最鬆的,漏洞百出,不大爆發才怪呢。」不由好奇,打電話去問她的經驗。
      原來她是從歐洲來港,隔離十四天,再到上海,再隔離十四天。下機處理就大有分別,香港是所有班機的人都擠在一起排隊,但上海則是將不同班機的人分隔開來,沿途看顧,直到檢疫中心;但香港出了關,只叫她去一號停車場附近檢疫,沒人告訴她怎麼走,走脫了也沒人管。
      上海採深喉樣本非常認真,她不慣,嘔吐,工作人員很細心地鼓勵她;但在香港,隨便吐些口水就行了,根本不標準。
      戴着手帶到賓館,晚上洗澡,她和兒子的手帶都脫落了,以後都沒戴過。最離譜的是,手帶上的二維碼也洗褪了,她打無數電話才接觸到衞生署,然後工作人員傳給她二維碼;二維碼在手機裏,她又不能上街打印,待衞生署要她用手機掃二維碼時,根本沒法掃。離開香港前衞生署要她交還手帶,又是費三天工夫打電話找出交還之道:說在機場有衞生署人員和放手帶的箱子,她提早四小時去機場,但根本找不到衞生署的人和箱子;到詢問處問,工作人員說:扔進垃圾桶可以了。瞎折騰了兩三小時。
      回到上海,隔離安排十分細心,去不同地區,安排就近酒店;她住的五星酒店,每天三百塊, 伙食五十元,每頓四菜一湯。
      她說,更離譜的是——有朋友前天帶着兒子從杭州飛深圳,經深圳灣來港,全程沒作任何檢疫!
      原來,我們在電視屏幕上看到的衞生署, 跟現實上的有那麼大差異,怪不得朋友說,香港疫症大爆發是遲早的事。

      刪除
    3. 其實之前SARS都應該積咗唔少經驗,就算話喺唔同病毒亦都可以參考唔少外地例子做策略(例如唔俾超過兩戶家庭聚會,高危年老唔俾出),疫情到而家冇得話冇經驗的。

      傷巷餐廳咁嘅情況無停有得開咪算偷笑,米帝喺睪鋒期喺完全封只有小部分有外賣,到最近先開咋(我都驚會再爆,不過其實病例都冇停過...)。

      //JOHNNY:我本身是一定要去自修室的人
      除非喺大家庭地方細好多細路好嘈,真喺唔明去自修室會好過喺屋企,有個阿媽��住仲會敢分心?當然有美女相伴摸吓手仔大脾就另計喇。

      //Yoyo:去到中一,雨傘革命,去到中六,本應是學習生涯完結,但就(發生)反送中同武漢肺炎
      肺炎嗰名都講錯,睇怕都喺低分。

      //呢班藍C實在太過醜惡喇!無論係唔戴罩同埋聲色藝都係令人作嘔!唔鬧唔得!
      嘩呢嗰黑哩士碎花藍C阿嬸真反胃,快啲搵番先前熱狗參選白色top妹妹定一定驚先XD

      刪除
    4. //疫情到而家冇得話冇經驗的

      正解呀!

      //當然有美女相伴摸吓手仔大脾就另計喇

      黃色雙修室

      //肺炎嗰名都講錯,睇怕都喺低分。

      Worst case 去米帝做難民.

      //快啲搵番先前熱狗參選白色top妹妹定一定驚先XD

      黃色定驚圈

      //我都驚會再爆,不過其實病例都冇停過...

      唔怕,乖 XD

      牛津大學疫苗初步顯示有效引發免疫反應 2020/07/21 20:05
      【有線新聞】英國牛津大學與當地藥廠合作研發新型肺炎疫苗,首階段臨床測試取得重大進展。證實能夠在人體引發「雙重」免疫反應,接下來將擴大試驗,進一步測試疫苗效力,最快今年12月面世。

      各國致力研發新型肺炎疫苗,部分已到臨床測試階段,英國率先「跑出」取得突破。

      牛津大學與藥廠阿斯利康合作,四至五月測試疫苗。選出1077名志願者、年齡18至55歲,分別接種新型肺炎疫苗或安慰劑腦膜炎疫苗。結果顯示,新型肺炎疫苗有效引發「雙重免疫」。

      接種14天後體內可殺滅受感染細胞的「白血球T細胞」數量最高,另一重免疫,即抗體反應,則於28天後達到高峰。

      研究團隊之後安排其中10人接種第二劑疫苗,他們的免疫反應比接種一次的人更強。

      70%人接種疫苗後會出現疲倦、頭痛、針口位置紅腫等輕微副作用,可服用止痛藥舒緩,不影響疫苗效用。

      研究團隊從引致黑猩猩傷風的病毒中抽取棘狀蛋白,改造其基因序列並製成疫苗,不會令接種者染病,但會讓人體「認得」相似病毒,透過免疫系統「攻擊」它。

      但疫苗能否有效控制疫情仍言之尚早。

      研究團隊說現階段未能確定免疫反應可持續多久,以及要接種多少劑量,才能引發足夠免疫反應、「擊退」新型冠狀病毒。

      今次實驗亦沒有包括長者。他們的免疫系統較弱,一旦感染新型肺炎,病徵較嚴重、死亡率亦較高。

      團隊九月會在美國、南非、巴西展開更大規模測試,計劃在六周內為五萬人接種疫苗。英國衛生部亦會在國內招募志願者參加。一切順利的話,疫苗最快今年12月面世,屆時會提供一億劑給英國政府。

      刪除
    5. //距「疫症之都」不遠了//

      衛生署一向都是廢廢地. 醫生主導, 最叻出 guidelines, 行政不在行, 調配人手和組織行動的能力就更低. 要他們做好檢疫流程, 絕對是奢望.

      一退休公墓完

      刪除
    6. //衛生署一向都是廢廢地. 醫生主導, 最叻出 guidelines, 行政不在行

      我諗唔止係衛生署或正苦部門, 好多我城的管理層的 IT mindset 都係唔夠 - 如果夠的話就自然肯投資落 IT 度, 做多啲自動化嘅嘢, 唔使成日人手輸入咁眼冤. 而且自動化又唔代表監管會較人手鬆, 你搵人手肉眼核對, 一樣可以左手來右手去, 合埋對眼便 approve, 白出人工卻毫無 value.

      刪除
  5. 我覺得何柏良有啲批評幾有建設性。

    反而袁國勇身為政府專家,成日批評政府就唔知佢想點。政府又唔係無聽佢建議做,佢到底係批評政府定自己呢?
    例如之前不停批評政府做嘅檢測太少,要7500一日;果頭另一個政府專家許樹昌都解釋返政府capacity 不足。點解許樹昌知嘅野佢又唔知呢?

    如果我請一個顧問返黎有跟佢建議去做,結果不似預期又成日俾佢鬧,留佢係度做乜?我同你開會果陣你又唔同我講?
    咁難服侍,唔怪得三個細嘅頂唔順一齊起身走啦。

    政府唔係唔可以批評的,但我又唔明啲好buy袁國勇嘅人,明明政府有聽袁國勇建議去做,又淨係鬧政府先?

    //好多我城的管理層的 IT mindset 都係唔夠
    我司用緊office 365等大家可以work at home. 人地放啲file 上sharepoint , 啲所謂leader又話慢又話盛。跟住又話係屋企做野慢,唔慣呀,係都要返公司喎。其實就呃水吹,彷彿無人係現場俾佢指就體現唔到佢啲leadership 咁
    好多人it literacy係好差,由其是將近退休果啲哥哥姐姐(但篤電話又叻喎),冇得救架嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. //例如之前不停批評政府做嘅檢測太少,要7500一日;果頭另一個政府專家許樹昌都解釋返政府capacity 不足。點解許樹昌知嘅野佢又唔知呢?

      其實經過沙士一役, 正苦好應該做好防疫的 contingency plan, 一旦有事便可以應變. 養兵千日用在一朝, 有啲 resources 預咗係度擺係度唔用, 好過有需時乜都無倒瀉籮蟹. 不過好多管理層係都要 optimize resources, 唔會預 contingency, 所以做唔到7500檢測都無呢個case, 正苦戰略上無呢個預算.

      咁自己做唔到, 搵蝗國幫手做測試, 「文明的傷民」又疑神疑鬼怕DNA被送中; 祟優咩? 米國美帝顧得掂自己已經要還神, 「再無能力理其他人」(笨土腔). 你話傷民係咪「唔作死就不會死」呢?

      //彷彿無人係現場俾佢指就體現唔到佢啲leadership 咁

      好在我部門米婆無叫人填「行蹤表」咋.

      //將近退休果啲哥哥姐姐(但篤電話又叻喎)

      班廢老返蝗國用 wechat pay 買嘢都唔知幾叻 XD

      刪除