2020年7月9日 星期四

尋找定存的故事(二)

話說上文《尋找定存的故事(一)》的兩項定期存款早已到期,本利和都收返哂,就連「忠信錢莊」的$50開戶獎賞都已過帳,但就估唔到「忠信錢莊」的 ebanking app 竟然只需加裝銀行的 Token app,便可以將轉數快上限改到超過$100,000,一次性將定存本利和提返去行山銀行的 Mortgage Link 戶口,算是幾方便:

出乎魔術師意料之外的是,牌面較大的「工傷銀行」在轉帳方面反而好唔得,魔術師搞咗一輪 Large Fund transfer(10萬有幾「大額」?)又 register same name payee 等都搞唔掂,谷鬼氣只能以螞蟻搬家的方法每次一萬咁$10,000搬返去 Mortgage link account(「工傷銀行」仲衰到無月結單 download,要靠實體信,呢啲蝗資銀行真係得啖笑):

隨着虛擬銀行紛紛開業,以高息吸引新客戶存款的花臣就愈現玩愈多,好似呢間「平安壹賬通銀行」就以8.8%年利率搶客就最吸晴,而且仲可以當成係 Mortgage Link 咁活期都可以享有高息,唔使做定期鎖住筆錢,靈活性都大啲:
(圖片來源:PAObank「優易賞」優惠計劃, retrieved on 6 Jul 2020)

存款當然係有上限的:$88,000,而且優惠期至2020年9月9日為止,講緊都只係每名客戶$1,000多啲而已
(圖片來源:PAObank「優易賞」優惠計劃(「優惠」)之條款及細則, retrieved on 6 Jul 2020)

不過,咪開心得咁早住!睇清楚係要「特選客戶」先有存款優惠。至於點先可以做到「特選客戶」,木宰羊。魔術師試吓打開 iOS app store search "PAOBank" 跟手 install:

果然一 register 就出 error:

即係唔係唔俾你試業,又唔係唔俾你只係將優惠提供俾唔知點來的「特選客戶」,但如果只係 trial,可唔可以唔好講到好似有優惠提供俾一般「市民」咁做 promo 呢?睇怕依家時代真係「革命」咗,賣埋呢類廣告,但一般人又用唔到,真係唔知佢地想點,唔通唔怕搞衰自己形象?只能講句電車 project management 一日千里,咁樣 agile 法魔術師真係唔識玩。
當然,聽見「平安」呢個牌頭,大家都知道係乜嘢事。可能係銀行怕咗生客會「擔心」個人資料「有可能」被「送中」,所以先搞到咁神神秘秘;畢竟個優惠又唔係乜嘢大數目,有「懷疑」就無謂因為嗰千零蚊因小失大喇!
***
伸延閱讀:
尋找定存的故事(一)

2 則留言:

  1. 平安都冇留意添... 但天星同埋WeLab就係試業時有兩個途徑做「被選中的一群」的。前者,我是搭上搭上搭上搭地經員工邀請入list而拿到的。後者,就是佢公開話我哋試業喇的時候去登個記,佢到時到候就俾我了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //我是搭上搭上搭上搭地經員工邀請入list而拿到的。後者,就是佢公開話我哋試業喇的時候去登個記,佢到時到候就俾我了。

      哈哈, 我就無咁多窿路了...

      刪除