2020年7月1日 星期三

魔術師資產配置(2020年6月結)

巷區國安法似乎可以有效止亂制暴,一眾革命軍化整為零,改為地下運作,我城股市亦當美帝制裁無到。6月結算,投資組合排名罕見地沒有變化。複式盈富依然保持第一位,收報每單位$133.81(我城貨幣,下同),較上月大升7.29%。商品價格繼續走強,依然佔第二位,收報每單位$130.69,較上月升5.98%。沉船基金緊隨其後,保持第三位,收報每單位$129.04,較上月升5.77%。
第四位依然係由恆指基金環球債券混合持貨的強積金組合,收報$121.67,較上月升3.38%。生活基金反彈得較多,比上月升6.01%,收報$114.97。房託組合暫叫平穩,收報每單位$98.48,較上月微升0.56%,「碌過」合格線。合格線現金及債券有反彈,收報每單位$98.43,較上月升4.12%。

本月各投資組合與及自住樓估價均錄得或多或少的升幅,令魔術師本月資產淨值(身家)較上月上升3.38%至每單位$14,784;淨流動資金亦較上月上升4.44%,收報137.80%(起始日為2016年3月31日結)。只要托住樓價股價,就是給中剷們最後 encase,「移民(難民?)急讓」的機會了:

魔術師一向都是保持正資產,現金流可以應付流動負債。近日網上有關開離岸戶口的討論頗多,似乎視國安法為洪水猛獸,不過今次係「走得了廟走不了人」,捉了去坐牢有再多的錢也沒用吧?

本月魔術師身家的 beta 值為0.36,correlation 為56.32%,較上月稍為上升,要追得返「每72個月翻一翻」,路途還遠:
***
伸延閱讀:
蓬佩奧:正著手取消各項香港特殊待遇 2020/07/01 16:22

【有線新聞】港區國安法昨晚生效,美國國務卿蓬佩奧形容對香港是傷心的一天,又指中國吞噬香港,華府不會坐視不理,將消除給予香港特殊待遇的豁免政策。外交部敦促各國停止干涉中國內政,應客觀看待立法。
蓬佩奧在港區國安法生效當日發聲明,形容這日對香港和全中國愛好自由的人來說,是悲傷的一天。蓬佩奧指中共在香港推行嚴酷的港區國安法,毀掉香港自治和中國最偉大成就之一,香港展示了自由華人能建構繁榮經濟和蓬勃社會。
他指北京偏執多疑、恐懼人民訴求,奪走香港成功的根基,將「一國兩制」變成「一國一制」。他認為中方行徑再次反映,北京承諾恪守《中英聯合聲明》和《基本法》只是空話。蓬佩奧又批評中國近年違反與世衛、世貿和聯合國的協議,世界不可忽視。
蓬佩奧說,美國也不會對中國吞噬香港落入獨裁統治坐視不理。繼早前限制對損害香港自治的中方官員發出簽證,停止向香港出口國防設備和軍民兩用技術後,華府會繼續按總統特朗普指示,取消給予香港特殊待遇的豁免政策,僅保留少數項目。
他強調美國會繼續與熱愛自由的港人,站在同一陣線,回應北京侵害法治或言論、新聞與集會自由的行徑。
港區國安法條文出台數小時後,美國國會參眾兩院議員提出《香港避風港法案》,要求讓和平參與政治活動或表達政見,而可能受迫害的港人及其配偶、子女與父母列為第二類優先難民,由國務院給予難民身份。法案獲民主、共和兩黨共識,設有日落條款,於實施五年後失效。

19 則留言:

  1. //偏執多疑

    依樣老蓬形容得啱,家下講嘢係咪都要小心,講就好過寫嘅冇証冇據,班人今日仲寫天滅乜乜。
    其實都唔知老美畀咗多少待遇嚟,下下攞嚟要脅恐嚇,分分鐘乜鬼都冇,佢講到我哋係受害者冇自由,但又加多嘢扑落嚟話取消我哋待遇,聽落好怪鷄。

    回覆刪除
    回覆
    1. //家下講嘢係咪都要小心,講就好過寫嘅冇証冇據

      Blog 照寫.

      //佢講到我哋係受害者冇自由,但又加多嘢扑落嚟話取消我哋待遇

      其實如果 residence 係中國的話, 美股 withholding tax 是 10%; 而 residence 是香港的話, withholding tax 反而是 30% :)

      刪除
  2. //要求讓和平參與政治活動或表達政見,而可能受迫害的港人及其配偶、
    //設有日落條款,於實施五年後失效。
    哦即喺鶳,火魔法人都唔得喇,辛苦晒!五年咁小氣,都喺事頭婆大方啲喎(雖然細節仲未有講eg被黑警屈到有案底得唔得,搵唔到工冇錢裸入喺唔喺政府即刻養)。直接俾綠卡喇XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //即喺鶳,火魔法人都唔得喇,辛苦晒!

      正解

      //都喺事頭婆大方啲喎
      //Under the government's plans, all British Overseas Nationals and their dependants will be given right to remain in the UK, including the right to work and study, for five years. At this point, they will be able to apply for settled status, and after a further year, seek citizenship.

      事頭婆要申請人有BNO,同埋只係 seek citizenship, 唔一定批的...

      刪除
    2. 要去五年,再加一年。如果去到要乞食點算?

      刪除
    3. //如果去到要乞食點算?//

      要窮人就不用脫勾阻斷東歐人啦

      刪除
    4. //同埋只係 seek citizenship, 唔一定批的...
      又真喺識有同事過咗五加一之後去申請真.英國護照喺reject咗,我同佢研究一輪都唔知點解...
      點都好,首觸們都喺快啲買定飛機票去飲頭啖湯喇喂,趁今嗰週末酒吧解封可以用pat pat打招呼喇,洋腸/婆忍咗三嗰月可能會賣大包添XD

      刪除
    5. 到時榨乾晒,又話轉制申請唔到。

      刪除
    6. //洋腸/婆忍咗三嗰月可能會賣大包添XD
      //到時榨乾晒
      呢兩句係咪要擺埋一齊睇㗎?

      刪除
    7. //用pat pat打招呼
      //東歐人
      //賣大包
      //榨乾
      //如果去到要乞食點算?

      要養肥啲先有得榨

      刪除
    8. 你班廢老冇嘢好諗,得閒就敏感性幻想。

      刪除
    9. //要養肥啲先有得榨

      搾乾可以當減肥?

      刪除
  3. 希望首觸都能從恥,在英倫開心愉快地生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. //在英倫開心愉快地生活


      《英倫琵琶》主題曲 邁步向前
      今天的路 險阻滿途
      爭取領前就要敢跨出腳步
      你既似箭往前跑 我也只管拼命追
      方向原也是問號

      孤單的路 風霜滿途
      只想有人伴我一起趕路
      你有拼勁繼續跑 我有意志繼續追
      追上前與你邁步

      能共你 同上路
      何用理是誰技更高
      在我心 願傾吐
      成敗那會似友情能令人敬慕

      一起趕路 清風滿途
      分擔了困倦也分享驕傲
      抹去我臉上塵土 將心中苦惱盡訴
      走上前與你邁步

      刪除
    2. 嘩,見到歌詞都想像到條路幾咁凄涼崎嶇,命苦。

      刪除
    3. 人地都不知幾開心,隨時恨咁耐都係恨移民!

      刪除