2020年7月23日 星期四

開心大發現之交通補貼元氣彈

疫情之下 work from home 又少咗出街,最直接用少咗嘅就係交通費。777「愛民如子」,特衰正苦的公交補亦貼心地將「墊底費」由$400減至$200,為期半年咁大把:
(圖片來源:公共交通費用補貼計劃:計算補貼
不過,由於魔術師係用美帝銀行的八達通信用卡:
(圖片來源:Citi Octopus Platinum Card, retrieved on 21 Jul 2020)

咁啱7月份換新信用卡,結果就係連將八達通都換埋,八達通號碼亦唔同咗:

咁舊卡儲落的公交使費會唔會隨住張卡 disable,就此 forfeit 咗?

答案是不會的。根據公交補網站,係可以經網站同埋 app 將公交使費由舊八達通卡轉去新卡的:
(圖片來源:公共交通費用補貼計劃:常見問題, retrieved on 21 Jul 2020)

不過,個 FAQ 話係經「補貼計劃網頁(補貼查詢)」呢個網頁,去辦理轉換,但實際上去要經「遺失/失效/續期八達通」先至啱:
(圖片來源:公共交通費用補貼計劃:遺失/失效/續期八達通, retrieved on 21 Jul 2020)

至於用 app 搞亦容易,先選 Subsidy Enquiry & Collection,再選 Lost/Malfunctioned/Renewal Octopus 就可以了:

15 則留言:

  1. 又學到嘢,多謝賜教!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前網上買口罩亦是 魔術師的分享詳盡清晰 我呢d又懶又蠢的嘅特別啱睇 謝謝
      應該有個專門的tag儲起佢 依家擺在"地方智慧 投資理財 見聞感受"似乎唔系甘貼切哈

      刪除
    2. 我一向慣咗 read into details 同埋勇於嘗試,已是生活日常的一部分,在現今世代來説應該算是「勤力」吧。

      「地方智慧」係 for 知識性文章,「投資理財」就係同錢有關。我慣咗勤力兼用腦,所以係唔會有「懶人包」呢類東西,請見諒。

      刪除
    3. iPhone 上個月先可以加八達通落錢包,一經加入,張八達通隨即作廢,係咪都可以有交通補貼?我唔識問下大家,感激。

      刪除
    4. 公交補是跟八達通號碼的, 跟是否實體卡無關... 呢個問題又證明了傷民的 IT literacy 真係唔多夠; 又或者連問google 查網站都懶, 我成日都強調的 attention to details 係要「勤力」的呀... -_-

      https://www.octopus.com.hk/tc/consumer/mobile-payment/apple-pay/about/index.html
      如你已將實體八達通轉移至iPhone或 Apple Watch, 實體八達通內的公共交通開支記錄及未領取之補貼金額將會轉移至iPhone 或Apple Watch,你可以於成功轉移後的下一個月16日起以新的iPhone 或 Apple Watch內的八達通領取相關補貼金額。

      刪除
    5. 所以我成日都講,魔術師個blog真係好好睇,佢博學多才,為人又幽默風趣,絕對唔似現今嘅港佬咁冇嚟大方、度縮、孤寒、欺負女人辱罵女人。

      刪除
    6. 活該了,現實生活中,我數埋都冇一個被我崇拜的港佬,Blogger就有,依啲咪就係偶像囉。

      刪除
    7. //iPhone 上個月先可以加八達通落錢包

      可以喇?!之前仲奇怪d人系7仔用手機嘟八達通 佢地話android機至得iphone唔得

      刪除
    8. //傷民的 IT literacy 真係唔多夠; 又或者連問google 查網站都懶 我成日都強調的 attention to details 係要「勤力」的呀

      that's why we need you.

      刪除
    9. //博學多才,為人又幽默風趣

      你講漏咗我選曲好聽, 正過已作古的《油條新聞》 XD

      刪除
    10. //that's why we need you.
      //之前仲奇怪d人系7仔用手機嘟八達通 佢地話android機至得iphone唔得

      Google and search "octopus on iphone" -_-

      刪除
    11. 八達通教學在hk01

      當畀啲建樹我做,fc9依個簡易,hk01係好勤力

      刪除
    12. 我就無加到. 萬一唔見咗電話, 就連八達通都無埋, 別將雞蛋放在同一個籃裡面也.

      刪除
    13. 謝謝語娘分享

      肥師奶用嘅系愛瘋7 哼哼

      刪除