2021年2月11日 星期四

無聲中度過

特首指農曆新年不再圍封大廈 有望假期後中、小學復課 部分處所使用安心出行或可復業 2021-02-09 13:50:06

【有線新聞】行政長官林鄭月娥表示疫情開始緩和,如果情況不惡化,有條件在農曆年後逐步回復正常生活,包括讓中、小學復課。如果部分被關閉的場所願意強制顧客用「安心出行」,可以重開。

本地感染的數字由1月中的過百宗,跌到近期的十多二十宗,不明源頭個案亦跌到單位數,病毒即時有效繁殖率由高峰時超過3,降至約0.6。

最近幾乎晚晚圍封大廈,做了25次,檢測了約2.4萬人次,只發現4宗確診。特首林鄭月娥認為代表疫情明顯放緩,新年期間不會再圍封,「如果疫情不惡化,最好持續改善,有條件在農曆新年後逐步恢復正常生活,首先我已決定或認定必須要進行的,就是讓學生恢復上課,因為長期沒有面授課堂生活,對學生有很大影響。」

她說有望在新年公眾假期之後幾日陸續復課。至於老師是否要做了檢測才能上班,她強調是自願參,:「定期做PCR測試令學校環境更安全,教育局會考慮全港恢復面授課堂後有什麼可滿足學校要求,所以並非針對性行動。」

除了學校,因為疫情而要關閉的場所,例如美容院、戲院等亦有望重開,但有一個前提。林鄭月娥:「用『安心出行』追蹤顧客,若來過這地方,日後確診有更多手段可以做,他們都很願意,我們會正面積極地考慮。」

星期五就到牛年,她希望全港市民農曆新年減少外出和家庭聚會。

真係太令人失望喇!本來以為777正苦會繼續採取雷霆手段、以流水式、遍地開花的方式去圍封小區,逐少逐少地達至全民檢測。點知原來又係「病毒也拜年」,為保持過年氣氛,新年期間唔圍封,會唔會又爆「拜年群組」架?

點都好,魔術師堂家姐就傳來短訊,話唔拜年住了。之不過魔術師在想,以二伯娘為圍村人,即使過咗身,堂家姐都要去啲鄉黑地方拜年吧?到時即使無被圍封之虞(黑警、衛生署點都唔敢強檢圍村),但中招機會卻相對地高咗,咁唔去同兩位堂家姐拜年都應該是好事。

至於幾位舅父舅母,魔術師就會去探吓佢地。尤其是早前公墓園二表弟被驗出生 cancer,腹部做咗手術得返半條人命(二舅父仲話「好彩」有正苦醫療,唔使買醫保),探吓佢地都係應有之義。

過年其餘時間都應該是呆在家中宅,煲吓電影 Netflix 咁,但食就永遠係一個問題。雖則話晚市禁堂食已經逼使魔術師習慣要不時在家中煮食,但過年期間買定嘢儲糧都唔係咁方便。由於最近工作繁忙,近日才驚覺唔記得「儲」定啲蘿蔔榚回家,美心大檸樂得唔係售罄就係只出貨俾持有「蘿蔔榚劵」的客戶。

咁唔通真係無得煎蘿蔔榚咁「無過年氣氛」?

咁又唔使咁「絕望」。原來仲有「嗌乜都有」的熊貓外送:

馬上訂咗一盒,專人送來,留在大廈大堂,毋需接觸。個盒都幾精緻,魔術師就唔拆開,放入雪櫃到煎來食時才開苞睇吓點了!

又,下一篇理應就係年初二解車公靈簽(劉仔應該會去求簽掛?)。趁歲晚收爐,魔術師在此祝各位網友身體健康,萬事如意!

***

伸延閱讀:

車公靈簽

33 則留言:

  1. 啱啱去油麻地果欄 人頭湧湧 除左時令嘅生果 少不免要買d蘋果取意頭
    所以祝福魔術師及各位
    牛年繼續平安健康

    回覆刪除
    回覆
    1. //少不免要買d蘋果取意頭

      乜蘋果有意頭嘢嘅咩?

      //牛年繼續平安健康

      大家咁話, 真係最緊要健康. 也祝肥C9心廣體胖.

      刪除
    2. 肥師奶永遠都要保持半肥瘦 哼哼╭(╯^╰)╮
      蘋果就平安 蘿蔔就彩頭 今晚就秤住條蘿蔔+3隻蘋果去我媽媽的妹妹屋企食飯...

      刪除
    3. 熊貓頭像令我想起有位仁兄的有味留言。

      刪除
  2. 在果欄買左隻日.本.蘿.蔔. 靚唔靚唔知貴就係了 突然諗可以自己試下整蘿蔔糕...哈哈 前幾日買定雞魚蝦雞蛋豆腐菇類等塞滿雪櫃 不過我係成個月齋食麵包都冇問題嘅人 過節唔過節其實冇影響

    回覆刪除
    回覆
    1. //自己試下整蘿蔔糕

      刨蘿蔔絲嗰吓最辛苦.

      刪除
    2. //日.本.蘿.蔔
      咁貴,食落都係一樣。

      刪除
    3. //日.本.蘿.蔔.

      我完全唔識.

      祝六十後兄身體健康, 萬事如意!

      刪除
    4. 各位:
      新春大吉。
      萬事勝意。

      刪除
    5. //刨蘿蔔絲嗰吓最辛苦

      我媽近年整蘿蔔糕切條話easy d

      刪除
    6. //蘿蔔糕切條

      咁我又唔識喎...

      刪除
  3. //新年期間不會再圍封,
    如果圍封咗正苦駛唔駛派啲年糕蘿蔔糕XD

    二表弟冇記/計錯應該三十幾出頭,咁後生要開刀真喺慘...

    //年初二解車公靈簽
    最記得個"逞英豪","天網恢恢疏不漏"--有啲期待今年嘅

    祝大家身體健康心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. //如果圍封咗正苦駛唔駛派啲年糕蘿蔔糕XD

      班「市民」又會話無油無鑊無得煎了.

      //二表弟冇記/計錯應該三十幾出頭,咁後生要開刀真喺慘...

      係呀, 佢都應該有三張嘢了. 趁去拜年暸解吓. 上次都係重陽拜山時, 舅父講起而已.

      //最記得個"逞英豪","天網恢恢疏不漏"-

      原來係講中咗《國安法》, 同埋班流亡人士、「十二漁民」更加係一矢中的.

      車公靈簽 第九十二簽:中籤
      簽文:人生何在逞英豪,天理人情只要公;天眼恢恢疏不漏,定然作福福來縱。
      解簽:家宅平平,作福加增,自身平安,婚姻成合
      斷簽:家宅裝風光,占病作福,自身不吉,出入不安,婚姻不合,求財無,外強中乾,有私無公,上天示警,不然災星
      家宅:平平
      出行:遠行合宜
      姻緣:可成
      行人:有訊息
      生育:可得身孕
      訴訟:以和為貴
      事業:看準時機
      搬遷:吉方為佳
      自身:積德修身
      疾病:可痊癒
      財運:尚可

      刪除
    2. //乜蘋果有意頭嘢嘅咩?
      好似今年興D咩所謂"好人一世平安"之類所以特別hit---我淨喺聽過(細嗰時阿嫲有做)買一set菜例如蘿蔔芹菜生菜葱去砸/壓年。

      //刨蘿蔔絲嗰吓最辛苦
      //班「市民」又會話無油無鑊無得煎了.

      呢兩位平民教大家點整糕

      刪除
    3. //好似今年興D咩所謂"好人一世平安"之類所以特別hit

      祝身在米國的 ec 百毒不侵!

      //兩位平民

      真. 講都無人信...

      刪除
  4. 今日年初一,我祝魔術師同大家身體健康,如意吉祥!

    //好似今年興D咩所謂"好人一世平安"
    黑暴果陣已經成日有....呢句說話好鬼似啲暗語,祝福之餘又用來識別某些人立場,好似啲人戴黃口罩咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝, 大家咁話, 最緊要係身體健康, 安心出行(?)!

      //呢句說話好鬼似啲暗語

      「好人一世平安」本來是長輩圖常用語:

      https://www.facebook.com/childd.facebk/posts/2458291601139430

      黃人為了吸引藍C廢老注意,當初在大埔流膿牆用上呢句「好人一世平安」來「釣魚」:

      大埔連儂牆貼長輩圖 成功吸「真長輩」留意 網民:好人一生平安

      久而久之, 「好人一生平安」便由曲變圓, 成為黃人自然知道其意思, 但無知藍人卻會受其欺騙的萬能用語.

      民主派街站派揮春 籲捐款撐612基金

      刪除
  5. 祝魔兄、好耐冇見的摩摩同大家新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝...也祝無想兄合家安康,老婆聽教聽話(逃) XD

      刪除
  6. 新年加上情人節
    一個月後好大機會
    出現各種群組
    再次上三位數

    回覆刪除
  7. 祝魔術師及各位●龍馬精神●心想事成●

    回覆刪除
  8. 祝魔術師兄及各位萬事勝意、出入平安!

    回覆刪除
  9. 祝 blog 主 健壯如牛

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝. 也祝匿名君身體健康, 萬事如意.

      刪除
  10. 魔術師, 新年快樂, 身體健康

    回覆刪除