2021年2月17日 星期三

嚴選影音產品(九)之升級 Apple TV

話說魔術師睇 Youtube 的話,多數會在電腦睇;如果要在電視上睇 Youtube 的話,主要係聽歌吓歌咁。而所以以下呢單新聞對魔術師可謂不痛不癢:

魔術師看畢以上報導,撻着部老爺 Apple TV,Youtube App 果然彈出話將會在2021年3月開始唔再支援舊版 Apple TV(3rd Generation)的訊息 :

(網上圖片)

其實就算想在電視上睇 Youtube,Apple TV 亦唔係唯一渠道。例如早前購入的 Sony UBP-X700 影碟機一樣有 Youtube app,聲畫分雙線輸出,效果不錯。如果唔介意聲音比較「虛」,電視上的 Youtube App、Apple TV App、Netflix App 經 ARC 返 Amp 都係可以的選項。總之唔會死得人。

之但係,想買嘢總是有藉口。例如魔術師最近工作實在太繁忙,米腸、咖喱仔等只會添煩添亂,不大順心下當然要好似女人咁(絕無歧視成份)買嘢減吓壓...

對於魔術師來說,部舊版 Apple TV(3rd Generation)就只係用來作網上購買電影之用,以補 Netflix 之不足。其實經 Apple Store 買電影是非常老土的:用 Apple Store 買的電影只能最多在5部電腦(即係 devices)上觀看:

咁1. 用手機購買;2. 用 Apple TV 駁客廳 Amp 再上電視享受最佳視聽效果;3. 書房 Mac 機的 Windows bootcamp 做 screen capture...咁就用咗3部 devices。由於仲未計唔多會用來睇戲的 Macbook Pro 及 書房 Mac 機的真 MacOS,如果買多部升級版的 Apple TV 4K 返來,device 授權數量未爆無問題,不過是衰就係係要 deauthorize all(刪去舊機的 authority),再 re-add 咁囉。

又原來,魔術師在美帝銀行的信用卡積分,係夠用來換部最高階64GB的 Apple TV 4K有突,呢373,300分不用白不用,無理由嘥咗佢:

(圖片來源:Thank You from Citi > Apple > Appl TV 4K 64GB, retrieved on 12 Feb 2021)

Apple TV 4K 64GB 正價賣我城貨幣 $1,588,折合約235分換$1:

(圖片來源:Apple Hong Kong > Apple TV 4K, retrieved on 12 Feb 2021)

升級後魔術師家中的 AV Configuration 如下:

***

伸延閱讀:

嚴選影音產品(七)之 Netflix 中字與 4K Blu-ray


4 則留言:

  1. //米腸、咖喱仔等只會添煩添亂,
    如果米腸等喺香港同佢哋講,咁多嘰趷快啲返米國共同抗疫喇...米帝無心(無力)清零 ,所以我估計好快就又有得喺酒吧大噴口水用pat pat打招呼了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //Covid: We could live with virus 'like we do flu' by end of year, says Hancock
      //嘰趷快啲返米國共同抗疫

      出行:遠近皆宜 (安心?)
      搬遷:不宜
      行人:來去匆匆

      米帝搶哂啲疫苗去打就差唔多!

      刪除
    2. //Covid: We could live with virus 'like we do flu' by end of year, says Hancock
      好多想任由病毒流行嘅人/睪官唔明多傳染就多機會基因突變,就可能咩疫苗都冇用。

      //米帝搶哂啲疫苗去打
      打B安踢嘅話其實每日會有剩低,但喺又冇得雪番, 有後生嘅同事就喺放工行經過打針區(公司喺打針點),咁啱就有得打尖打喇!
      買定花生睇吓喺傷巷有冇啲排隊黨黑市價踢爆起底之類XD

      刪除
    3. //有後生嘅同事就喺放工行經過打針區(公司喺打針點),咁啱就有得打尖打喇!

      咦, 又係喎! 稀釋咗就無得返轉頭(即係好似茶餐廳打烊前仲要開罐淡奶沖奶茶), 一定要打哂至無嘥, 果然係攻略!

      刪除