2021年11月19日 星期五

再三消費,帶動經濟

有新工返,藉機裝吓身,又點只配返副新眼鏡咁簡單呢(見《又再消費,帶動經濟》)?魔術師都好耐無買過西裝,今次鋪瘾又起,諗諗吓與其去名牌旗艦店買衫起碼都兩三萬落樓,不如而去搵老師傅度身訂造;畢竟老父生前都係靠手藝養大自己,在疫情下支持返班愈來愈少後生入行的老裁縫都好。唔知呢間都算係「名店」又要幾多錢造返套老西呢?

這天入到店內,當然係得魔術師一個客,於是馬上就有幾位師傅圍上來。其中一位師傅W馬上就來 sell 魔術師最基本的布料貨色,8千幾蚊一套,粗着都唔錯。不過當魔術師指名話要用 Ermenegildo Zegna 料,師傅W就知道魔術師是個「有要求」的人。師傅W遞來布料樣板給魔術師選擇,一面又介紹佢地店的手藝技巧,看來是公司給新客的固定 script。到魔術師挑好布料和顏色(偏唔信邪揀返灰黑色(誤))、講好款式要求之後,另外一啲師傅便幫魔術師度身,又遞來樣板給魔術師試穿,最後就有位「大佬師傅」出來一錘定音,話邊度邊度要微調返幾多幾多,最後就由師傳W拍照做紀錄。

如是者度身造西裝係要試兩次身,師傳W都係用 whatsapp 跟魔術師溝通約期,服務貼心。試身最好仲要係着返恤衫皮鞋去睇返個效果,同樣都係要「拍照留念」。全程都要差唔多一個月才造好。

由於感覺良好,日後會再幫襯,整返一兩套粗着。今次一衫兩褲都只係$16,000,有咁多人服侍,價錢真係比想像中低。拎衫時同師傅W傾開,原來造恤衫都係$1,600/3pcs,比 Brooks Brothers 的成衣要抵。

諗諗吓,魔術師都未試過 Ascot Chang,唔知價錢又如何呢?

***

伸延閱讀:

又再消費,帶動經濟

8 則留言:

  1. 魔兄有冇試身相睇下效果呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係無, 有興趣可以自己去試吓.

      刪除
    2. 恭喜有新工,又有得觀賞吓啲黃C同事XD

      //魔兄有冇試身 相睇下
      忽然諗起望住魔兄皮帶嘅前黃C上司@@

      //今次一衫兩褲都只係$16,000,有咁多人服侍,價錢真係比想像中低
      敦倫裁縫街多數至少要五六幻,傷巷的確喺抵,難怪有唔少洋腸喺傷巷一做就幾件. 度身訂造的確喺傷巷名物。

      刪除
    3. //恭喜有新工

      咦? 你係咪 miss 咗呢篇《新工見聞綠》?

      //難怪有唔少洋腸喺傷巷一做就幾件. 度身訂造的確喺傷巷名物。

      的確. 早前我去拎衫時都有見到一條洋腸去做衫.

      刪除
  2. 一般店鋪果D普通西裝,我都見到係訂造恤衫比起買一件成衣便宜
    一般店係300蚊訂一件恤衫,西裝又真係要訂造才好睇
    你一套西裝可以著幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 男人西裝起碼可以着3年以上(work from home 多咗多減少了損耗),有得替換同埋換季(雖然以我成氣侯,着四季款都幾okay)架馬!

      刪除
  3. 開冷氣我主張25度室溫但係香港人開18度!
    所以我夏天都會長袖,薄料雪紡咁,但此舉動就會比人'問侯'
    我就答佢: 老細365日都係著西裝都係長袖恤衫,我唔可以著長袖呀?
    反正公司365日冷氣,根本就無夏天
    香港人好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. //我就答佢: 老細365日都係著西裝都係長袖恤衫,我唔可以著長袖呀?

      男人着短袖恤衫太過麻甩喇。 隨時舉起手仲會露腋毛,效果同露鼻毛一樣咁核突。

      刪除