2021年12月5日 星期日

清一色選擇困難

日前魔術師已收到某專業團體的奪命追魂 call(通常呢啲情況只有在老媽在生時發生),溫馨提示魔術師12月19日「記住」去投票,支持完善咗的選舉制度。這天魔術師打開信箱,赫然就見到選舉投票通知書(幸好沒有寄錯資料,見伸延閱讀)。

由於魔術師唔係選痿會同埋無能組別選民,就只有一票投直選。諗諗吓魔術師都重新畫界的十大選區都係不甚了了,所以就上網先暸解一下:

(圖片來源:香港特別行政區政府 選舉管理委員會 > 2021年立法會換屆選舉地方選區分界 > 分界圖索引, retrieved on 4 Dec 2021)

魔術師居住的屯門區是屬於LC8新畀西北區,果然不愧「大西北」之名。LC8有三名分區直選候選人,分別是1號周浩鼎(頂爺)、2號田北辰(田二少)、3號黃俊瑯(郎郎,或丙郎),三人競逐兩個「出線席位」:

1. 先睇頂爺的「選舉信息」,魔術師就唔係好明「工業4.0」究竟係乜,1.0至3.0又係乜嚟嘅呢?實在無心機去問谷歌神找答案。至於通唔通關和健康票,恐怕都要問過新變種病毒 Omicron 甚至日後的 upgrade 版才知,未必係人力可以說了算。另外,見到頂爺個 email 仲用緊 hotmail.com.hk 真係令魔術師「不禁倒抽了一口涼氣」,同個 QR Code 真係唔係好夾。最後,究竟個 QR Code 係乜嚟嘅呢?沒研究便沒發言權,魔術師當然要親身感受一吓,原來是頂爺在蛇齋黨的選舉專頁:

(圖片來源:頂爺2021立法會選舉專頁, captured on 4 Dec 2021)

再最後,魔術師都見到頂爺有助理在屋企附近派吓傳單,算係有做嘢咁。

2. 田二少的「選舉信息」就四平八穩,通篇都係講緊「善意批評」,小罵大幫忙。同埋,田二少果然係「企業家」,email 係用自己 domain(@michaeltien.hk),果然夠哂專業。

3. 郎郎(或丙朗,3者丙也;3亦為C,即「C朗」也)的「選舉信息」就走簡約路線,只係「萬藍叢中一點白」,加句「你真係想清一色?」,不過就無講係唔係選咗佢就唔會「清一色」呢?究竟丙朗係白點,定係「大海藍」呢?木宰羊。再睇返丙朗相頭,魔術師就覺得個嘴有少少「木」,屬「吹火嘴」格(有錯請更正),唔多受落。最後,丙朗兄個 email 竟然唔係私人郵箱,而係 general mailbox(thirdsideoffice@gmail.com),似乎爭咁啲誠意囉。

究竟投邊個好呢?魔術師當然唔會在此 disclose。以魔術師咁多年都有去投票的慣性,即使2019區會選舉都照樣「行禮如儀」,應該唔會唔去投或者好似啲黃人咁無聊只為表態而去投白票嘅。

(註:溫馨提示,各位網友留言時請注意不要觸屬選舉條例,只要提及一個候選人的名字,便要講哂其他相同界別或選區的候選人名字方可。)

***

伸延閱讀:

選民收非所屬選區候選人簡介 選舉事務處致歉 稱因承辦商包裝資料時出錯2021-12-03 23:02:12

【有線新聞】有選民較早前收到不屬於自己選區的候選人簡介,選舉事務處致歉,說是合約承辦商出錯。

選舉事務處說有選民通知收到不屬於自己選區的候選人簡介,調查後發現合約承辦商包裝資料時出現人為錯誤,將另一選區的候選人簡介錯誤地寄給數十名選民,處方正在盡快安排,將正確的候選人簡介重新寄給受影響的選民。

選舉事務處對事件引起不便深表歉意,會加強監管防止同類情況再發生。

28 則留言:

  1. 嗰ICAC嘜頭真顯眼,身處黃C性地嘅米國,都喺要小心啲好XD:
    -----LC8有三名分區直選候選人,分別是1號周浩鼎2號田北辰3號黃俊瑯----

    //1.0至3.0又係乜嚟嘅呢?實在無心機去問谷歌神找答案
    工業4.0
    我幫你谷歌了,原來喺德國貨,AI大數據工業物聯網炒成一碟。1至3喺機械化電器化資訊化。
    傷巷連支智能燈柱都拆鬼晒,安針出行都唔用要填紙仔,都幾難實現呢啲高大上嘅國家策略

    //見到頂爺個 email 仲用緊 hotmail.com.hk
    點解唔喺用"蛇齋黨.org.hk"?

    //田二少的「選舉信息」就四平八穩,通篇都係講緊「善意批評」,小罵大幫忙。
    我淨喺留意到原來二少已經七十有一,年齡同其他佳麗差一大截,同尾帝嘅昏睡登同一群組

    //只係「萬藍叢中一點白」,加句「你真係想清一色?」
    點解粒的唔喺黃色嘅 XD 一啲政策都冇淨玩政治立場鬥爭,喺唔喺選入去玩拉布?

    -----LC8有三名分區直選候選人,分別是1號周浩鼎2號田北辰3號黃俊瑯----

    //有選民較早前收到不屬於自己選區的候選人簡介,選舉事務處致歉,說是合約承辦商出錯
    之前點票奇慢又jam機又乜,而家就派錯候選人簡介,呢啲甩甩漏漏真喺容易令人多聯想喺唔喺啲黃C攪攪震

    回覆刪除
    回覆
    1. //德國貨
      //傷巷連支智能燈柱都拆鬼晒,安針出行都唔用要填紙仔,都幾難實現呢啲高大上嘅國家策略

      我都幾鍾意德國嘢. 不過我城班人又話無手機又話唔識用消費劵又話要填紙, 咁鬼落後都係 downgrade 返去工業1.0 穿膠花算. High tech 揩嘢, low tech 撈嘢 嘛!

      //點解唔喺用"蛇齋黨.org.hk"?

      可能多咗新社聯個牌頭(新XX咁鬼似啲「社團」名), 所以唔用蛇齋黨 email 掛?

      //二少已經七十有一

      應該改名叫田二爺 XD

      //點解粒的唔喺黃色嘅 XD

      想死咩! 一粒黃色俾個藍海圍住 XD

      //呢啲甩甩漏漏真喺容易令人多聯想喺唔喺啲黃C攪攪震

      黃色XX圈無處不在!

      刪除
  2. //只係「萬藍叢中一點白」,加句「你真係想清一色?」
    又係只係用 gimmick 小聰明做選舉,2019年仲 work 嘅,可惜好多依D fans 去晒BNO國,吸緊自由空氣了!

    回覆刪除
    回覆
    1. //2019年仲 work 嘅,可惜好多依D fans 去晒BNO國,吸緊自由空氣了!

      公司啱啱走咗個黃妹去楓葉國, 真係祝佢一路順風, 唔好再返嚟呢個地獄了.

      刪除
    2. //2019年仲 work 嘅,可惜好多依D fans 去晒BNO國,吸緊自由空氣了!

      //公司啱啱走咗個黃妹去楓葉國, 真係祝佢一路順風, 唔好再返嚟呢個地獄了.

      我公司都有好幾個就去BNO國,都係啲舊人,就快無晒啲老海鮮XD

      刪除
    3. //我公司都有好幾個就去BNO國,都係啲舊人,就快無晒啲老海鮮XD

      無咗班old seefood 頂住, 咁班有青就有返希望, 有返前途喇!

      刪除
    4. //無咗班old seefood 頂住, 咁班有青就有返希望, 有返前途喇!

      啲新SEEFOOD嘢唔識做就一定啦,但態度比老海鮮更惡劣。明明講咗幾廿次話咁做唔得,但新SEEFOOD死係到嘈,死都話得,算了,我都成了OLD SEAFOOD了XD...不過啲新SEEFOOD都TALK得,吹到曉飛咁,PPT無敵論,可惜做起上嚟真係無心無力...

      刪除
    5. //新SEEFOOD都TALK得,吹到曉飛咁,PPT無敵論,可惜做起上嚟真係無心無力...

      咁你聽俾班有青管好了! XD

      刪除
    6. //咁你聽俾班有青管好了! XD

      啲有青都係差不多,平日係自己組入面就多多意見,勁多不滿咁,到真係叫佢哋講果陣,個個就即刻笠水跪低晒.....不過以上呢啲幾種人都好過我係到躺平等退休嘅...XD

      刪除
    7. //平日係自己組入面就多多意見,勁多不滿咁,到真係叫佢哋講果陣,個個就即刻笠水跪低晒.

      叫人衝,自己鬆。其實黃人都有理性的一面 XD

      刪除
  3. 呢幾日班反對派侯選人成日講咩要和解,要特赦。講真,呢班人知道自己做錯左未? 破壞了成個香港,放火燒人,用磚砸死人,幾多人朋友親人決裂,幾多年輕人犯法入獄,佢地道左歉未? 為自己的惡行付出了代價未? 公義未能顯然,我們與黑暴誓不兩立

    回覆刪除
    回覆
    1. //呢幾日班反對派侯選人成日講咩要和解,要特赦。

      我呢邊就無聽過所謂「和解」的訊息. 既然黃黑自稱無大台, 誰也不代表誰, 充其量即使有某位反對派侯選人話要和解, 都係呢位仁兄的個人言論. 佢要「和解」就先要交投名狀, 要公開道歉、寫悔過書、同埋割蓆, 如果能夠自首, 或上庭指證黑暴首腦就更好, 咁先叫真心誠意; 否則只能視這些「和解」訊息為政治投機言論, 可以不理(就好似販民從不公開譴責以上燒人殺人之事, 就係想借用其戰力, 唔敢得罪黑暴).

      //幾多年輕人犯法入獄,佢地道左歉未? 為自己的惡行付出了代價未?

      正如前述, 如果黑暴真係「覺今是而昨非」, 有犯法的就去自首, 又或出庭做證; 但如果只係好似葉得閒之類在旁吶喊助威, 好難要佢「付出代價」, 充其量封殺要佢走而已.

      以黑暴有青來說, 幾多人都好似最近上庭那些有青咁, 誓言「休想要我在獄中反省」. 在誰也不代表誰的環境下, 要求黑暴「投降」只是偽命題, 不可能實現又或者等到那些有青變成廢老, 好似「67暴動老戰士」咁才會知錯. 如果放唔低的話,也就是說你將要終生「與黑暴誓不兩立」. 其實長期憎恨某些人事都幾花自己精神心力的, 我就認為不值得.

      再講, 黑暴的中心思想並非自己要掌權, 而是不承認中共對我城的管治權, 不論是巷蜀也好、歸嬰也好, 總之就是要斬斷我城跟「邪惡的中共」的連繫. 呢一個「願景」不可能實現, 黑暴也同樣要生活在「痛苦」當中. 現在可見的最好結果就係呢班人都走去外國做政治難民, 再等阿爺睇吓點修改/解釋《基本法》, 切斷呢班人的永久居民身份.

      刪除
    2. 琴日CCTVB有選舉論壇片段, 就係見到條傻佬鳩叫要特赦
      講乜: 知唔知好多後生仔無晒前途

      回歸基本步, 成日O米你班契弟傳達: 年輕人上街既成本低, 年輕人又話自己無野可以輸
      系一般晒認知上, 年輕人/學生既資本係時間潛力=前途
      而"年輕人上街既成本低, 年輕人又話自己無野可以輸"既說詞, 就係無限否定左年輕人身上時間潛力既價值

      既然時間潛力既價值係低/接近零(無野),
      呢句:知唔知好多後生仔無晒前程 =>好多後生仔無佐個"零"
      咁, 即係無野啦

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //琴日CCTVB有選舉論壇片段, 就係見到條傻佬鳩叫要特赦

      再一次證明咗我唔睇CCTVB呢個特質。

      //"年輕人上街既成本低, 年輕人又話自己無野可以輸"既說詞, 就係無限否定左年輕人身上時間潛力既價值

      有青話睇「唔到未來」,咁「唔到未來」即係「「唔到自己有前途」,所以發窮惡搞暴動,邏輯上講得通。
      事實上被捕的唔少係「無一技之長」的有青,中剷/專業人士極少,亦乎「上街合成本低」之說。
      至於被捕的大專生,亦有唔少係讀埋啲唔知乜嘢水泡科的學生,讀神科將來搵真銀的又係極少數,同樣都係乎合「低成本」、本來就無前途的說法。
      係啲中學生做乜咁激,是否都是受網上言論、朋輩壓力影響、抑或係幼承庭訓,自小得黃C父母教導,呢個就木宰羊。

      刪除
  4. //再一次證明咗我唔睇CCTVB呢個特質。

    哈哈,我又忍唔住要講一件無聊事...今朝新聞講緊美國唔派官員去冬奧,出現"美國政客在未受到邀請情況下不斷炒作所謂的「外交抵制」北京冬奧會,完全是自作多情、嘩眾取寵,如果美方一意孤行,中方必將採取堅決反制措施。"之類,然後家中黃人突然發狂喪㩒遙控,不停㩒99,不停唸唸有詞:真係CCTVB,擦鞋狗,又想洗人腦之類,跟住我忍唔住話畀佢聽,呢個咪係99台囉,跟住佢就話:連VIU都變啦,一定係安插咗人入去啦.....我心諗咁個發言人係咁講嘛,複述都唔得,唔通要人作假新聞先得?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我感到有點震驚,你家中的黃人像是有些心理問題(不過話說回來,那一個深黃算是正常人),小心它做出傷害自己,甚至傷害他人的舉動。

      又一次證明,黑暴亂港害人不淺,多少家庭朋友反目,毁了多少人的前途,唉

      刪除
    2. //家中黃人
      可唔可以透露你家有幾多黃人?

      刪除
    3. //家中黃人突然發狂喪㩒遙控,不停㩒99,不停唸唸有詞:真係CCTVB,擦鞋狗,又想洗人腦之類,跟住我忍唔住話畀佢聽,呢個咪係99台囉,跟住佢就話:連VIU都變啦,一定係安插咗人入去啦.....
      //,唔通要人作假新聞先得?XD

      佢應該係諗住電視台唔會報呢段新聞,編採自主,無講大話但只係選擇性報導啫?

      //你家中的黃人像是有些心理問題(不過話說回來,那一個深黃算是正常人)
      //你家有幾多黃人?

      阿Y屋企同公司都大把黃人,日日俾班傻人圍住,咁先係清一色。

      又,呢班黃人痴得嚟幾搞笑(逃)。

      刪除
    4. //可唔可以透露你家有幾多黃人?

      其實得一個XD(已經佔咗三分之一XD),公司就真係得一兩個人正常,但已經好煩,睇個電視有要搶,日日咩都上綱上線,真係佢哋成日笑蝗國/小粉紅啲嘢,其實佢哋自己全部中晒,只係反向而已.....好在食嘢都仲未去到唔食MAX心之類...仲有少少理性,話晒有折XDXD

      刪除
    5. //好在食嘢都仲未去到唔食MAX心之類...仲有少少理性,話晒有折XDXD

      哈哈, 真係荷包最誠實 XD

      刪除
  5. //佢應該係諗住電視台唔會報呢段新聞,編採自主,無講大話但只係選擇性報導啫?

    希望係好似你咁講,但語境唔多似係XD(逃)。總之佢見到CCTVB報啲黃人被判監就好大反應,狂話痴線之類,VIU報反應就平靜好多,好似CCTVB係個法官咁XDXD。今日呢單嘢係第一次見佢連VIU都話埋XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. //總之佢見到CCTVB報啲黃人被判監就好大反應,狂話痴線之類

      嘩! 佢會唔會一時諗唔開, 走去恐嚇假法人架?

      刪除
    2. //嘩! 佢會唔會一時諗唔開, 走去恐嚇假法人架?

      佢仲要係正苦入面忍辱負重,因糧於敵,唔敢做啲咁嘅嘢嘅應該XDXD

      刪除
    3. 真係辛苦哂佢。我司的黃同事都因為強制安心而要「逆來順受」,再下一篇寫。

      刪除
  6. 我聽着傳媒一字不漏地
    轉載着外國政客指鹿為馬的瘋言瘋語
    也會感到很煩厭
    所以或多少能理解Y兄家中黃人的感受

    我覺得傳媒是需要背負社會責任
    為報導的結果負責的專業人員
    是應該排除對社會有不良影響的有害資訊的
    不能僅以報導真相為擋箭牌

    因此,哪管敵國官員的確曾發表什麼言論
    但言論的內容既是對國家的抺黑
    便不應直接轉載
    換成黃人的立場
    國家既是他們眼中的敵國
    看不過眼也是可以理解

    DM

    回覆刪除
    回覆
    1. //是應該排除對社會有不良影響的有害資訊的
      //言論的內容既是對國家的抺黑

      DM兄,welcome back!

      以上都只能算是「道德上」的要求,好難落實規管。就例如「太子站打死人」,雖然正常人都會懷疑這種說法的真確性,
      即使要報導都唔能夠盡信妄民無證無據的一面之詞,但傳霉作為商業機構,當然係「顧客想要甚麼就給甚麼」。是故「良心報導」只能存在於「有使命」的霉體手中。

      刪除
  7. 心血來潮,看了香港電台電視31台的
    地區直選論壇重温。周浩鼎全程謾罵田二少在「黑暴」期間為難警察、是「二五仔」等等。我覺得有點好笑,也記不起田二少如何為難警察。

    其實大家都知,清一色已不能改變,有如回到八十年代初。相信大陸及政府也不會對投票率有期望。


    // 最後,丙朗兄個 email 竟然唔係私人郵箱,而係 general mailbox (thirdsideoffice@gmail.com),似乎爭咁啲誠意囉。

    可能充滿誠意,因為是one-man band,選舉工程一腳踢!


    // 琴日CCTVB有選舉論壇片段, 就係見到條傻佬鳩叫要特赦
    // 講乜: 知唔知好多後生仔無晒前途
    // 係啲中學生做乜咁激,是否都是受網上言論、朋輩壓力影響、抑或係幼承庭訓,自小得黃C父母教導,呢個就木宰羊。

    夠年齡而犯法,就要承擔刑責。就算特赦,黃黑亦絕不會領情。毛主席話齋:「宜將剩勇追窮寇,不可沽名學霸王。」


    // 其實得一個XD(已經佔咗三分之一XD),公司就真係得一兩個人正常,但已經好煩

    辛苦你了!可不可以引導「三份之一家人」發展興趣,不講政治? :D

    [新界西北選區候選人:1號周浩鼎、2號田北辰、3號黃俊瑯]

    回覆刪除
    回覆
    1. //one-man band

      新屍遺應該唔只阿朗一個人喎!

      //我覺得有點好笑,也記不起田二少如何為難警察。

      田二爺好似提過支持搞毒辣調查痿完會。

      //就算特赦,黃黑亦絕不會領情。

      咁又唔係咁講。有着數黃人一定拎盡。

      //[新界西北選區候選人:1號周浩鼎、2號田北辰、3號黃俊瑯]

      哈哈,謝謝!



      刪除