2021年12月11日 星期六

洋腸萬是屋

有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場。當傷民紛紛搞移民之際,呢位洋腸竟然同不知是否巷婦的老婆在我城置業仲大搞裝修,唔怕俾「極權正苦」打壓成「外國勢力」受制裁失去自由,果然係「別人恐懼我貪婪」的又一例證(23:08—33:55):

樓盤傳真 2021/11/27 2021/11/27 22:09

大市焦點:恆隆皓日定位未明,開價有機會挑戰區內新高呎價開盤,可以先睹為快附近的環境及單位景觀。另外,自 2017 年推出過渡性房屋至今,速度及成效都備受質疑,參考計劃的機構及學者會分析狀況。

網上樓傳:恆隆相隔約 40 年在九龍灣推盤,面積竟然逆市愈開愈大,各戶型平均大 7% 至 13% 。今集帶大家參觀淘大花園細 2 房放盤,殘舊裝修,不過勝在低估價約 9% 。

設計廊:香港人裝修,經常以實用、儲物空間為第一條件。相反,外國人更懂得享受,即使開則有限制,家居也要做到舒適為先,儲物等實用功能也要呈現得舒服才可。

樓住當年:當「供平過租」放盤出現,不少人認為是投資機會。回到 2000 年樓市下跌時,也有這些類型放盤,還請來代理談談如何分析物業的投資潛力。

裝修解密:裝修也可以抗疫?近年市面開始出現特殊油漆產品,稱能夠消滅病毒、驅蚊等,到底當中科學原理為何?新一系列油漆進階會探討。

呢位有青切雞C十分有趣,個價錢竟然可以去到以萬為單位的小數後兩個位,即係700蚊都寫埋出嚟,唔通真係咁老實?

洋腸夫婦買入日出康城首都三房,705呎,有青切雞C依照洋腸戶主要求,三房改兩房,梗廚變開放式(左上、右上)。有青切雞C將玄闔打造成「畫廊」,配上磁石路軌射燈加強氣氛,但要擒高擒低較角度,則未免太掃興(左中、右中)。牆中(揼釘?)掛上洋腸戶主去旅行時買入的畫作,包括「蘇絲黃的世界」式老舊我城照、仲有無厘頭添幾隻中文字的抽象畫(左下、右下),夠哂獵奇 feel。

儲物室用上穀倉門設計,有青切雞C話會增添田園風(左上、右上);但同樣的一道門,鎢絲 sir 就話好有工業風,真係乜都係切雞C講哂。雖然洋腸戶主 Edward 鍾情木色(左中),但有青切雞C卻想避免用得太濫,於便將穀倉門油白,又開兩個窗口透光,話可以慳返啲電費(右中、左下)。有青切雞C刻意唔做 display 櫃,只係在飯廳的轉角牆則放上矮櫃儲物,再隨意在櫃頂放上一些收藏品,融入生活(右下)。

儲物櫃主要設在客廳,伸延至電視櫃,並隴藏主人房暗門;儲物櫃上中下通空增加使用上靈活性,感覺上亦無咁累贅(左上、右上);而石紋特色牆就用來襯返戶主從舊居保留的木紋電視櫃(左中)。廳區留有大量空間給戶主夫婦「做運動」(右中)。梳化背的中空牆的高度係有青切雞C根據洋腸的身高訂造,方便挨住擺個甫士同疑似坐咗老婆個位的「長髮及胸」記者妹閒聊(左下、右下)。

有青切雞C拆掉廚房與隔離客房之間的牆壁,變成開放式廚房和多用途空間(左上、右上)。廚房U形佈局,考慮到從雪櫃拿食物出來、洗切、煮、然後上檯的工序(左中)。廚具見到有對筷子,洋腸疑似娶了個巷婦做老婆(右中)。另外櫃具也有隱藏式垃圾桶和拉籃儲物(左下、右下)。

多用途空間則可以俾洋腸戶主坐上窗台扮文青(左上,右上)。窗台櫃伸延出來,底下又可以儲物(左下)。客次無乜點影,只係話有洗衣機、浴室寶和晾掛設備,可供戶主做完運動返嚟快快洗衫(右下):

主人房無乜特別,只係附設有大衣櫃(左上、右上)。床頭那幅地圖原來是洋腸的結婚簽名畫,得知巷婦老婆叫 Maggie(左中、右中)。床頭燈有特殊功能,當洋腸睇完呢本《Why Nations Fail》之後可以放在燈上,盞燈就會先動關上,兼當成書簽用(左下)。有青切雞C又拆掉主人房與隔離客房之間的牆壁,改以玻璃間隔,更加透光(右下):

衣帽間以地台設計,可供儲物(左上)。室內就有中空櫃懶型咁俾戶主掛衫,下方就係櫃桶(右上、左中),並設有無影出嚟嘅企身大櫃。衣帽間另外整個櫃仔來展出洋腸戶主的運動獎項,牆上仲掛上唔少「戰績」,最吸晴的就係去過東京跑馬拉松,以2小時34分完成添(右中、左下、右下)。成間屋老婆 Maggie 就無份 show off 包包同 shoe collection,果然係有洋腸就萬事足!

***

精華版如下

12 則留言:

  1. 點解畸寶唔將洋腸嗰全名打格..不過其實淨喺用啲擺設同埋嗜好就起到底了---連鏡都上埋,可能洋腸就喺想俾全傷巷知XD

    //唔怕俾「極權正苦」打壓成「外國勢力」受制裁失去自由,
    傷巷零本地病例,對於呢位洋腸而言喺非常自由的XD(有冇裝安心出行呢)
    又或者突然想急急腳賣樓回祖國,呢個喺一嗰廣告嚟XD

    //衣帽間另外整個櫃仔來展出洋腸戶主的運動獎項,
    如果喺之前啲巷男就多數喺擺啲figure呀模型呀啲大唔透嘅嘢了,真喺冇得比的XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //對於呢位洋腸而言喺非常自由的

      除埋罩, 應該有打針 XD

      //連鏡都上埋,可能洋腸就喺想俾全傷巷知

      洋腸夠哂自我夠型格, 又有自信, 俾着我係巷女都鍾意喇! 唔通鍾意巷男kidult 咩?

      //巷男就多數喺擺啲figure呀模型呀啲大唔透嘅嘢了,真喺冇得比的

      收藏品最好就係用錢買唔到(好似洋腸的自己戰績), 又或者係啲vintage 嘢, 世間罕有的, 否則真係唔明買返嚟的模型有乜好display. 你話自己手工DIY都仲有價值.

      刪除
  2. 呢d裝修咪幾好,正正常常舒舒服服

    // 個價錢竟然可以去到以萬為單位的小數後兩個位,即係700蚊都寫埋出嚟,唔通真係咁老實?

    估計係洋腸要一分一毫都計得清清楚楚XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //估計係洋腸要一分一毫都計得清清楚楚

      今之切雞C劏唔到水魚了。

      刪除
  3. //呢d裝修咪幾好,正正常常舒舒服服
    洋腸冇要求整色整水做個米帝(真.祖國)風出嚟,唔得似以前嘅巷人細細間屋夾硬又嬰輪風又倭國風---洋腸頂攏都喺一兩幅獵奇feel畫同埋以前住過地方嘅海報,唔使勞煩切雞C又可以隨時換畫XD

    要挑剔就喺嗰玄關燈軌直插去門咁,如果唔喺黑色就冇咁顯眼。開放式廚房喺老毛病但喺老外確實興呢一套。梳化背的中空牆冇靠有啲怪,都喺實心好啲。

    //你話自己手工DIY都仲有價值.
    冇記錯魔兄令尊做的雕刻,就真喺值得收藏

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔得似以前嘅巷人細細間屋夾硬又嬰輪風又倭國風

      中剷巷豬真係好鍾意扮嘢,無嗰樣整嗰樣。

      //玄關燈軌直插去門

      切雞C好 proud of 呢個 design 架!

      //梳化背的中空牆冇靠有啲怪,都喺實心好啲。

      呢啲風水嘢,洋腸唔會識,更加唔使旨意(疑似)巷女老婆會理。

      //令尊做的雕刻

      好記性!如果唔係有咁多 unique 嘅擺設,我都會養返隻(兩隻)貓仔玩吓...

      刪除
  4. 魔兄魔兄,我試到間好味既野也,碧街間嘉多利,如果食布甸包就要排下隊,但其他唔使排既野都好有誠意也,你都快啲去試下吖!!(無視左你鐘唔鐘意食呢啲野XD) 做野成日好忙有時假都無得放咁,更加enjoy食呢啲comfort food XD

    好少見戶主出鏡,有啲攪笑,雖然有啲位怪怪地但同平時啲塞內設計比,呢個好好多!

    //令尊做的雕刻
    //unique 嘅擺設

    仲有唔夠一個月就全面禁售象牙產品,見親果啲條例廣告同果啲鋪頭都諗起你爸爸(相關既篇章XD):)

    //養返隻(兩隻)貓仔

    有個同事屋企人敏感,租左個地方(工廈)黎養兩隻貓,平時放工放假就去陪佢地同清潔再返屋企,用app餵同睇cam,有埋夜視咁,聽落好慘但望落環境同佢對佢地似乎都幾好,日頭啲窗透到光俾佢地分到日夜咁

    話說我摱車邊買左星凱堤岸間套房連pantry,幾轉都抽唔中揀唔到想要既有太陽果啲,係2座A向北,間格麻麻但總算上左車,如果八運入伙,座向好似係旺丁唔旺財,有機會既話贈我幾句吖XD

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. //碧街間嘉多利,如果食布甸包就要排下隊

      嘉多利天然酵母手作麵包店 應該無堂食位?外賣拎返屯門太遠啦,買完係街食又好似唔係太好,變咗黃人眼中的蝗民。

      //好少見戶主出鏡,有啲攪笑,雖然有啲位怪怪地但同平時啲塞內設計比,呢個好好多!

      洋腸先唔怕「醜」(係中國人太內斂啫!)。呢個單位個 design 算 okay,無乜無無謂謂的花臣。

      //唔夠一個月就全面禁售象牙產品

      我家中的象牙擺設都係來自西伯利亞冰層下的古象牙,如果要賣我都可以拎豁免,當年老父個老細有俾證明書的(當然這些都是非賣品)。

      //日頭啲窗透到光俾佢地分到日夜

      貓仔仲可以哂太陽添!

      //有機會既話贈我幾句吖

      可以呀。巒頭理氣要相配,窗外景色都好重要,如果淨係以星盤講,係差咁啲架啦。

      刪除
    2. //外賣拎返屯門太遠啦,買完係街食又好似唔係太好,變咗黃人眼中的蝗民。

      我第一次買時係係隔離登打士街公園食XD佢有埋盒都方便唔會跌到碎出去XD啲黃人掃街都係係街食啫XD我都遠XD試過外賣出爐嘅芝士包隔左一個鐘都仲熱,我估即場食實勁辣口XD布甸唔熱時質地都仲係流動XD啲酥我本身都鐘意拎走唔熱無咁香口懶係無咁熱氣XD

      //當然這些都是非賣品

      如果係我都唔會捨得賣:)

      //窗外景色

      睇啲航拍片,無估錯嘅話應該望出去左右係同屋苑樓景,正前係工廈上加少少山再上加少少天,無乜景可言XD

      -Z

      刪除
    3. //試過外賣出爐嘅芝士包隔左一個鐘都仲熱

      我都好鍾意外賣咖哩魚蛋、炸雞脾、油池、煎釀三寶返屋企食 XD

      //無估錯嘅話應該望出去左右係同屋苑樓景,正前係工廈上加少少山再上加少少天,無乜景可言XD

      面壁要睇吓近唔近, 同埋有無罅位, 易藏煞氣.

      可參考蔣匡文《建築師揀樓智慧

      刪除
    4. //可參考蔣匡文《建築師揀樓智慧》

      書未睇,但睇完你留言一口氣睇左好多條佢係灼見名家嘅片,有趣!謝推介!��

      -Z

      刪除