2021年12月1日 星期三

魔術師資產配置(2021年11月結)

本月結算,尾股臨天光癩尿,本來收水和驚唔知幾時加息已經開始有少少腳軟,月尾受新變種病毒 Omicron 嚇一嚇,加上我城股市「妹吓妹咔」(拉燈仔腔)已有一段時間,令魔術師投資組合整體都係向下。縱使如此,沉船基金仍能穩守第一位,靠尾帝一眾神股頂住,逆市較上月升2.13%,每單位收報$186.54(我城貨幣,下同)。以防守股為主的生活基金每單位收報$141.72,較上月微跌0.91%,無大跌已經足夠令生活基金升上第二位。合格線現金及債券組合每單位收報$137.63,較上月跌2.62%,但最終仍升一級至第三位,同樣都係以守行先。

複式盈富上月果然係只死貓彈,每單位收報$133.82,較上月大跌7.06%,佔第四位。實金和虛弊都係先升後回,每單位收報$133.52,較上月跌1.02%,保持第五位。強積金組合都係受恆指基金拖累,幸好有環球債券基金減低跌幅,結果每單位收報$123.55,較上月跌4.93%,排第六。房託組合依然包尾,每單位收報$118.02,較上月跌2.93%。

魔術師一早就有講,共存派不斷製造變種病毒,阿爺只能閉關鎖國,死守清零,形成全球攬炒格局,股市債市自然無運行;於是樓市方面,除了「移民急讓」仲會有咗「賣樓救股」,加上臨近年尾,一眾錢莊唔再追數,估價亦會傾向保守,留返空間給下年估高啲價做多啲生意。魔術師資產淨值每單位收報$18,740,較上月跌1.96%;淨流動資金則較上月跌4.68%(較2016年3月31日基數升74.18%)。

資產負債分佈如下,照例都係正資產,相當健康,但原來不動產佔總資產值51%(=12,418.84/(3,908.43+464.7+3,202.44+4148.84+12,418.84)),足證魔術師都走不開一般傷民的套路,相對低波幅的物業是淨資產的定海神針:

最後,本月魔術師身家的 beta 值不變為0.36,Standard deviation 為 3.18%,兩者對上月皆沒有變動;但跟痕指關連性卻為56.35%,較上月微跌。睇怕如果由巷股「走資」至尾股,跟痕指關連性只會愈來愈低也。

沒有留言:

張貼留言