2021年12月3日 星期五

嚴選影音產品(十)之升級真.無線藍芽耳機

返咗新工幾個星期,魔術師有樣嘢仲係好唔習慣的,就係公司無提供 headset 俾同事,所以每次開 Teams/Zoom meeting,都要「爆房」開着手提電腦個 speaker 同 mic 傾。由於電腦內置的米高峰唔係指向性,收音本來就唔係太好,加上有青同事們一係離開個咪九丈遠講,一係就係咁後生已經無厘中氣,以蚊螆咁細嘅聲講(扮斯文?),加上電車仔講英文好多時都𦧲𦧲脷,搞到魔術師聽得好辛苦。

為咗改善情況,魔術師又唯有再次「私器公用」,拎自己部舊舊的的藍芽耳機返公司當 headset 用(見《真.無線藍芽耳機 Sony WF-1000X 開箱》)。於是趁雙十一光棍節兼感恩節 Black Friday 各大網購平台大把促銷活動,魔術師把自用的真.無線藍芽耳機升級。今次魔術師幫襯的不是(扮?)黃黃地的「維基跌市摩」,而係藍底(色)網站「乜都有喎」:

(圖片來源:友和網店,captured on 26 Nov 2021)

雖則話「自動牙刷頭」Apple Airpods Pro 大特價只售我城貨幣(下同)1,500,但限量5部又要搶又要聖,魔術師就無性趣趁墟同人鬥快。況且根據網上評測(見伸延閱讀),魔術師用開的 Sony 耳機的後續升級版 Sony WF-1000XM4 的表現似乎遠勝蘋果。咁就唔使講咁多,魔術師今次都係唔會轉會,一於繼續用 Sony。

雖則話 Sony WF-1000XM4 售$2,149,街上應該都有鋪頭做呢個價,但用大貓信用卡仲可以慳多200大元:

(圖片來源:友和網店,captured on 26 Nov 2021)

折實唔使$2,000 埋單,而魔術師用 RED Card 仲可以以折實價拎多4%(即約$78=1.974x4%)回贈:

(圖片來源:友和網店,captured on 26 Nov 2021)

「乜都有喎」以順風派送,11月26日星期五凌晨落單,29日星期一已派到魔術師屋企附近的智能櫃,效率都幾高:

(圖片來源:友和網店 > 送貨方式,captured on 26 Nov 2021)

拆開順風泡泡袋包裝之後,件貨外貌良好:

Sony 包裝以紙盒為主,走環保路線,內有主機、說明書、三隻 size 的耳塞、USB-C 線等,唯一不足之處就係搣開咗膠紙之後,個盒便會分開兩半,唔能夠輕易地「復原」pack 返好:

叉好電即時試聽,都係用陳潔麗《傷信》同埋小背心的《K歌之王》:

***

伸延閱讀:

What Hi Fi:Sony WF-1000XM4 vs Apple AirPods Pro – which are better?

真.無線藍芽耳機 Sony WF-1000X 開箱

7 則留言:

  1. 公司開會私器公用,梗係taobao有綫幾十蚊連長咪那種啦.. 即插即用唔使叉電又唔驚唔見... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就用買三星手機包埋果條,我日日用都ok,冇投訴

      刪除
    2. //有綫幾十蚊連長咪那種啦.. 即插即用唔使叉電又唔驚唔見

      如果終日坐係位唔郁就有線好,但我成日要拎住部 notebook 走嚟走去, 有線就比較麻煩喇.

      //三星手機包埋果條

      我試過用舊款 iphone 送嗰條, 個 headphone 舊磁鐵超勁, 戴一陣就頭痛...

      刪除
    3. 舊款iphone送嗰條戴一陣就跣出嚟(可能耳朵構造異乎尋常XD),完全冇用櫃桶一大堆...

      //都要「爆房」開着手提電腦個 speaker 同 mic 傾
      公司間房有冇收音廣播裝置呢

      刪除
    4. //完全冇用櫃桶一大堆...

      我在櫃桶的一大堆是各式USB線. XD

      //公司間房有冇收音廣播裝置呢

      應該無, 有都似乎都係大廈管理處叫人走火的通訊用吧?

      刪除
    5. 因為疫情所以公司會議室都安裝視頻裝置現場收音廣播,老細喺屋企zoom in時把聲3D環徊立體"說有光就有光",會議室嗰鏡頭仲會識轉去夠膽發聲嘅人呢XD

      刪除
    6. //老細喺屋企zoom in時把聲3D環徊立體"說有光就有光",會議室嗰鏡頭仲會識轉去夠膽發聲嘅人呢XD

      舊公司都有呢種 equipment,好似好 hi-tech 但好使唔好用. 依家呢家新公司規模細, 電車仔們又喜歡 work from home, 裝來都無乜意思.

      刪除