2021年12月13日 星期一

與黃人共存

自從特衰正苦強制傷民用「安心」之後,公司的黃人同事都如喪考妣,紛紛查詢點樣安裝「安心」,使唔使填個人資料;又或者考慮買部垃圾手機裝「安心」咁話。魔術師心諗,你唔想掃「安心」,大可以:

1. 帶飯;係就係夠哂健康,不過女同事都話可以接受,但男同事就實在太唔 chill 喇!

2. 買外賣:都可以嘅;不過買外賣等於各自叫,唔符合眾黃人同事都喜歡即興柴娃娃齊上齊落的習性。

既然死都要出去食,咁無辦法架喎!點都要被逼裝「安心」囉!魔術師當然一早就習慣用,但係見到班黃人同事個個好似的士司機咁,手機擺滿枱,就不禁想笑!

食肆今起強制安心出行 市民無奈不滿「冇得揀」 餐廳負責人嘆難執行 2021-12-09 19:11:08

【有線新聞】市民今日起進入所有食肆以及表列處所都必須用安心出行,有餐廳擔心執行時遇到困難,食環署就說初期會多宣傳和勸喻。

「我沒有(安心出行),填紙可以嗎?」

「不可以,不好意思,所有餐廳都不可以。」

這位先生不記得裝安心出行,不能堂食,有人就即場下載。鄭先生:「我印象中是最近(實施),忘記是今日,我覺得作用不一定大,對於防疫而言。」

石硤尾這間餐廳原本為了方便長者和學生,不用填資料,一直都做A類食肆,但現在就要轉做B類。餐廳近門口位置擺放表格,讓豁免人士例如長者、15歲或以下及殘疾人士填寫資料。陳女士:「當然不開心,不過沒有辦法,很多事都講求自由,喜歡就做、不喜歡就不做,但現在這樣即是迫人沒有選擇。」

餐廳有個零售區,考慮到少了顧客堂食,笑口棗、油角等賀年食品都提早入貨,希望彌補強制掃安心出行帶來的損失。負責人又說,新措施除了影響生意,實行上亦都有困難,張小姐:「究竟我如何分辨學生是否15歲?香港的長者是否人人學歷水平都高,全部都懂得寫字?有些長者可能說家鄉話,我連他說甚麼語言都不知道,他說中文名,又不懂得寫,我們是否就要將他拒於門外?

食環署副署長黃淑嫻:「我估計大家可以用常理處理,需要一些時間適應都是初期的問題,我相信運作一段時間後,應該這些問題可以解決。」黃淑嫻又說,在新措施推行初期,執法人員會著重宣傳和勸喻,相信業界不會有很大困難。

魔術師就實在唔明,呢間公司都叫做係 IT 公司,有青電車仔眾多,唔少都係堅持填紙仔到最後一刻(幾乎就要為「填紙仔的最後一天」打卡留念),問佢地擔心乜又講唔出(好在唔會扮唔識字、扮無家者),只係話「唔明如果唔使填個人資料的話,正苦又點可以追蹤到個別人士行蹤」。擔心一輪但係又無證據話「安心」會洩露私隱,魔術師只能假設係理黃人同事「軟性抗爭」的藉口,同戴黑色口罩一樣...

作為「良好市民」,魔術師有天在午飯閒談中試過「扮黃」,實行小罵大幫忙:話「安心」唔紀錄用戶行蹤,只不過係如果你去過某些地方當時又有中招者出沒的話,就會提醒你去做檢測,萬一確診才會要求你上載行程紀錄俾陳姑娘班手下去再追蹤。要去到「確診(或初步確診」呢一步先會拎到你個人資料,其實都好安全,無乜私隱問題;不過由於掃唔掃碼純屬自願,食肆員工亦管唔到咁多,你唔掃就無人知道你的行蹤,你亦唔會收到你曾經同中招者共處一室的訊息,呢個都算係「防疫漏洞」...

點知馬上就被同枱的蝗妹新同事N打斷,正色道:「政府咁做係假設市民都守法,依家係有班人唔守法啫!」

哇!開口埋口「依法乜乜乜」,果然蝗味十足,天真得嚟都幾傻,唔知佢係咪唔知自己身處黃營。魔術師乜鈄過眼望去,只見其他黃人同事都不動聲色,是否扮聽唔到就不得而知了。

希望蝗妹新同事N唔會覺得同班黃人共存太辛苦喇!

食完飯返到公司,同事H就跟同事們單一聲,話:「我聽日下午放半日假去打針,如果唔掂後日就會放多日...」

頂!同事H30幾40歲,原來仲係未打針人口之一,果然黃得交關。但點解咁多個月都唔去打,依家忽然就要打呢?唔通約咗朋友去唱K、揼骨定係麻將耍樂?

(圖片來源:食物環境衞生署 - 主頁疫苗氣泡下載表格/海報/認可疫苗列表, captured on 12 Dec 2021)

無驚無險又到放工時,繼「安心」之後一眾同事又在「熱議」打針。魔術師也就湊熱鬧過去打掙消息。其中又係30幾的同事L就話自己「無 incentive 去打」。於是魔術師又「扮黃」,話正苦之前誇下海口話全民接種率夠高就有得去旅行,點知依家愈打針政策就收得愈緊,完全係呃人嘅!

賓賓同事E見魔術師「黃黃地」,便問:「你打咗針未?」

魔術師便回應說在舊公司時已打了,如果唔打會被上司不時「關注」你的健康情況...

南亞同事J忽然又插口:「但我地有自由唔去打針架喎!」

魔術師就話:「如果你要見客,通常都規定你要打針架喇!要知道你『有自由』唔打針,公司都『有自由』調你職位、寫衰你 apprasial、又或者炒咗你、唔同你續約,fair enough。」

南亞同事J聽罷,微微咋舌,似是很驚訝。

賓賓同事E又問:「咁你使唔使俾 proof 你上司睇架?」

魔術師心諗唔通想「鬥噏」自稱自己打咗針就算數?知道眾黃人同事都擅於走精面鑽空子,可以唔 formal 便唔 formal,只好說:「我舊上司就無問我拎針卡,不過因為我有攞『打針假』,所以都 send 埋俾佢,凡事有證有據 formal 啲好。」

早就估到黃人為了「軟性抗爭」寧願唔打針搵自己條命較飛都要攬炒,但就諗唔到原來魔術師才是眾黃人同事的「保護屏障」,說好的「>70%接種率才可以通關」應該就係俾呢班黃人拖住後腳!

深入敵陣傾完一輪,魔術師便返位執嘢,順便清埋 email 準備收工。這時終於發現了為何眾黃人同事咁關心打針的問題:

原來聖誕聚餐是在某 D 類食肆舉行,要食免費餐就一定要打針!不過 book 唔 book 到期要聚餐14日前打,就未必人人都做到了...

(圖片來源:食物環境衞生署 - 主頁疫苗氣泡下載表格/海報/認可疫苗列表 > 餐飲處所 D 區, captured on 12 Dec 2021)

***

伸延閱讀:

安心出行官方網站

政府向無家者發證明書豁免使用安心出行 有食肆指不了解流程 社協倡增後備方案 2021-12-09 22:00:56

【有線新聞】政府授權四間社福機構向無家者發出證明書,豁免他們用安心出行,究竟取得證明書是否可以暢通無阻吃飯?

無家者Johnny拿到社區組織協會發出的文件,證明沒有智能手機、用不到安心出行,證明書到手了,但能使用嗎?「我想問我沒有安心出行,我用政府這張證明書可以嗎?」「這我不知道。」餐廳職員似乎不太清楚、擾攘了一會,最後都容許Johnny填紙仔、代替安心出行。到了另一間連鎖快餐店,「這張紙可以,對嗎?填資料就可以。」兩名職員先後看了約一分鐘才放行,雖然順利入到餐廳,但Johnny認為政府宣傳不足,無家者即使拿到證明書都未必有用。JOHNNY:「有些不知道就不讓你(豁免),有些給他看證明書都未必回應你,例如下午1時繁忙時段去,誰會有空管你?可能做個濃縮版、做一張卡,一面是政府資料,一面是我個人資料,過膠、方便袋着。」

社協幹事吳衞東認為政府安排得太倉卒,「我們一早就告訴政府,有八成無家者都很可能沒有智能電話,中長期希望政府考慮一下,除了用智能手機的安心出行外,創科局可否想些創新辦法,例如用八達通或智能身份證作為後備方案?」

他估計一個月內會發出近一百張證明書給無家者,外展隊會進行探訪,核實無家者身分後,才向他們發出證明書。

40 則留言:

  1. //很多事都講求自由,喜歡就做、不喜歡就不做,但現在這樣即是迫人沒有選擇。
    //南亞同事J忽然又插口:「但我地有自由唔去打針架喎!」
    刁民咁多,只喺魔兄同事已經有咁多人冇打針(我第三針都打咗今次唔使打牛精液苗yeah)真喺唔使旨意有得通關。又呢幾嗰南亞賓賓同事真好笑,佢哋如果喺南亞賓賓國,同一款疫苗又喺唔喺會唔打呢?

    //同事H就跟同事們單一聲,話:「我聽日下午放半日假去打針,如果唔掂後日就會放多日...」
    公司最好規定星期五下午打,冇得放假XD

    //希望蝗妹新同事N唔會覺得同班黃人共存太辛苦喇!
    魔兄要多啲照顧"天真得嚟都幾傻"嘅新妹妹N,同處一個氣泡相依為命XD (逃)

    回覆刪除
    回覆
    1. //我第三針都打咗今次唔使打牛精液苗yeah

      嘩,咁你可以以猿怪獸腔宣稱自己體內啲抗體數量有幾多幾多了!

      //公司最好規定星期五下午打,冇得放假XD

      仲可以包裝成 Friday early leave XD

      //同處一個氣泡相依為命

      真.相濡以沫 (想像吓個畫面) XD

      刪除
  2. //呢間公司都叫做係 IT 公司,有青電車仔眾多,唔少都係堅持填紙仔到最後一刻(幾乎就要為「填紙仔的最後一天」打卡留念),問佢地擔心乜又講唔出(好在唔會扮唔識字、扮無家者),只係話「唔明如果唔使填個人資料的話,正苦又點可以追蹤到個別人士行蹤」。擔心一輪但係又無證據話「安心」會洩露私隱,//

    作為電車人, 我覺得應該疑假似真既漏洞, 天馬行空既偷個資操作都要作幾個出泥囉
    O翕唔出實屬垃圾

    //聖誕聚餐是在某 D 烡食群舉行//

    黃老闆應該自己搵間"神秘屋"出泥搞聚會, 先係對抗惡法既正途
    咁即係變相提供誘因.....係強迫, 係強逼D黃人無晒選擇權

    罷工爭取聚餐折現5舊, 禮物折現2舊, 提供"神秘屋"以供同事用膳
    三大素求, 缺一不可XD

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //O翕唔出實屬垃圾

      我都覺得佢地呢種「抗爭」模式太廉價 XD

      //提供"神秘屋"以供同事用膳

      如果去「安全屋」仲可以有佳仔做 special guest,人人都想打7佢。

      刪除
  3. //南亞同事J、賓賓同事
    3粒星未? 未就要趕佢走啦! YC唔係好維護本土利益的嗎?

    //魔兄要多啲照顧"天真得嚟都幾傻"嘅新妹妹N,同處一個氣泡相依為命XD
    愛情故事好多時都咁樣開始

    唔願意遵守GAME RULE又無能力離開副GAME,巷府呢個GAME MASTER仍然體諒,真係唔係偏愛做唔出。

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //3粒星未? 未就要趕佢走啦! YC唔係好維護本土利益的嗎?//

      你對YC了解唔夠深
      維護本土利益, 有下半句: 《不受大陸人侵佔》, 係有針對性既

      甚至, 大陸人都唔係絕對地趕
      大陸人一樣可以被接納, 只要佢地"團結系聾屍旗下"
      湖北其, 深圳聰們, 做埋頭頭都仲得
      如果YC奪權成功, KING就係痴瘋仔, 湖北其們中選一個,
      成個傷巷俾X埋大陸人都仲得,
      本土利益?

      接納南亞只係小CASE - 答得出五大訴求係乜就合格 (亂答就得, 問果個都未必記得)XD

      《維護本土利益》, 只係一句正字正確, 不容反駁既口號

      --Dogdogchi

      刪除
    2. //3粒星未? 未就要趕佢走啦!

      南亞仔好似有三粒星, 賓賓就唔太肯定.

      //《維護本土利益》, 只係一句正字正確, 不容反駁既口號

      同「反清復明」一樣...

      //大陸人一樣可以被接納, 只要佢地"團結系聾屍旗下"
      //如果YC奪權成功, KING就係痴瘋仔, 湖北其們中選一個,

      黃人總之係一齊對抗「邪惡的殺人政權」就可以做盟友, 真係深得「敵人的敵人就是朋友」的真義.

      //唔願意遵守GAME RULE又無能力離開副GAME,巷府呢個GAME MASTER仍然體諒,真係唔係偏愛做唔出。

      其實大把有青都係唔願意守規則但又無能力離開, 所以才咁「絕望」. 依家正苦仲係好 care 俾人話佢「放棄一袋年青人」的.

      刪除
  4. 魔兄緊貼潮流,以Chill代替Cool.

    回覆刪除
  5. //希望蝗妹新同事N唔會覺得同班黃人共存太辛苦喇!

    都好仲有一個,算好,我果度連唯一一名就退休嘅正常上司,都被同化咗,本來話退休要返大灣區,而家日日畀佢個仔同啲公事不斷洗,都怕到要移民去米帝XDXDXD
    公司除咗啲洋腸洋妞之外,已經完全淪陷...

    回覆刪除
    回覆
    1. //本來話退休要返大灣區,而家日日畀佢個仔同啲公事不斷洗,都怕到要移民去米帝

      你估真係咁多人做得到咩? 咁都要有米先移到去米帝「退休」架!

      刪除
    2. 咁佢好有錢嘅,蝗國同泰國都有唔少物業,佢屋企都幾豪㗎,幾層樓,後面個花園有樹又有河,十號風球個陣水漲到幾乎入屋,嚇死佢XD

      刪除
    3. 如果係咁有米嘅, 應該唔會「甘於」返大灣區退休, 講吓嘅啫; 真心是「崇優」,去米帝長嘆, 扮俾黃人嚇親囉!

      刪除
    4. 觀念真係好扭曲
      《「崇優」,去米帝》, O米即係自認二等公民, 去西鬼國佬契弟
      有錢仲要做契弟? 傻的嗎?!
      有錢梗係返大灣區做大爺, 次選去東南亞都唔錯

      有錢週圍都有屋計, 無乜話"移民去邊度"
      去米國叫陪太子讀書
      太子讀完/唔讀, 買張機票又飛去第二度住, 選擇權永遠系自己手

      有錢, 就係獲得自由既最優方法
      有青有路唔揀...

      --Dogdogchi

      刪除
    5. 應該話佢好易被影響XD
      佢以前成日上大灣區玩,所以係大灣區買樓,後來去完泰國覺得好正,就話退休要去泰國,又買咗樓,後來有一次係泰國遇到黑警定黑海關,覺得好黑暗,又決定要回到祖國嘅懷抱XD 跟住之前上郵輪被強檢咗三次,覺得好麻煩,好多餘,就同黃人搭上線,又話要去移民英國,唔知今次買咗樓未XD 可能真正原因係呃佢老公買樓畀佢XD

      刪除
    6. //有錢仲要做契弟? 傻的嗎?!
      有錢梗係返大灣區做大爺, 次選去東南亞都唔錯
      有錢週圍都有屋計, 無乜話"移民去邊度//
      //有一次係泰國遇到黑警定黑海關,覺得好黑暗
      //上郵輪被強檢咗三次,覺得好麻煩

      「貧窮限制了 dogdogchi 的想像」(逃)淨係講我城,買樓講 location,location 除了反影交通基建、校網、仲有鄰居質素,所以太古城分層隨時貴過一幢三層高但隔離係一腳牛X圍村人的村屋。去米帝崇優就係咁解,唔係錢嘅問題係對於呢班中高剷來說,同白鬼講英文總係「高級」過講蝗話。

      //可能真正原因係呃佢老公買樓畀佢XD

      咁如果係女人靠老公,而老公又俾得起,都無佢地修。有錢就是住性。

      刪除
    7. //同白鬼講英文總係「高級」過講蝗話//

      中心思想O米係自認契弟囉

      //跟住之前上郵輪被強檢咗三次,覺得好麻煩,好多餘//

      同個FD系羅湖坐地鐵, 佢又係好煩過X光
      日本地鐵唔安檢, O米有地鐵小丑
      係傷港人下下膽正命平, 趕三幾分鐘緊要過乜, 拎自己條命"較飛"自己唔覺

      --Dogdogchi

      刪除
    8. 尋晚收到消息,阿媽話佢移民咗去米帝嘅黃人舊同事,突然打嚟講話佢全家都好幸福(誤),係全家除咗佢自己都確診先真。佢表示收到通知話佢老公同啲仔都確診,叫佢哋全家自我隔離10日,一啲支援都無畀,然後就由得佢哋係到自生自滅。個舊同事又話一般唔會話你聽中咗邊種,米帝坊間流傳如果被送院就係DELTA,如果係叫你自我隔離10日的話就係中咗Omicron,所以佢估計全家都中咗OMICRON。佢個仔要返學就打咗疫苗,佢帶個仔返學都打埋,得佢老公堅持唔打,結果個仔生龍活虎,佢老公病到落唔到床,但又唔出得去睇醫生,米帝又唔派藥。唔知佢係擔心所以打嚟,定太無聊所以打嚟...

      刪除
    9. //突然打嚟講話佢全家都好幸福//
      雷霆雨露, 皆是君恩...SOR 呢期睇多佐穿越小說
      米帝係THANKS GOD 先真
      人地系米帝染到COVID-19真心好幸福囉
      唯一可惜係染唔到米帝出品既ALPHA, 染到就完美
      反正又無正式通知係染邊款, 心中相信自己染ALPHA就得, THANKS 埋QUEEN 添

      //除咗佢自己都確診先真//
      咁就唔夠完美O勒
      不過都唔駛擔心, "自我隔離"係染病同唔染病一齊困系間屋度, 未染既家人都好易染埋
      米帝為佐要全家都好幸福都花佐唔少心思 XD

      --Dogdogchi

      刪除
    10. //得佢老公堅持唔打,
      竟然連先前嘅牛精液苗都唔打,真喺唔愛國XD

      //叫佢哋全家自我隔離10日,一啲支援都無畀,
      想要米帝咩支援?777底底口罩?敲竹槓灣集中營?肥John掛住開party ,未快死最好唔好煩醫院喇..

      //個舊同事又話一般唔會話你聽中咗邊種,
      因為唔會嗰嗰病例都去驗,每日咁多病例驗唔切的。

      //結果個仔生龍活虎,
      多數喺啲細路從學校惹返嚟累全家,叫個細路唔好學啲小洋腸見到咩都攬攬錫錫喇XD


      刪除
    11. 佢話一啲藥都無喎...只係齋呆係屋企十日,佢老公病到起唔到身都無人理咁話

      刪除
    12. //中心思想O米係自認契弟囉

      呢種人心目中唔會覺得係矮白鬼一截。即係好似以前窮書生入贅富人家族一樣,反而係覺得與有榮焉。

      //傷港人下下膽正命平

      係膽正命平就唔會成日吼住正苦的疫苗保險金,成日想做到死亡事件同打針有關喇!

      //由得佢哋係到自生自滅
      //佢老公堅持唔打
      //竟然連先前嘅牛精液苗都唔打,真喺唔愛國XD

      我就好想知道班「市民」明知事頭婆唔理,但又堅持唔打疫苗,呢個係乜心態?

      //米帝為佐要全家都好幸福都花佐唔少心思 XD

      「共同幸福」

      //未快死最好唔好煩醫院喇
      //每日咁多病例驗唔切的

      原來米腸米妞才是「正苦的奴隸」,咁都唔識抗爭。

      //Mr Johnson said he had been assured all rules were followed, but a leaked video of No 10 staffers joking about the event led to one of them resigning and the PM asking the Cabinet Office to launch an investigation.

      事頭婆係無良僱主?

      //齋呆係屋企十日,佢老公病到起唔到身都無人理咁話

      咁使唔使全家都 test negative 先准放監?

      刪除
    13. //咁使唔使全家都 test negative 先准放監?
      咁佢又無提呢樣嘢...睇返米帝相關部門啲指引似乎係坐夠咁多日,疑似無晒癥狀,自我感覺良好,你就可以出山放毒....

      刪除
    14. //睇返米帝相關部門啲指引似乎係坐夠咁多日,疑似無晒癥狀,自我感覺良好,你就可以出山放毒....

      哈哈, 原來事頭婆先係五毒教教主 XD

      刪除
    15. //咁使唔使全家都 test negative 先准放監?
      就算中咗招嘅要出去都冇人可以管到喇,又唔喺掟去敲竹槓灣

      //原來米腸米妞才是「正苦的奴隸」,咁都唔識抗爭。
      //事頭婆係無良僱主
      肥John似乎又再次碌過真喺滑不溜手,淨喺攞咗嗰鬼婆去祭旗。啲黑警又話冇證據唔去查有冇人違規喎 米帝popo同傷巷一樣都喺正苦嘅爪牙XD

      刪除
    16. //哈哈, 原來事頭婆先係五毒教教主 XD

      見到有報導話米帝有四分之一中年人唔聽話,中咗都唔隔離,反而年輕人最守規矩...又或者係最識講大話...米帝廢老都開始自我放飛,放毒能力DOUBLE UP

      刪除
    17. //就算中咗招嘅要出去都冇人可以管到喇

      係囉,到時又話慘過住集中營。

      //The Metropolitan Police says it is not investigating allegations No 10 staff broke Covid rules in December of last year due to "an absence of evidence".
      A video obtained by ITV shows No 10 aides joking about holding a Christmas party amid lockdown restrictions.
      Following an angry backlash, the PM's former spokeswoman, who appears in the clip, stepped down from her role.//

      哇,米帝連「吹哨人」都敢炒!?

      //三分之一隔離者感到「不幸福」

      原來「共同中招」先算係「幸福」(happiness?),我諗我地都唔係好識得欣賞。唔排除肥 john 住院期間有俏護士同佢用 pat pat 打招呼,咁就另計...

      刪除
  6. 食環署副署長黃淑嫻:「我估計大家可以用常理處理...

    可惜班黃黃唔係咁諗, 無事化小, 小事化大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃人要找正苦碴, 就梗係要將啲 bugs 有咁誇大得咁誇大. 奈何正苦啲 bugs 經常都係大嘢, 想搵細 bug 真係難過登天, 阿黃副署長呢啲「良好意願」未免太離地,又天真又傻.

      刪除
  7. 講得好岩,一年前? 推出安心出行的時候,我當然去單純使用,從來沒有想過被跟蹤問題
    由於所謂黃色人士經常話跟蹤記錄等,我才去找答案,究竟安心出行實際攪乜
    才發覺,原來安心出行的出行記錄只在自己手機里,政府不得而知,第二就是如有人中招就叫你去TEST啦
    就係咁咋,乜D人咁大反應既?
    直到而家ALL餐廳都用,街市等
    仍有黃人同事講,老人家真係無手機架!!!! 我就同佢講,老人家用手機仲叻過你啦,唔排除有90歲人唔識用手機,我就話咁咪唔好出街囉,咁又好似唔人道,寫紙仔囉,但我就再講,呢個社會總係要自己適應架啦
    唔排除自己有一日老左,你都會遇到你唔識做既事,咁你自己諗辦法囉
    咁佢又唔出聲啦..但心入面就XYZ我啦

    回覆刪除
    回覆
    1. //乜D人咁大反應既?

      傷民好耐以前已經自願放棄了自己的智慧。

      //自己有一日老左,你都會遇到你唔識做既事,咁你自己諗辦法囉

      所以先要 keep 住嘈嘈嘈的文化,永續落去到自己老為止!(汗)

      刪除
    2. https://www.am730.com.hk/column/財經/智能手機是生存需要-長者怎可不識用?-296280

      周顯都係咁講, 趁機會教埋班老人家用手機啦

      記得以前有認識D "老人家", 三四十歲就固步自封話唔識用ATM, 一定要排隊攞錢, 唔知佢呢十幾年有冇學識.

      而家閒閒地八九十歲命, 唔學到老, 真係晚景淒涼!

      刪除
    3. //三四十歲就固步自封話唔識用ATM, 一定要排隊攞錢, 唔知佢呢十幾年有冇學識.

      依家有發達通!

      // 唔學到老, 真係晚景淒涼!

      所以我最怕就係腦退化!

      刪除
  8. //原來安心出行的出行記錄只在自己手機里,政府不得而知,第二就是如有人中招就叫你去TEST啦
    就係咁咋,乜D人咁大反應既?

    唔攻擊追蹤疑雲,就會攻擊第二點。好似家中黃色公墓猿咁,由於被迫要用,唯有接受疑似可能或者會被追蹤。但無幾耐之前,佢做嘢果間圖書館終於有確診者出現,安心出行終於都出手,佢同佢啲同事就好高興,因為安心出行過咗兩星期先叫佢哋強檢,佢哋終於又搵到嘢去鬧啦,話咁耐先通知根本無用。但根據其他正常人嘅經驗,就好似上郵輪嘅上司嘅講法,即日就接到通知,而且好似當你死咗咁,頭七,二七,三七都叫你去強檢,煩到嘔。唔知係出現失誤,定係班黃色公墓猿MISS咗第一輪,定係安心出行覺得佢哋隔咗十幾層樓應該唔會有事。

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢同佢啲同事就好高興,因為安心出行過咗兩星期先叫佢哋強檢,佢哋終於又搵到嘢去鬧啦,話咁耐先通知根本無用。

      等班公基圜病發先叫你去驗,「安心」果然係以市民為先,自己人行後。

      //安心出行覺得佢哋隔咗十幾層樓應該唔會有事。

      可能距離遠風險細咗,可以 deprioritise 掛?

      刪除
    2. //過咗兩星期先叫佢哋強檢
      佢哋可能扮睇唔到個通知啫,橫掂佢哋唔講冇人知道佢收到通知嘅。

      刪除
    3. 如果扮唔知,不如一直扮到尾話收唔到訊息。兩個星期之後先來唔明點解爆響口。

      刪除
    4. 人們做事有時是不能用常理解釋的。

      刪除
    5. 咁黃人的邏輯有時的確很難解.

      刪除
    6. 不過的確係有人投訴話有啲人住得好近有確診者住過嘅地方,但一啲即刻收到,有啲過咗一星期先收到,創科焗腸話發通知只係附帶功能,唔一定會收到,"薛永恒表示,根據衞生防護中心的資料,確診人士在本月 18 日及 19 日曾經到「名潮食館」用膳,確診者亦包括餐廳員工;他表示在 18 日及 19 日與餐廳確診者逗留時段重疊的用戶,一定會收到程式通知。薛永恒又說,時段的長短因情況而異,「背後都係靠衞生防護中心的專業判斷」,並指「安心出行」的設計原意是要紀錄行程,讓用戶了解他們的感染風險,並不會提醒和通知須強檢的人士前往檢測,「但係如果市民認為呢個用途係有需要,創科局都會持開放態度研究。」"。後來,"政府資訊科技副總監黃志光2月26日表示,「安心出行」應用程式將會增加通知功能,如果當局要求在特定日期、時間,到訪特定場所的人士進行強制檢測,會透過程式通知,期望可以協助追蹤工作。".....咁睇嚟安心出行當初真係被閹割得好厲害...定位不明...

      刪除