2021年12月19日 星期日

無差別擂台混戰(新界西北2001)

 手機又收到奪命追魂短訊,溫韾提示魔術師明天(2021年12月19日)投票,正苦為了谷票,為了「完善選舉制度」第一次垃圾會選舉做得好好睇睇,的確不遺餘力。

既已進入直路階段,魔術師便借機睇吓黃黃地的畸寶選舉擂台,確保唔會選擇困難更不會投錯票,落賓真.愛國者(唔係正字投機者)治巷:

2021立法會選舉擂台.新界西北 2021-12-17 11:54:19

新界西北候選人

1. 周浩鼎(民建聯、新社聯)

2. 田北辰(實政圓桌)

3. 黃俊瑯(新思維)

自我介紹

在自我介紹瓌節,周浩鼎(下稱頂爺)和田北辰(下稱田二爺)都係穩紮穩打,在有限時間(30秒)內一輪咀急口令講完自己政綱就算。魔街師反而有興趣想知政綱只有「萬藍叢中一點白」加句「你真係想清一色?」的黃俊瑯(下稱丙朗)如何介紹自己(見《清一色選擇困難》)...

原來丙朗依然係將我城的老人問題、社會問題歸咎於建制派壟斷蟻會,清一色只識保皇,而選佢入去蟻會就可以監察正苦,都係一直以來傳統販民打的正字牌。不過,魔術師就想知道,以現時90席之中只有20席是由直選產生,就算選哂傳統販民入去對投票結果都毫無作用,所謂「監察正苦」問吓問題而已,量佢都唔夠膽在蟻會中亂來,行為不檢甚至大打出手。

另外,如果話建制派只係正苦的應聲蟲,唔去鋤正苦,亦無責任去建設;咁即係話我城深層次問題的始作俑者是「巷共正拳」囉?咁嘅態度算唔算係「愛國者」?怕唔怕入咗去都被 DQ?

常識問答

田二爺先答,初頭連遊戲規則都未搞清楚,答啱第二題之後被第三題陰到「貧窮率」同「貧窮人口」兩字之差,結果3題啱1題。

頂爺答第二,又係3題啱1題。不過最尾嗰題問IQ160焗腸最新預估新生人口平均年齡係幾多(見《新聞雜評(三百四十)》),頂爺唔識都算,佢亂墥話「人均壽命只會愈來愈長」,答「平均80歲」,言下之意即係話佢認為現時的人口平均年齡係低過80(好多年前人口統計已經去到平均年齡80幾),即係話頂爺肚裡墨水有限,連估量 educated guess 都有所不能。

丙朗答最後,都係3題啱1題,只係顯得唔熟屯元天事務,識就識唔識就唔識,係都要佔用全部答題時間講一輪廢話東拉西扯去顯得自己「雖然唔識,但都好 care 個社會問題」,十足十小學雞問答比賽,或者 fresh grad 見工時的標準場口。

街坊提問

市民甲:平時都唔見頂爺,只係在選舉時才出現。

(魔:Me too...)

頂爺:我有落區架,但係未必見到所有選民啫...(然後又係東拉西扯一輪關心呢樣嗰樣區內事務)。

市民乙:田二爺是在荃灣起家,唔熟識元朗事務。

(魔:呢個問題可以用來問所有的「空降派」,而且選垃圾會又唔係選區蟻會,又唔係一定要在蟻會為本區發聲,熟唔熟本區事務其實唔係太重要吧?)

田二爺:我在元朗有辦事處,在過去一年處理過N項事務...(一向的工管式答問法,只係以事實數據作答,講到超哂時)

市民丙:中間路線無前途,都係做舉手機器,意義不大。

丙朗:支持我就仲有一絲希望,打破蟻會清一色(嘔~~~)

亙相質詢

頂爺問田二爺有關《屯荃鐵路》,田二爺從容回應有關「第五條跨海鐵路」個 roadmap,完全好似打緊「個人形」套拳咁,無乜火花。

頂爺講完一大輪交通,問丙朗點解唔講民生,仲要行舊路主打政改,是否為黑暴張目;丙朗只係話《基本法》promise 咗政改,之後又唔直接回應頂爺,反而反問田二爺交通事務,田二爺回應然之後又疊咪,好L厭煩。

田二爺再用發言時間回應丙朗,結果當然又係疊咪收場。丙朗仲問田二爺識唔識咩叫「壞過凱婷」(見伸延閱讀),用來彰顯自己夠哂「貼地」。唔通丙朗佢真係以為識幾句網上潮文就可以贏到有青選票?

丙朗最後話要譴責777話「一人一票是用來衝擊行政機關」,問田二爺是普選出身,一唔一齊出聲譴責。田二爺當然唔同佢一齊癲...不過,如果俾着係魔術師,就完全唔需要理會丙朗,只消答一句:「假設性問題我現在不會作答。如果你真係選到入蟻會,出到聲譴責777,到時你就知我點回應。」

頂爺就話「重啟政改」提不得,唔好中丙朗計,以免將我城再次拉入正字漩渦;田二爺就話在831框架之內支持政改 blah blah blah...

但頂爺、田二爺唔係一直都係主打民生事項嘅咩?點解又會俾丙朗 reframe 咗個話題去「普選/政改」嘅?頂卻、田二爺你兩位俾個名不見經傳的丙朗以廉價低成本的質詢(丙朗的 worst case 就只係選唔到而已)牽着鼻子走,羞也不羞?

最後,點解主持人唔使戴口罩但三位候選人都要戴嘅?唔通真係怕咗佢地亂噴口水,飛沫橫飛?

又,點解一眾候選人唔自家訂製「票投XXX」的宣傳口罩嘅?

***

伸延閱讀:

有線新聞:【專題】2021立法會選舉擂台(共十場)

新聞雜評(三百四十)

清一色選擇困難

香港網絡大典:壞過凱婷

知吾知自己好撚戇鳩?

我都忍左你好撚耐

日日扮撚哂大家姐

認真講 係F.1女仔最壞係我同凱婷

你要扮我地吾會阻止

哈 點知你越扮越衰

有啲野我同凱婷都未出聲

有時連班男既都未出聲啦

幾時輪到你出聲呀?

有啲野心照架

壞學生?你做到咩?

吸煙飲酒介手就代表壞囉

你連扣分 係學校搞事都吾敢啦

點做壞學生呀? 小姐

你想學我地咋嘛

入黑社囉 係學校搞事呀!

最好學理我負分都要比人繼續扣

你敢?你連續兩支煙都食吾撚到啦

學我地?!算把啦 傻系

22 則留言:

  1. // 手機又收到奪命追魂短訊,溫韾提示魔術師明天(2021年12月19日)投票,正苦為了谷票,為了「完善選舉制度」第一次垃圾會選舉做得好好睇睇,的確不遺餘力。

    今日一眾黃色公墓猿都去咗做漂站織猿,我家嘅黃色公墓猿未開始就已經日日係度嘈,去咗幾日訓練之後,表示全部黃色漂站織猿都深感恐懼,怕唔投票會被記名,日後會被秋後處決,無得再因糧於敵......原來始終有效都係靠嚇(雖然根本無人嚇過佢哋)XDXDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. //怕唔投票會被記名,日後會被秋後處決

      以前兩位舅父退休前都在蝗資錢莊工作, 一樣係怕唔投票會被「查找不足」。 當時是回歸前,魔術師問佢地點解公司會知道你有無投票, 佢地又係只識「笑而不語」。

      刪除
    2. //當時是回歸前,魔術師問佢地點解公司會知道你有無投票, 佢地又係只識「笑而不語」。

      咁係咪即係暗示話龍獅正苦係將損民私穩送中嘅邪惡正拳? XDXD

      刪除
    3. //龍獅正苦係將損民私穩送中嘅邪惡正拳? XDXD

      「係有中方間諜盜取龍獅正苦機密,轉交西瓌呀!」

      刪除
    4. //「係有中方間諜盜取龍獅正苦機密,轉交西瓌呀!」

      國產零零柒?!

      刪除
  2. 完全冇留意过选举 广州住所嘅居委仲上门问我地去唔去投票(因为深圳有设立港人投票站)
    老豆笑9死 问人地投票站系咪系住所隔离个商场 系佢就去投票

    回覆刪除
    回覆
    1. //老豆笑9死 问人地投票站系咪系住所隔离个商场 系佢就去投票

      唉, 選民都唔關心投票, 點解要 entitle 呢類人有投票權呢?

      刪除
  3. 應該都過咗選舉時間,但喺安全啲好:
    新界西北候選人1. 周浩鼎2. 田北辰3. 黃俊瑯

    我好膚淺,第一眼就喺覺得頂爺衣著執得正比較正路,田二爺要扮後生所以過於casual(喺唔喺自己嘅貨色XD)。丙朗件黑底就萬X叢中一點黑XD

    仲有就喺畸寶將丙朗單獨擺喺一邊,好似兩嗰蝦一嗰,亦暗合"你真係想清一色"之意. 其他國家地區辯論多數喺一字排開,個主持企喺一邊或坐喺對面(主持無須時時上鏡的)

    //言下之意即係話佢認為現時的人口平均年齡係低過80(好多年前人口統計已經去到平均年齡80幾),即係話頂爺肚裡墨水有限
    傷巷喺全球排第一長壽都有幾年,有唔少傳霉都講過,冇理由連八十以上都講唔出。頂爺有無留意新聞㗎?

    //唔通丙朗佢真係以為識幾句網上潮文就可以贏到有青選票?
    有青一喺走咗去米帝呆灣,冇得走嘅又話唔投,呢啲潮語又有咩用呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. //喺唔喺自己嘅貨色XD

      記得好幾年前田二爺講過自己係唔會着「侏儒村」的.

      //畸寶將丙朗單獨擺喺一邊,好似兩嗰蝦一嗰

      都對哂黃人要賣慘的素球也.

      //頂爺有無留意新聞㗎?

      我好驚呢啲毫無常識的「穴居人」...

      //呢啲潮語又有咩用呢

      「自我感覺良好」, 「終於都有啲嘢係我識你唔識!」

      刪除
  4. 立法會選舉地區直選投票率有百份之三十已經不算太肉酸。事前我預計只有百份之十五。不知大陸會否反宣傳:香港人對一人一票民主不太感興趣?:D

    地方選區選舉近年投票人數:
    2012 - 1,838,722 (53.05%)
    2016 - 2,202,283 (58.28%)
    2021 - 1,350,680 (30.20%)

    和2016年比較,可假定抵制投票人數最多為八十五萬人。比例上和泛民主派六、「建制派」四剛剛倒轉。。

    公共交通免費是敗筆,拉低投票率。政府有此一着,不知是否潛伏的黃黑公務員提議?(一笑)。「清一色」也令人覺得悶。

    回覆刪除
    回覆
    1. > 侏儒村
      ^_^

      > 和2016年比較,可假定抵制投票人數最多為八十五萬人。比例上和泛民主派六、「建制派」四剛剛倒轉。。

      結果都係一半人左右支持

      > 公共交通免費是敗筆,拉低投票率。政府有此一着,不知是否潛伏的黃黑公務員提議?(一笑)。「清一色」也令人覺得悶。
      D工作人員一睇就知道係黃的



      刪除
    2. //公共交通免費是敗筆,拉低投票率
      其實咁樣幾好呀,想投票嘅去投票,唔想投票嘅可以四圍去散下心,好過佢哋走去票站搗亂。

      刪除
    3. //事前我預計只有百份之十五。不知大陸會否反宣傳:香港人對一人一票民主不太感興趣?:D

      非建制派的候選人太騎呢,戰鬥力低,唔使投已知結果,當然令人缺乏興趣去追。

      //結果都係一半人左右支持
      //D工作人員一睇就知道係黃的

      呢次投票的副作用可能可以逼走班黃色公墓園,要佢地無無謂謂加班實在辛苦了同志。

      //想投票嘅去投票,唔想投票嘅可以四圍去散下心,好過佢哋走去票站搗亂。

      免費乘車就如聖誕節,無論你信不信教/投不投票,你都可以 enjoy youself.

      刪除
    4. //呢次投票的副作用可能可以逼走班黃色公墓園,要佢地無無謂謂加班實在辛苦了同志。

      諗多咗啦,有多一份人工,個個仆倒去報名,對佢哋嚟講,無得做,見財化水先最痛苦XD

      刪除
    5. 如果公墓園都係見錢開眼, 咁照計梗係「巷共正拳」話乜就跟住做喇! 做黃人咁危險,又無得分, 點會有咁多公墓園係黃?

      刪除
    6. //做黃人咁危險,又無得分, 點會有咁多公墓園係黃?

      正所謂愛兄弟,更愛黃金。個個身陷敵陣咁耐,又有咁多福利,點會咁易走,你估個個好似啲高官咁多後路咩。好似今次咁,個個票站職員都嚇到偷雞返去自己個選區度投票XD,又好似強制安心出行,上萬黃色公墓猿,都係得幾個玩嘢畀人拉咗啫,已經好畀面㗎啦

      刪除
    7. 似乎黃色公墓園都係一班又想起貞節牌坊,卻又捨不得做G搵快錢的爛人.

      刪除
    8. 我有個仲有半年退休嘅女同事仲戴緊fdnol口罩返工。

      刪除
    9. 有時唔怪得啲大機構會栽員,總有一啲人係不滿公司,成日唱衰搞破壞,但又貪公司人工高福利好賴死唔走的冗員。

      刪除
  5. 利申:我無投
    忠誠XX唔想投, 投左幾年白票但黃營要人投白票所以唔想繼續白票
    反正阿爺用左緊急掣後選舉同大型cosplay差無幾, 投與唔投其實無分別, 投票率以後都係咁上下, 回到80年代

    回覆刪除
    回覆
    1. //忠誠XX唔想投
      //非建制派的候選人太騎呢

      我投咗邊個都應該呼之欲出 XD

      刪除