2021年12月17日 星期五

嚴選影音產品(十一)之 一闊三大睇Disney+

話說魔術師用來睇碟/Netflix、聽歌的 Yamaha RX-A1030 擴音機已有7年機齡,廠商早已停產,約一年前已開始因「機齡老邁」而壞壞地,時不時無聲出,要拔插蘇 reboot 才 work。幾個月前魔術師已開始想趁機 upgrade 套系統,由7.1升級到7.1.2,加多兩聲道支援 Dolby Atmos、DTS X、Auro 3D 全景聲效果。多出來的兩隻喇叭就用來播放天上而來的聲道,例如直昇機聲。由於魔術師唔會因為加多兩條聲道而叫切雞C在天花板搞搞震,只好退而求其次而採用反射式喇叭,放在前置左右喇叭之上:

(圖片來源:Sony > Installing 7.1.2-channel speaker system using front Dolby Atmos enabled speakers, captured on 15 Dec 2021)

本來在4月時魔術師已經想換機,買定套喇叭同訂好喇叭線,萬事俱備只欠擴音機:

1. Q50a Dolby Atmos-Enabled Surround Speaker,2021年4月買入,作價$3,200。

2. AudioQuest FLX/SLiP 14/4 DB CL3/FT4 Certified Speaker Cable - Spade to Spade,兩條 3m。2021年4月於米帝線材專賣店 Futureshop 訂購,作價63.92事頭婆幣,另加9.99事頭婆幣運費。

唔知部 Yamaha 擴音機係咪知道自己命不久矣,忽然又「痊癒」,於是魔術師又用住先,直至最近才又死過。有日魔術師不斷 reboot,boot 咗成個鐘部機先識出返聲,咁第日點睇 Disney+?忍無可忍之下便走去掃貨。因為 Yamaha 機個 user interface 做得麻麻地,魔術師今次就轉會:

3. DENON天龍 AVC-X6700H 11.2聲道 AV環繞擴音機,2021年12月買入,作價17,900我城貨幣:

開盒前
正面
後面
說明書、調音咪

點知在店內,魔術師又見到 AudioQuest 的舊版 HDMI 線大特價。由於舊版線都已經支援到 HDMI v2.1 4K - 8K 影像(18G bps),夠哂用,唔使再追求 48G bps 的新版線了。

4. AudioQuest Forest HDMI,0.5% 銀,兩條 2m,用來將 Cable TV 同 NOW TV 接駁輸入部新擴音機度。每條特價640我城貨幣。

5. AudioQuest Carbon HDMI,5% 銀,1條 2m,用來替換舊舊版 AudioQuest Carbon HDMI 線,將 Sony Blu-ray player 接駁輸入部新擴音機度,特價1,800我城貨幣。

本來用開的一眾舊舊版 AudioQuest HDMI 線便依畫質要求逐一轉接至不同裝置,目的就係用到條比較靚的線(舊舊版 AudioQuest Chocolate HDMI 線,2.5%銀)接駁到 Apple TV 4K,用來睇 Disney+!

搞咗成日,爬來爬去又反轉個人肚皮向天,好似整車咁將啲線穿過電視櫃,終於駁好哂所有線同喇叭,搞到周身骨痛!

6. 留意天空喇叭兩對喇叭線本來係 spade,但由於擴音機機身只支援蕉插或裸線,結果又要買多4粒 AudioQuest spade-to-banana adaptor,作價320我城貨幣

駁線駁到九彩
KEF Q50a 戴罩前
KEF Q50a 戴罩後
同 KEF Q50a 個 pat pat 打招呼
大功告成!

仲爭一樣嘢,就係唔好唔記得 register Disney+!記住支付佬有贈劵,經 App Store 登記可以慳返$5咁大把!

10 則留言:

  1. 你竟然冇登記HKBN早鳥,就算用唔著免費家居寬頻/5G 1年,最少都R到12個月送3個月呀,點使$5咁慘... Livi都有8折....

    BTW,其實你開衡哂會唔會有鄰居投訴... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. //免費家居寬頻

      寬頻我費事搞了, netvigator 用得好好地無投訴.

      //Livi都有8折....

      哈, 我都無留意添. 虛銀我都未申請, 諗住主要用來做虛幣出入金或者開返個 fast track 商業戶口用.

      https://www.livibank.com/tc/happiness/livi-Video-Entertainment-Experience.html

      最近成日見到 Stephy 廣告, 記得阿囡自稱「同佢好似樣」, 打咗個冷顫.

      TnC話只係得兩個月貨仔:


      Mastercard影視娛樂體驗現金回贈獎賞 (本獎賞) 有效推廣期為 2021年11月16日至2021年12月31日,包括首尾兩日 (推廣期) 。

      //開衡哂會唔會有鄰居投訴

      我成日睇子夜場, 都未試過被人投訴(當然子夜場唔好播 Fast & Furious 系列喇!)

      刪除
    2. //但TnC話只係得兩個月貨仔:

      係呀,但你可以用嚟俾一年家嘛.... HKBN唔使用佢寬頻都可以經佢度開account申請Disney+的,早鳥時可以揀12個月送3個月/24個月送6個月的... anyway,而家應該冇咗喇,同埋你都唔介意啦,哈哈!

      National Geographic那些而家係每個收貴台都唔齊on demand... 然後now有開的衛視電影台正在縮皮,我諗佢都應該好快消失...

      刪除
    3. //同埋你都唔介意啦

      哈哈, 婆仔數呢家嘢, 不嬲都係刷滿足感多過實際賺頭架喇!

      //National Geographic

      咁可能都裝得過, 我最鍾意睇野生動物紀錄片.

      刪除
  2. 咦,我又係KEF加DENON喎,不過係舊舊舊款。魔兄都用,即刻覺得與有榮焉,哈哈。
    不過未有耐開足火力就被投訴,所以都好無癮,你真好彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 英雄所見略同. 如果舊舊舊款, 即係天龍都頗為耐用也.

      刪除
    2. 好似有十五年掛。

      刪除
    3. 15年? 如何支援 HDMI?

      刪除
    4. 小的冇咁高級,但電視駁soundbar出聲都係行光纖...

      刪除
    5. 光纖 Toslink 去唔到 TrueHD 音效的說.

      https://en.wikipedia.org/wiki/TOSLINK

      TOSLINK (from Toshiba Link[2]) is a standardized optical fiber connector system.[3] Also known generically as optical audio, its most common use is in consumer audio equipment (via a "digital optical" socket), where it carries a digital audio stream from components such as CD and DVD players, DAT recorders, computers, and modern video game consoles, to an AV receiver that can decode two channels of uncompressed lossless PCM audio or compressed 5.1/7.1 surround sound such as Dolby Digital or DTS Surround System. Unlike HDMI, TOSLINK does not have the bandwidth to carry the lossless versions of Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio, or more than two channels of PCM audio.

      刪除