2022年3月7日 星期一

莫道你在選擇人

日前邪惡的FB又有有趣的 news feed 推送給魔術師。常規讀者對今次的發帖應該不陌生...無錯就係呢位獵頭 hunter...

眾黃人一舉話間公司(及其HR)「有問題」,但又唔具體地講「問題」所在,又係黃人慣用技倆「笑而不語」等你「自己諗」的套話技倆,其實就係順住受眾的思維,任何受眾自行演譯的「問題」都係黃人的答案。猶幸今次留言唔算多,魔術師也可以嘗試整合一下「問題」發生在哪裡。

1:HR語氣唔好。

「係唔係都打咗針」語氣間好似係假設咗求識者係打咗針。以求識者的角度,HR唔應該 make 呢個 assumption。當然,HR可能一早就有公司 policy 要紀錄員工打針紀錄,而且可能業內員工對打針呢個「norm」已達成共識,當成係「搵得呢份工打咗針係常識」。由此路進,HR的最大的「問題」係唔知道呢位求識者黃得咁緊要。

2:如果份工需要打針才能上班,HR應該在 job description 中早就列明。

如果公司需要員工打咗針才能夠上班,咁HR真係需要在入職要求上例明。呢個應該唔涉及「歧視」(我城的反歧視條例只有4項:性別歧視、殘疾歧視、家庭岡位歧視、種族歧視)。

不過,正如有留言者提及「分分鐘人哋唔做之前嗰份都係因為俾人逼打針 如果係要人打針嘅出job ad嗰陣交代清楚好d」。魔術師都同意呢個係一個「問題」,寫清楚啲均真啲就最好,以免浪費大家時間,又或者唔想聘請黃人的公司誤請了個黃人入嚟,浪費公司資源(admin,training 等)。

又或者,如果公司唔一定要求入職者一定要「已打針」咁在 job description 中唔係話「required」都可以係「preferred」,那就好似留言所講睇吓個求職者有幾大 bargaining power 囉。

3. 如果公司逼人打針才能入職,咁有事(副作用)是否由公司負責?

又係呢種「呢樣嘢唔係我想做的,你要求我做就要為我準備好一切,我有乜事你就要負責」的論述。其實只要反向思維,「打針出事係咪公司負責」的邏輯,亦可運用於「你唔打針,中招容易出徵狀造成傳播,惹到其他同事,你自己又要請病假,最後都會影響公司運作,咁公司損失係咪你負責?」,「既然有針打你選擇唔打,「自己健康自己負責」,咁正苦亦無責任照顧你的健康。公立醫院費用係咪你付全費?。

不過以黃人的強辭奪理,有事一定D咗正苦(或公司)先,逼你打針有副作用係正苦/公司負責,唔逼你打針由得你「自決」,到後來病到五顏六色又係正苦/公司負責。

4. 全世界都解除緊疫苗通行證,香港可以玩到幾耐呢

全世界「解除緊疫苗通行證」,但先決條件係先打好疫苗,家居隔離條件充足,市民又唔會濫用公共醫療資源亂咁 call 白車。人地真係「自己健康自己負責」,唔會輸打贏要,黃人、傷民得咩?

5. HR都只係 doing their job only,只係循例問吓,唔需要咁大反應,唔啱做可以唔做...

估唔到獵人兄的粉絲都唔黃得哂,叫做有啲比較持平的言論:話好多大公司都報打針紀錄;在呢個時勢,搵工要打針是常識;又話如果自己係老闆都唔會請佢。最抵死的都係呢個留言「都好既, 提早知道呢個求職者有精神問題」,魔術師睇完真係笑咗出嚟。

***

點知,下集來個大反轉,原來上集已是(起碼)一個月前發生的了。

6. 點解咁無骨氣?

所謂「無骨氣」,潛台詞就係「不為五斗米折腰」。對黃人來講,就係「擇善固執」,「毋忘初心」、「你若放棄,誰衛我城」,誓死要跟正苦對着幹,你要我打針我就偏不打。然而要做到「不為五斗米折腰」是要有相當的本錢(底氣),一係就係早已達成財務自由,一係你就可以壓縮自己的生活質素,做個苦行僧,好讓食老本都可以茍延殘喘多一陣。

不過,黃人巷孩似乎甚為唔捱得,竟然一個月就投降,仲要反高潮地打針兼無恥地問公司會唔會請返佢,臉皮厚成咁真係難得。只係識得放狠話,話人地有問題,到自己捱唔住時就(間接)承認有問題的是自己,只能夠講句「膠都廢事俾」。

7. 黃色工作圈

曾經係威係勢嘅「黃色經濟圈」唔知去咗邊,否則都唔會有留言所說「出面唔打針既工算少,唔打針生活到既,一係自由工作者、一係僱主又或者係食自己糧倉頂到過風頭希望各位唔打針既人搵到份唔打針既工捱落去」,抗爭不是請客食飯呀!

8. 看透了呢位求職者

跟上集一樣,呢一篇都有啲持平嘅留言,例如話無禮貌、EQ低、以為世界係圍住佢轉等等。果然應驗咗網友嗰句「唔怕你顏色,最怕你無腦」;不過話又說回來,黃人個腦似乎都係十足十「巷孩巨嬰」,成日自 high 講到係威係勢,但結果就係有頭威無尾陣,十足十《龍珠》中的撒旦先生。

***

伸延閱讀:

社區法網 > 反歧視 > 概述香港現行之反歧視法例 > 1. 哪些香港法例是主要的反歧視法例?

12 則留言:

  1. 大逆轉幾好笑... 其實除咗反映呢位黃人個腦有事之外,亦話俾我哋知佢份工(同佢)有幾replaceable... 同埋佢有幾唔識世界... 另,第一次話佢細路唔識世界,但第二次再post得出嚟,係咪又代表佢絕冇經一事蔡一智呢???每一個post都在加深人哋對佢低能的肯定,佢想有運行都幾難。

    回覆刪除
    回覆
    1. //每一個post都在加深人哋對佢低能的肯定,佢想有運行都幾難。

      上下兩集都係黃人獵頭post 出來對黃人客仔/巷孩的見聞,實際當事人係邊個無人知,不過黃人的 stereotyping 又加深了一層咁解。

      刪除
  2. 如果返醫院工,即使只係低級伙記,佢都要CHECK你過去疫苗記錄,抽血驗身,多數會幫你打返支肝炎針
    其實情況都一樣姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲黃人仲講緊枝針係「毒針」。 人地共存派成日吹噓接種率高, 班黃人係唔係又唔承認打針的效果?針又唔打, 清零又唔想, 結果就係唔打針面對「流感」, 恃住自己後生無事。 都係嗰句, 白車、急症室唔應該為呢種人服務。

      刪除
  3. 睇完,唔知點解腦海自然浮現左個位仁兄既樣出黎(典型傷港有青樣)

    唔介意既話分享多D O個個FB Page既內容娛樂下我地啦。呢排屈在家WFH好奄悶!

    回覆刪除
    回覆
    1. //唔介意既話分享多D O個個FB Page既內容娛樂下我地啦。

      一於咁話。
      9/3 魔術師資產配置(2022年3月)
      11/3 新聞雜評(三百五十一) [暫定]
      13/3 [可以又排個獵人笑話」XD

      刪除
  4. 記得早一兩個月有朋友問我,佢有個朋友In政府工,但佢冇打針,會唔會冇得In Or 唔考慮。

    我最初問,分工係公務員位定合約工 (公務員肯定要打,當時仲可以個個星期做Test, 而家唔打連Office都入唔到),佢答應該係合約工。

    我再問:咁Job ad有冇註明需唔需要打針? 佢又話冇,咁我話冇問題啦,至少佢唔可以因為咁而唔In你 (請唔請你又另一回事)

    我最後問,咁佢個朋友唔打係咪因為健康問題? 有冇醫生證明? 佢又答唔上,我心諗,八成都係「我身體我做主」既有青啦,好心你咁「出色」就唔好食正苦糧啦LOL

    回覆刪除
    回覆
    1. // 佢又答唔上,我心諗,八成都係「我身體我做主」既有青啦,好心你咁「出色」就唔好食正苦糧啦

      黃人的「底線」好有趣的: 佢地「對付」正苦、廢老、蝗民可以道德無底線;口中講的理想又十分之高尚,天下無敵;但去到現實, 一旦遇上困難,即時就棄甲而逃, 即時打倒昨日的我, 但嘴巴上又唔認輸, 係都要跌落地𢲡返揸沙, 又或者耍賴皮話「你跟我認真就輸了」.

      呢類無恥無自尊的軟皮蛇係好難應付的.

      刪除
  5. \\4. 全世界都解除緊疫苗通行證,香港可以玩到幾耐呢\\
    \\全世界「解除緊疫苗通行證」,但先決條件係......人地真係「自己健康自己負責」,唔會輸打贏要,黃人、傷民得咩?\\

    其實我覺得呢個邏輯可以推論到: 全世界(佢地眼中既西方世界)都行緊民主選舉制,自己選總統啦,香港點解唔可以? 而完全忽視所有先決條件同正確心態(「自己選既自己負責」,唔會輸打贏要)

    回覆刪除
    回覆
    1. //完全忽視所有先決條件同正確心態(「自己選既自己負責」,唔會輸打贏要)

      你睇返之前日月神報的「生還者」就知佢地只會「有事梗係賴咗外傭先」「有事梗係call咗白車先」. 佢地應該理解唔到「自願唔打針」=>「自己就是在賭命」=>「願賭服輸」的原則.

      刪除
  6. //原來上集已是(起碼)一個月前發生的了
    HR:一個月,應該打唔齊針XD

    //HR語氣唔好
    咁小事就反應咁大玻璃心成咁,第時點面對老闆/客人,喺唔喺郁啲就發皮四。竟然又有FB留言都認為喺HR問嘅方式唔啱, 可能喺屋企做慣大少爺/小姐嗰啲巷孩

    //黃人的「底線」好有趣的
    就如當年"完善番嗰法治"時就扭盡六壬諸多藉口咁, 或者"齊上齊落"就走左佬"國際線"---其實國際最近頭痕普京大帝,冇咩心情理呢班黃面孔小朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. //一個月,應該打唔齊針

      「打住一枝有疫苗通行證就得喇!」

      //竟然又有FB留言都認為喺HR問嘅方式唔啱, 可能喺屋企做慣大少爺/小姐嗰啲巷孩

      呢個世界大把黃人巨嬰巷孩. 下一篇又再 example...

      //當年"完善番嗰法治"時就扭盡六壬諸多藉口咁

      佢地話公文抗命完自首, 只承認自己認為犯的罪, 如果檢控方告佢地重罪佢地就唔認罪的.

      刪除