2022年3月23日 星期三

今晚食乜餸

在特衰正苦咁多防疫措施之中,晚市禁堂食就係最能篤中魔術師的死穴。事關魔術師通常在下午6點鐘放工,加少少班咪咪摩摩搭一陣車去中環或者旺角,7點零鐘食晚飯,食完再搭車返屯門。但晚市禁堂食,大量食肆提早至六時關門,如果以正常時間放工,選擇已經勁少,仲要拎住個飯盒搭車,都勿話唔驚倒瀉籮蟹。

幸好公司有得長期 work from home,6點幾收工去屯門市中心或龍門居買嘢食,都係好選擇。

1. 千味家:兩餸飯(蒸水蛋、茄子)($36)

位於屯門市中心 Food Maze,勝在8:30pm 仲有開。

2. 燉奶佬:炒菜芯加羅宋湯($45)

華都花園分店。飽就一定唔夠飽,不過少食多餐,間唔中素食一餐都幾健康。

3. 勝記燒臘飯店:燒鴨下庄($40)加咸蛋($6)

富健花園對住條街的燒臘鋪。以前老豆都不時買一份燒鴨下庄暫料,不過燒味唔可以成日食,最多都係兩周一次。如果周末在龍門居食午餐,順便買份做晚餐都唔錯。

4. 齊齊串泰式串燒:豬、牛、雞軟骨($40)、蒜辣炒雞翼尖($25)

位於富健花園的屯門著名串燒,黃店但啲醬汁(含花生)真係好很正,開得夜亦啱哂魔術師

5. 祝祝川粵美食:泰式嫰滑雞飯($45)

富健花園舊年才開業的雞飯鋪頭。雞肉嫰滑,醬汁惹味,仲有酸蘿蔔墊底。9點鐘關門,唔怕摸門釘。

6. 龍門居小食店:菜肉雲吞(8隻,$30)加咖喱魚蛋(4串32粒,$36)

龍門居食街,掃街當晚餐,唔太健康之選。

7. 泰美美食:煎釀三寶(炸雲吞x3、茄子x3、青椒x2,$20)、碗仔趐($28)加味緣:即炒辣雞翼尖($22)

龍門居食街,掃街當晚餐,唔太健康之選。炸雲吞同茄子都好好味!雞翼尖較少但夠辣,啱哂魔術師口味。

8. 味緣:炒米粉($40)加腸粉($10)

炒米粉都可以當正餐,唔當做掃街。住公屋時老媽子放工後都有時都會在樓下買幾蚊腸粉俾魔術師在開飯前做個小吃,今次又加下餸當做個體回憶。

***

伸延閱讀:

社交距離措施分三階段放寬 4.21重開晚市堂食等 維持口罩令、限聚令 林鄭籲保持耐心 2022-03-21 17:13:26

【有線新聞】行政長官林鄭月娥宣布,現行社交距離措施會按計劃維持至4月20日。若果疫情沒反彈,之後會用3個月、分三階段放寬,首先是餐廳重開晚市,健身中心、美容院等復業,但最終仍會維持口罩令和限聚令,亦須使用安心出行及疫苗通行證。

疫情近日回落,但政府認為不是時候放寬社交距離措施,決定一切依舊直至下月20日。林鄭月娥:「(疫情)越過了高峰、有下降趨勢,但下降的幅度不是立刻見到,令大家都很安心。所以在這個情況下,難以在今天放寬社交距離措施。現在我們的研判是,當香港疫情沒有出現反彈跡象,並持續呈下降趨勢的大前提下,我們將由4月21日起分三階段、用三個月時間去解除大部分社交距離措施。」

第一階段大部分表列處所包括健身中心、宗教場所、美容院、按摩院都可以復業,康文署轄下的體育設施、博物館、圖書館、表演場地等會重開;限聚令由二人變四人、不會再禁止跨家庭聚會,餐廳晚市可以開到晚上十時、四人一枱。

到第二階段,餐廳放寬到八人一枱、晚市延至12時;酒吧、卡拉OK、郵輪、泳池、泳灘、派對房間都會重開,上限是八人,這個階段去郊野公園或在戶外做運動都不用再戴口罩。

到第三階段,限聚令和口罩令仍然繼續,不過處所不再有人數上限,營業時間都沒有限制,但仍要掃安心出行和用疫苗通行證。

林鄭月娥:「我只能夠在這裏呼籲市民,繼續要有耐心,因為我們已向大家公布清楚的路線圖、時間表。」

消息指,政府考慮擴大疫苗通行證適用範圍,要求所有去公立醫院及診所覆診或接受其他服務的病人及訪客必須已接種疫苗,緊急情況或有醫生豁免證明除外,目的是保護經常要去這些地方的長者,緊急服務將不受影響。

23 則留言:

  1. 我鍾意原隻燒雞翼咁食。屋企近來玩在家燒烤,老公嗰份雞翼尖都係我掃埋。😆
    魔兄嗰餐都好多選擇,有啲人掃街唔可以當正餐。👍

    回覆刪除
    回覆
    1. //原隻燒雞翼

      要「拗」開雞翼尖同埋雞鎚,真係有啲失儀 XD

      刪除
    2. 係咪有招分筋錯骨。
      庖丁解雞翼XD

      刪除
  2. 晚市都係40蚊50蚊左右,都幾平,最緊要好食
    而家D商場外買都講緊75蚊80蚊,我覺得貴左D

    回覆刪除
    回覆
    1. //而家D商場外買都講緊75蚊80蚊,我覺得貴左D

      所以我覺得返工去埋啲扮中剷文青黃店食$80起跳一個午餐真係勁貴.

      刪除
  3. 魔兄都食幾多街邊小食喎
    唉, 一支公有時唔知食乜, 我日日LUNCH 都要誓願一輪先去買

    個炒米粉好騙錢O者, 茶仔炒個星米連熱飲都差唔多價咋

    呢期"大發現"係X仔碼頭D水餃都OK, 同街食差唔幾, 純醫肚無公仔面咁寡

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. Dog兄,我哋屋企梗有一包看門口,只限韮菜餃,其他出品暫時試過冇回頭😄
      自己加不同醬汁變中西式任隨尊便又方便。

      刪除
    2. 我係試過韭菜豬肉, 西洋菜豬肉, 同韭菜蝦
      心水係韭菜蝦
      有FD講過下廣式雲吞都OK
      其他未試
      試過無回頭咁大鑊....我幻想D皮OK衰極有譜添

      --Dogdogchi

      刪除
    3. 雲吞小石人試過(掩嘴笑中....)
      我唔知有9菜蝦添,呢款試得過。Thx thx thx thx.

      刪除
    4. 韭菜豬家庭裝65蚊42隻 (惠X價)
      韭菜蝦得小包裝, 20蚊九隻, 好貴

      --Dogdogchi

      刪除
    5. 師奶格價出場。

      灣仔家庭裝65係正價,特價時五十有找的,大家留意。其實佢哋大水餃要煮好耐的,貪快水雲吞家庭裝特價時27㗎咋,成50粒。3分鐘。

      另外,有隻係冇capsule裝住,都係果個位,好似叫好X食,1KG定係800g裝,特價是$47,幾隻菜都OK。

      你哋唔想咁悶,買D急凍丸啦,PK有兩隻隻台灣牌子的香菇貢丸很OK的。芫茜控四海有隻芫茜魚卷同芫茜魚皮餃都食得過,再高級D,CP隻原隻蝦雲吞是很好的,見到就買嚟看下門口啦。

      另外經常被嫌棄的壽桃奶油麵同上海麵($5 一包夠四個人食!),其實幾索湯又幾滑口的,家有雞粉豉油麻油亂撈一通已經可以頂咗純味精湯,有韓泡菜的話仲即刻變韓風,有日式鰹魚湯粉/麵豉湯/麻醬咁又變咗和風,tomyum / laksa預伴又變南洋風,你要是有沙嗲牛包一樣夾的,好高可塑性。重點是唔阻訂又非油炸,儲糧一流。

      刪除
    6. 壽桃牌好呀。上海麵,蕎麥麵,蝦子麵,冬蔭功麵:夠平又易煮,鍾意加乜嘢配料都得。

      刪除
    7. //魔兄都食幾多街邊小食喎

      我都想正正經經食返餐, 但就連屯市間老麥都6點關門, 試問我可以點呢?

      //個炒米粉好騙錢O者

      加餸(例如雞扒)要加9蚊呢...

      //係X仔碼頭D水餃都OK

      我都鍾意食韭菜/白菜/西洋菜/粟米豬肉, 其他麻辣味之類真係麻麻地.

      //自己加不同醬汁

      我通常用史雲生或濃湯寶做湯底, 貪佢有啲味唔好咁寡.

      //經常被嫌棄的壽桃奶油麵同上海麵
      //壽桃牌好呀

      我有一年去堂家姐家拜年, 順手買咗盒壽桃牌去意思意思一下; 點知就即時俾當年仲在生的二伯娘「嫌棄」, 一嘢塞咗落另一個大袋度話拎去同佢圍村啲親戚拜年 XD

      呢啲村婦真係好無家教的.

      刪除
    8. 我成日都係食天鵝牌炒米粉+芝士腸+丸+雞粉,就了結一餐....

      刪除
    9. 如果食廣東雲吞, 我會揀東東, 加埋佢包湯, 都有啲面檔feel

      而廣東水餃, 我會揀御品皇, 因為佢啲皮落鴨蛋包, 不過近來無見, 唔知係咪下架

      亞力士

      刪除
    10. 多謝介紹喎! 以前東東仲有實體店的時候, 我都係常客嚟㗎!

      刪除
  4. 魔兄真的很有心機寫晒出來,我們很簡單,一半食外賣,一半自己煮,非常時間,對食沒有講究。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我都 plan 咗好幾日先影到「大部分」至愛食品.

      刪除
  5. 哈哈哈哈魔術師果幾張圖冇一樣我啱食
    年紀大揀食左 煎炸麻辣肥膩多鹽多油多糖全部No. 好彩我時間多 日日都可以自己煮,雖則煮來煮去都係幾樣,有時都會悶悶地 ╭(╯^╰)╮

    回覆刪除