2022年7月13日 星期三

瞬間睇廣告(七)

1. 藍色獵人

睇咗咁多篇黃色獵頭的笑話文章,不如又睇吓呢篇藍營獵頭(作者係吮痿會社福界別痿完)在 Linkedln 的帖文...魔術師睇完才知藍人獵頭是將 AM730 的專欄轉貼到 Linkedln,姑且也當成是「吸睛大法」廣告一則吧?

這位求職者家住將軍澳區,而招聘的公司亦在該區...但是這位求職者也不願意去見工...這位求職者說她從來都不乘坐巴士,如果要前往見工的地方附近沒有港鐵站,縱使有巴士站或專線小巴站在公司附近,這位求職者認為十分不便,推卻了面試的邀請!

明顯藍人獵頭的見識比黃人獵頭少,既然用得「她」就已經指出呢位求職者係巷女;而巷女有潔癖(見《逆工管思維(二十三)之 Too dirty, sometimes uncivilized》),唔鍾意搭巴士小巴同班麻甩佬逼、直接或間接用 pat pat 打招呼,真係士可忍孰不可忍!

咁點解搭巷鐵就可以接受呢?唔通巷鐵無麻甩佬?唔會直接或間接用 pat pat 打招呼咩?

魔術師能夠想到的就係在巴士小巴上巷女除非落車,否則好難主動唔同麻甩佬個 pat pat 打招呼;但在巷鐵車箱中就會有較多柱位、牆位、門口位走盞。自己可以掌握用 pat pat 打招呼的主動權,咁係好重要㗎!

***

2. 看著LinkedIn只能酸

好似上述藍人獵頭咁,在 LinkedIn 中不斷 update 自己 status 應該都算係為自己「軟性」賣廣告的方法之一。好以呢條囡咁,魔術師根本就唔認識佢,唔知點解佢轉工的帖文卻會彈出來:

讀完她的告別信,魔術師又真係唔明佢讚到舊公司天上有地下無,同班同事相處又開心,返工又開心,咁點解又要 move to new journey 呢?對佢地呢班做開 HR 的人來說,「An opportunity that came and I knew the right time to do it is now」真係好鬼耐人尋味,唔知係咪敦倫交易所個名頭響亮啲呢?

***

3. 保險教練

唔知係咪魔術師在FB撳過甚麼保險產品的連結,FB演算法竟然將魔術師當成係保險佬,不停彈一些「保險教練」、「自動吸客」的課程和產品廣告出嚟。魔術師心諗,賣保險賣到要搵「教練」教係點樣 sell 客,又或者用系統「吸客」,而呢啲 sell 課程、sell 系統教人 sell 嘢的「教練」個個都骨骼精奇,神情動作極度浮誇(少不了係用激將法,大肆鞭撻「潛在顧客」有幾唔掂),年紀輕輕就教你做人,仲有個好似「脫咗癦」的佳仔、同埋「管神父」添,認真係大開眼界:

查實上得呢啲乜 sir 物 sir「教你開爆單」的課程,都證明咗自己係在疫情下撈唔掂的保險佬(保險囡 worst case 可開床單,應該唔會撈唔掂...(逃));而在魔術師查找之下,在呢個疑似是「介紹自動吸客系統」的「自動吸客系統」網頁之中,得知原來所謂「自動吸客」,並唔係躺平乜都唔使做由個AI幫你搵客咁「自動」,反而個 sales 係要做唔少 marketing 和 寫作、拍片等工作,以「吸睛」、標題黨、search engine optimization 等方式去「吸」客戶 — 所謂「自動」,又只係用來「吸睛」的標題而已...

問題就係,如果上述要靠上「保險教練」課的學員有能力做到咁多網絡營銷的技巧,咁佢地應該一早就唔需要為開單而煩惱喇!對魔術師呢個唔係好識做 sales 的人來說,又係一大 paradox...

***

伸延閱讀:

維基百科:2021年香港選舉委員會委員名單

春花:看著LinkedIn只能酸?

逆工管思維(二十三)之 Too dirty, sometimes uncivilized

自動吸客系統是否騙局?這行銷手法是否正當?身為Digital Marketer的我為你拆解

同區上班都嫌棄

AM730 2022-07-11 04:31:01

從事獵頭工作多年,偶爾都會聽見某些飽食無憂米的待業人士,嫌棄工作地方「偏遠」而不去面試。其實,香港這塊彈丸之地,公共交通方便,四通八達,交通途程,「遠極有限」!繼居住在中西區卻不欲往九龍東見工的個案後,近期,筆者又遇到一個使人吃驚的例子!

這位求職者家住將軍澳區,而招聘的公司亦在該區;和求職者居住的地方不用十分鐘車程的距離,在求職者家中是可以望到上班地點的。但是這位求職者也不願意去見工,何解呢?做夢也想不到這位求職者說她從來都不乘坐巴士,如果要前往見工的地方附近沒有港鐵站,縱使有巴士站或專線小巴站在公司附近,這位求職者認為十分不便,推卻了面試的邀請!

7 則留言:

  1. 點煩都唔夠 brian cha 果D全天候 youtube 廣告煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「喂, Brian」真係無差別投放廣告, 連演算法都慳返.

      刪除
  2. 講起煩除左BRIAN, 仲有鄭天后幾分鐘就出來同您講"一定要記得脫毛”

    回覆刪除
    回覆
    1. //一定要記得脫毛

      呢個廣告見過, 但我唔係成日見到.

      刪除
    2. 講開鄭天后 果個 pk shop 50周年 廣告,由 idea到拍攝,都似極但成本,仲要一洗天后本色,變左個譚仔呀姐咁.... 真係唔係太得!

      刪除
    3. 鄭天后明顯係整容失敗整醜左

      刪除
    4. //一定要記得脫毛
      //pk shop 50周年 廣告

      加咗伸延閱讀

      //一定要記得脫毛

      笑死我!!!

      // pk shop 50周年 廣告,由 idea到拍攝,都似極但成本

      李氏力場最緊要慳.

      //整容失敗

      整到好似平板AV女優咁.

      刪除