2022年7月19日 星期二

鋼管女神

話說畸寶新聞台趁住新正苦新班紙,便整返有個政情新環節,但係點都估唔到第一彈係介紹大媽蟻員跳鋼管舞咁重口味!

政壇HASHTAG|江玉歡

【有線新聞】政壇HASHTAG|江玉歡

***

畸寶真係大整蠱,一嚟個開頭已經好鬼AV feel,濛濛朧朧做個 intro(左上、右上、左中),相反後方個老師就有睇頭得多(右中)。話時話俾慾歡姐對脾夾一夾,恐怕會即時氣絕身亡。

見到人地跳得靚,阿慾歡姐又唔嫌自己老(51)又跳埋一份,仲話學咗兩三年(左上、右上、左中、右中)!但夜場跳得靚嗰啲係有銀紙塞入 bra 的...至於阿慾歡姐有無入財痿會幫手眾籌就不得而知。睇返阿老師的身材(左下)同阿慾歡姐幾好肉地的肚腩仔(右下)...嗯,魔術師額角冷汗已標:

原來阿慾歡姐係覺得「女性在跳鋼管舞」(魔術師見識少,未見過有「男性跳鋼管舞」的)的時候可以提高自信云云(左上、右上、左中),仲話可以打破世俗眼光和中國人保守的觀念,其實都只係着少啲布啫咁話(右中、左下、右下)...查實坊間對鋼管舞有「保守的觀念」唔係因為穿得少,而係鋼管舞是在哪種行業發揚光大的問題,「保守的觀念」就係「良家婦女唔會做啲咁嘢」:

阿慾歡姐再解釋着得少係要靠肌肉(肌膚?)啜住條 pole pole(左上、右上),然後仲可以拉到去連鋼管舞都接受唔到的話,我城又點能夠搞「創新科技」呢(左中、右中、左下、右下)...不過「接受跳鋼管舞」最多算是開明(open minded),似乎係對監管機構講啱過對創新科技講喎!

無比較就無傷害,就讓慾歡姐跟老師同場演出:

最後慾歡姐着返正裝,講話自己到80歲都要創新云云:

其實正經啲講,阿玉歡姐孤兒出身,有今日成就殊不容易,魔術師都要俾個 salute 佢;以上有啲啲 mean 的點評純粹係因為畸寶個採訪太過騎呢罷。

***

伸延閱讀:

維基百科:江玉歡

8 則留言:

  1. 嘩!同場演出右上角圖,老師好似比人响後面咩緊咁。

    回覆刪除
  2. 只要唔係營銷自己XX女神, 出泥表演, 人地自己既興趣就話鬼之佢啦
    係認同做自己覺得自己"靚""表現好好"既活動會增加自己既自信
    跑步瘦佐五磅都突然覺得自信心返晒埋泥啦 XD

    經過韓國女團近二十年既洗禮, TABLE DANCE 級既表演都拎晒出枱面UTUBE隨便睇
    鋼管舞都係一樣野泥, 又無震PAT UN 地, 嚇我唔到既

    睇慣TBB D美魔女, 玉姐先50出頭真係唔夠保養,
    以巷女一般保養既能力, 我估起碼六十, 新移民另計

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //係認同做自己覺得自己"靚""表現好好"既活動會增加自己既自信

      佢話藉此帶動創新喎!

      //以巷女一般保養既能力

      無話保唔到養的女人,只有肯唔肯保養的女人。

      刪除
  3. 都幾好, 佢自己enjoy 就得

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己興趣當然無問題, 但係唔高調又點能夠「帶動創新思維」呢?

      刪除
  4. 點解唔訪問吓穎欣妹妹用嚟做頭炮呢....天口熱睇完呢嗰有啲滯嘅感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 穎欣妹妹可能會乘機宣傳吓佢個 youtube channel XD

      刪除