2022年10月27日 星期四

破處

避到一時避唔到一世,魔術師就係這天(25日)5221-1183=4083宗快測呈報的其中一人!

增5221宗確診、10死 7院舍有個案 2022年10月25日

【有線新聞】本港新增5,221宗確診,本地個案有4,767宗,多10名患者死亡。 

有1,183宗是經核酸檢測確診,多7間安老及殘疾人士院舍有個案,共73名院友需要隔離;再多7間幼稚園、4間小學、7間中學及3間特殊學校有個別班級需要停課。

是咁的,星期一(24日)下午返返吓工魔術師開始有啲咳,心知不妙到六點放工使馬上拎埋部 Notebook 返屋企,途中入定兩盒必理痛即時啪返兩粒。果然尋晚開始頭痛喉嚨痛同埋咳得犀利咗,又周身酸軟肌肉疼痛咗,都係啲一般流感徵狀。

訓到半夜起身(正確來說魔術師都係半夜訓半夜起身),見情況無乜改善,啪咗兩劑必理痛都好似無乜效,醒起早前777大派防疫包時送咗兩盒「連花清瘟膠囊」,於是便偷步啪定先:

(圖片來源:2019冠狀病毒病抗疫中成藥使用建議(試行版)

說也神奇,食完之後真係可以大覺訓!

這天(25日)起身(預咗 work from home 固此可以訓晏啲啲),依照公司程序每日都要撩鼻,果然出到兩線 - 為免被黃人偷圖呃免針紙(中咗招都可以係免針理由)魔術師就不貼枝棒棒相了。

既然知道中招,魔術師便依照順序:

1. 報俾阿姐同小組長聽,話自己中招要家居隔離

2. 報正苦快測網站 

3. 打俾管理處問明佢地有乜可以支援,例如網購送到樓下由管理員拎上魔術師屋企門口,甚至幫魔術師在附近超市買些日用品。

然之後下午就有條粗聲粗氣咁話係衛生處打嚟,搞到魔術師幾乎以為係電騙 - 原來係嚟約魔術師裝家居隔離的監控手環:

個 app 得 1.2 分,唔知係咪都係黃人評分嘅呢?

果然幾分鐘之後就有位「女士」(少女?蒙住面唔知年紀,聽聲係後生嘅)嚟幫魔術師戴好手環同啟動程式,仲有一大包抗疫物資:

1. 「連花清瘟膠囊」一盒(夠食兩至四日)- 感冒喉嚨痛一日內就已經大幅紓緩,勁過必理痛甚麼傷風止咳配方

2. 探熱針一枝

3. 血氧量機一件

4. 快測棒兩盒(共10枝)

5. 口罩等

6. 仲有一盒叫「對乙酰氨基酚片」...跟據有時不太準的維基,原來就是撲熱息痛、必理痛,蝗盒睇唔明而已。

幾乎唔記得有呢項自願隔離護理觀察系統

(圖片來源:醫務衛生處 > 自願隔離護理觀察系統)

至於食物,魔術師都有儲開糧(全靠上次777「宣稱」全民強檢,搞到魔術師都盲搶了好些糧),當然包括有易拉環的豆豉鯪魚:

***

講完一大餐中招後的處理,網友們必定很好奇,魔術師係點樣中招嘅呢?在此魔術師嘗試疏理一下時間脈絡:

1. 上星期四有青電車仔B因某 project 事宜走來跟魔術師個位商討。全程雙方有戴口罩。

2. 星期一有青電車仔B話病假休息,同日下午魔術師開始感到喉嚨痛。

3. 星期二魔術師快測確診,有青電車仔B就快測陰性,照返工

4. 到星期二傍晚,阿姐打嚟哦咗魔術師一輪,話有青電車仔K見到魔術師在座位中無戴口罩,做乜唔跟公司規矩在座位上全程戴口罩。其實阿姐長期 work from home,都唔知基本上有八成同事都只係「扮戴」,甚至乎小組長都係在座位唔講嘢唔戴,同人面對面溝通時才戴返,好多人都係咁,魔術師亦一樣。小組長亦非常識 do,話佢同魔術師的座位相隔較遠,睇唔到魔術師情況(咁魔術師亦唔會篤佢出嚟)。魔術師知道不宜駁嘴,當然講聲對唔住就算。咁 harsh 嘅工作環境,實在對魔術師的心理和精神健康都不太有益,有錢都無福消受,日後搵唔搵工就另計。

5. 點知,再到星期二晚夜少少,有青電車仔亦報確診。

6. 而更爆的是,有青電車仔B因為唔續約,上星期五有青電車仔K同埋幾名電車仔仲有魔術師小組長都曾一齊食 farewell lunch,結果成班人要拉大隊自我隔離 work from home...

7. 魔術師即時諗到阿姐O哂嘴個樣...果然佢之後就無再哦魔術師,仲好聲好氣關心吓魔術師情況...

魔術師懷疑有青電車仔B周一就已經病發,並且走咗去做核酸;星期二早上快測陰性只係假陰,到星期二傍晚核酸出結果才宣稱確診;加上魔術師對自己的生活規律非常之有信心,放工返到屋企就等於自我隔離,無故中招的機會不大。雖無證據,但魔術師隻豬可能就被有青B食咗了!

***

伸延閱讀:

2019冠狀病毒快速抗原測試陽性結果人士申報系統

「居安抗疫」流動應用程式使用指南

28 則留言:

  1. 魔兄,保重。休息多啲,早日康復。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!Work from home 準時收工食飯,休一陣先搞 blog 務。

      刪除
  2. 祝早日康復!

    其實我幾個月前都中咗招,皆因無奈地要開一個有百幾人嘅會,中間食午餐時冇得玩自閉,有一個同事中招之後自己都中埋。妙在兩條線時冇咩大症狀,反而轉陰時竟然咳咗幾個星期。點都好,都算捱咗咁耐,最後一嗰中,其他同事都已經中咗幾round了。

    //仲有一大包抗疫物資:
    竟然咁豐富,米帝咩都冇俾呀陰公...

    電車仔B喺自己一個人住定喺同人些牙?魔兄一支公又真喺冇咩機會中。電車仔B似乎喺早一日發,而家就要睇吓嗰散水party喺唔喺一個群組了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //祝早日康復!

      謝謝!

      //其實我幾個月前都中咗招

      唔怪得有一排你唔見咗人。

      //竟然咁豐富,米帝咩都冇俾呀陰公...

      米帝收埋咁多稅都唔知做乜,用來津貼班官閞趴?

      //電車仔B喺自己一個人住定喺同人些牙?

      後生仔應該是啃老吧。

      //電車仔B似乎喺早一日發,而家就要睇吓嗰散水party喺唔喺一個群組了。

      上星期五無事到依家都無事應該就唔係群組。有時啲嘢好難講,我同佢傾 projects 大家比較近,一齊睇住個芒嚟講,社交距離同食飯唔同呀。

      刪除
  3. 打齊針輕症好快好... 當有青送幾日唔使返OFFICE俾你囉... 戴罩真的非常重要呢,一秒都不能少呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. //當有青送幾日唔使返OFFICE俾你囉...

      唔使逼車返工真係正。

      //戴罩真的非常重要呢,一秒都不能少呀!

      我一向都有戴罩疲勞。而且病毒不會消失,唔通戴多幾十年戴到死為止?我唔願意生活質素變成咁。

      刪除
  4. 首先祝魔術師兄早日康復!保重保重。

    // 打俾管理處問明佢地有乜可以支援

    如可以代買日用品,服務真的不錯啊。


    // 魔術師都有儲開糧

    我的準則是可以一星期不出街。


    // 話有青電車仔K見到魔術師在座位中無戴口罩

    阿姐說出打告密者名字?!


    // 雖無證據,但魔術師隻豬可能就被有青B食咗了!

    悲。:(

    回覆刪除
    回覆
    1. //祝魔術師兄早日康復!保重保重。

      謝謝。

      //如可以代買日用品,服務真的不錯啊。

      「我有交管理費的」

      //阿姐說出打告密者名字?!

      佢講嘢一輪咀好難收的。

      刪除
  5. 祝 提督大人早日康復!

    連花清瘟膠囊的確勁,我中招時喉如刀割灼痛難當,一食立即有冰涼效果,能吞嚥。甚至連黃朋也告知此藥有奕。不過例牌加句「好寒不合女性使用」

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //祝 提督大人早日康復!

      謝謝。

      //我中招時喉如刀割灼痛難當,一食立即有冰涼效果,能吞嚥。

      我都係,即是清炎消腫,勁過食西藥!平時儲返兩盒睇門口都好!

      刪除
    2. /「好寒不合女性使用//
      是藥三分毒, 西藥O米一樣有人唔受得(副作用大), 不過對西藥包容力更強O者
      --Dogdogchi

      刪除
    3. //不過對西藥包容力更強O者

      無計,中醫多年來都無乜制度監管,中醫學院、註冊制度化等都只是近廿年來的事,點都唔夠西醫「着白袍」咁有專業形象。

      刪除
  6. 保重~ 祝魔術師兄早日康復~

    有需要的話,可打「居家抗疫」熱線1833019,安排送上基本物資(如食物、消毒用品等)。

    JT

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝! 我呢啲識網購嘅問題不大,正苦的支援服務幾好,留返俾真正有需要的獨居老人喇。

      刪除
  7. 魔術師,祝早日康復!
    據朋友的經驗,康復後最好都是要睇中醫調理身體,而醫管局亦有免費「中醫門診特別診療服務」俾COVID-19的康復者,不過據聞唔易BOOK,資料如下:
    中醫門診特別診療服務 (2019冠狀病毒病中醫復康治療)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝喵!

      我見正苦申報網站同埋小冊子都有寫免費中醫服務,原來真係有用。不過以傷民的貪小便宜性格,好難唔爆囉!

      刪除
  8. 魔術師, take care. 你仲後生, 康復後應該冇咩手尾. 加油

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝。

      呢幾日思考明顯鈍咗少少, attention to details 都差咗,仲會錯意(諗多咗)問咗小組長兩個蠢問題。唔知算唔算係腦霧呢? (當然不排除吃了藥 work from home 有點倦,精神難集中)。

      刪除
  9. 魔兄, 保重身體, 多多休息
    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝。今晚已 schedule 咗本月影評,真係爛片中的極品。請笑納 XD

      刪除
  10. 魔兄多多休息,應該好快康復。我有唔少朋友都中過,大多輕症好似感冒咁。所以我覺得真係唔駛太緊張,不過見有些人仍然好驚。
    我未中過,但都預咗遲早會。希望要中都在學期完之後,否則補課會好煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝無想。

      我始終認為防疫是要維持「獨家村」的生活態度,而唔係戴口罩。你教書接觸咁多有青,依然能夠「守身如玉」,實在相當難得。

      刪除
  11. 回覆
    1. 謝謝。已變回一線,明天應該可以放監。不過仲有幾聲咳未清。

      刪除
  12. 魔兄點解唔去竹篙灣?果度膳食唔差,我住過7天。

    回覆刪除