2022年10月31日 星期一

疫監食乜餸

魔術師家居隔離期間除了煲吓X仔碼頭水餃、煮個冷麵、食吓罐頭魚之外,口寡寡都會試吓叫吓外賣。例如星期五晚就想食好啲:

(熊貓外送下單:區內某茶記的豉汁蒸倉魚 例湯係金銀菜煲豬骨)
星期六早上就簡單飲餐茶:
(熊貓外送下單:區內某茶樓的牛肉腸、牛肉球、金錢肚、灌湯餃)

懶閞又懶,星期日午餐都係唔煮:

(戶戶送下單:堅信號一人套餐:生煎包、冷麵、飲品,再追加鳳爪)

今次唔係叫熊貓,而係戶戶送,認真有驚喜:單價過$100已可免運費(親民過熊貓好多),首次用支付佬俾錢仲可以減$30,用尾帝銀行 Cash Back 付款仲有1%回贈(市面上祇有少數信用卡對電子錢包扣帳有回贈),實在係抵:

又,魔術師用「暴大校友」期刊墊枱食飯,都算對得住段爸爸了。

***

伸延閱讀:

破處

8 則留言:

  1. 見返單C線未呀?外賣好處係乾手淨腳,唔好處係永遠唔夠菜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 第五第六日已連續兩天單線了,不過正苦話要等到第七日,即係聽日。

      刪除
    2. 真A,妳介紹的雲吞好好食,而家多數都擺一 兩盒喺雪格看門口。

      刪除
    3. 今日行過惠康見有「迷你水餃」系列特價,$15一包。都係快熟過原隻大水餃,我家班怪獸都話OK,試得過。另外淘大有隻棒棒餃,特價時$10-$12都有,氣炸即變鍋貼!

      刪除
    4. 嘻嘻,我都係對鍋貼有興趣啲!

      刪除
    5. 鍋貼:呢排「研究」到,蒸焗爐可以免睇火免彈油做到類似效果。

      Steps:
      1. 買隻可以氣炸的急凍餃先,睇包裝。
      2. 焗盤底抹少少油免黏底/少咗半塊餃子皮,然後放餃。
      3. convection mode高火(210C上下)焗8分鐘。
      4. steam mode 100度3分鐘(我部最少係5的,唔怕脆少咗都可以唔使中途停)

      食得。唔會做到脆底,但會脆面,方便過企響個爐前面等到燥底。

      刪除
    6. 多謝詳細講解,我哋個蒸焗爐淨係蒸過魚同燉蛋😆。等我試吓妳呢個簡易鍋貼做法先得。👍

      刪除
    7. 哈哈,我無蒸焗爐(擺多過用),所以都係用返老豆教落的傳統煎餃子手法。

      刪除